استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور خانه دوبلکس

آسانسور خانه دوبلکس
آسانسور خانه دوبلکس

آسانسور خانه دوبلکس علاوه بر کاربرد تردد بین طبقات، جلوه ای لوکس و زیبا به خانه می دهد. استفاده از آسانسور دوبلکس برای افراد مسن و همچنین افرادی که دچار ناتوانی حرکتی هستند، ضروری می باشد. آسانسور داخل خانه دوبلکس امکان راه اندازی در منازل، ویلاها، هتل ها و … را داشته و با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، با سرعت کم تا متوسط بین طبقات جابجا می شود. انواع آسانسور شیشه ای خانگی یکی از پرطرفدارترین بالابرها برای اجرا در این ساختمان ها هستند.

قیمت آسانسور خانه دوبلکس

قیمت آسانسور خانه دوبلکس

آسانسور برای خانه دوبلکس با ویژگی ها و ابعاد متفاوتی طراحی می شود که هر یک از این ویژگی ها بر قیمت آسانسور خانه دوبلکس اثر می گذارند. از جمله عوامل تاثیرگذار، می توان به نوع آسانسور اشاره کرد. برای مثال قیمت آسانسور خانه دوبلکس از نوع گیرلس نسبت به هیدرولیک بالاتر می باشد. همچنین ظرفیت، طول عمر دستگاه، ارتفاع پیمایش و کیفیت قطعات استفاده شده بر قیمت آسانسور خانه دوبلکس اثر می گذارند.

موتورهای قابل استفاده برای آسانسور خانه دوبلکس ، ساخت کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و ایران می باشد که قیمت موتورهای آلمانی و پس از آن موتورهای ایتالیایی نسبت به سایر موتورها بالاتر می باشد. همچنین انتخاب کابین آسانسور شیشه ای نسبت به کابین استیل علاوه بر جلوه و ظاهر زیباتر، قیمت آسانسور خانه دوبلکس را نیز افزایش می دهد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و انتخاب مناسب ترین اسانسور خانه دوبلکس ، با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت اسانسور خانه دوبلکس به ظرفیت آن نیز وابسته است. به طور کلی قیمت آسانسور تک نفره به دلیل کمتر بودن ظرفیت آن از سایر ظرفیت ها ارزان تر است.

قیمت آسانسور خانه دوبلکس
اسانسور شیشه ای برای خانه دوبلکس

ضرورت نصب آسانسور در خانه دوبلکس

آسانسور دوبلکس به بهبود دکوراسیون و طراحی داخلی کمک می کند. علاوه بر طراحی داخلی، استفاده از این اسانسور می تواند از بروز مشکلات جسمی و حرکتی ناشی از تردد با پله جلوگیری کند. این آسانسور گزینه ایده آلی برای افراد دچار مشکلات حرکتی و جسمانی نیز می باشد و افراد ناتوان می توانند بدون هیچ عارضه ای از این آسانسورها استفاده کنند.

به طور کلی می توان گفت که استفاده از آسانسور برای خانه دوبلکس باعث افزایش راحتی و کیفیت زندگی می شود. دسترسی سریع و آسان به طبقات و فضاهای مختلف و همچنین قابلیت استفاده برای کودکان، سالمندان و معلولین از مزیت های این نوع اسانسور به شمار می رود.

با توجه دلایل و ضرورت نصب آسانسور داخل خانه دوبلکس و تریبلکس، استفاده از این اسانسور می تواند به عنوان یک آپشن در نظر گرفته شده و قیمت و ارزش ملک را افزایش دهد. بنابراین علاوه بر ارتقا کیفیت زندگی و استفاده بهینه از فضا، می توان به نصب آسانسور دوبلکس به چشم سرمایه گذاری نیز نگاه کرد.

آسانسور داخل خانه دوبلکس
اسانسور هیدرولیک مناسب خانه دوبلکس

انواع آسانسور برای خانه دوبلکس

انتخاب مناسب ترین آسانسور برای خانه دوبلکس از مسائل بسیار مهم پیش از نصب می باشد. آسانسورها از سیستم های محرک متفاوتی استفاده می کنند که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. از جمله مدل های اسانسور قابل استفاده برای خانه دوبلکس می توان به اسانسور با سیستم هیدرولیک، گیرلس، اسانسور بدون موتورخانه و اسانسور خودران اشاره کرد. آسانسور خودران از سیستم های کنترل پیشرفته برای حرکت و مدیریت کابین استفاده می کند.

انواع آسانسور خانه دوبلکس هیدرولیک، از پرکاربردترین و محبوب ترین مدل برای نصب در منزل می باشد. در این آسانسورها از یک موتور هیدرولیک برای جابجایی کابین استفاده می شود. از جمله مزایای آسانسور هیدرولیک می توان به مصرف کمتر انرژی، کم صدا بودن و قابلیت نصب در فضاهای کوچک اشاره کرد. بیشترین استفاده از آسانسورهای هیدرولیک در خانه های ویلایی می باشد.

از دیگر انواع آسانسور خانه دوبلکس می توان به اسانسور گیرلس اشاره کرد که از یک موتور الکتریکی قدرتمند برای جابجایی کابین استفاده می کند. آسانسورهای گیرلس سرعت بالایی دارند و با توجه به ویژگی های ظاهری، برای استفاده در خانه های دوبلکس مناسب می باشند.

اسانسور بدون موتورخانه یا روملس از تکنولوژی مدرن و موتورهای جدید با کارایی بالا بهره می برد و گزینه مناسبی برای آسانسور خانه دوبلکس می باشد. آسانسور روملس برای فضاهای محدود مناسب است و از برخی ویژگی ها مانند مصرف انرژی پایین و صدای کم بهره می برد. یکی از مزیت های دیگر، قیمت آسانسور خانه دوبلکس از نوع روملس می باشد. با توجه به عدم نیاز به فضای موتورخانه در این مدل از آسانسورها، می توان در هزینه های نصب صرفه جویی قابل توجهی انجام داد.

آسانسور برای خانه دوبلکس
هماهنگی دکوراسیون و طراحی اسانسور

نکات نصب آسانسور خانه دوبلکس

برای نصب آسانسور خانه دوبلکس لازم است برخی نکات در نظر گرفته شوند تا سازگاری با فضای داخلی خانه حفظ شده و عملکرد بهینه و ایمن آسانسور تضمین شود. برای مثال آسانسور باید فضا و ظرفیت کافی داشته باشد تا بتواند وزن افراد و بارهای مختلف را تحمل کند. همچنین با توجه به تفاوت آسانسور خانه دوبلکس با بالابرهای مرسوم، لازم است سرعت آن متناسب با ارتفاع ساختمان و نیازهای ساکنین تعیین شود. در این اسانسور از سیستم های کنترلی پیشرفته استفاده می شود تا در حرکت ها و توقف ها ایمنی حفظ شود.

از جمله نکات دیگر در انتخاب و نصب آسانسور داخل خانه دوبلکس می توان به مصرف کم انرژی اشاره کرد. مصرف برق کم علاوه بر کاهش هزینه، برای محیط زیست نیز انتخاب مناسب تری است. آسانسور دوبلکس باید دارای سیستم آژیر اعلام حریق و اطفا باشد. همچنین طراحی داخلی اسانسور خانه دوبلکس متناسب با سبک و دکوراسیون داخلی ساختمان انجام می شود تا جلوه زیبایی به خانه بدهد.

آسانسور دوبلکس

آسانسور دوبلکس سیستمی متشکل از دو آسانسور با یک مدار فرمان می باشد که هر دوی آن ها یک کاربری دارند. به آسانسور اصلی Master و به آسانسور دیگر Slave می گویند. در واقع هر دو آسانسور از یک مدار فرمان مشترک دستور می گیرند اما در عین حال سیستم مکانیکی مجزایی دارند. توجه کنید که خرابی یکی از این آسانسورها تاثیری روی آسانسور دیگر ندارد.

آسانسور دوبلکس
آسانسور دوبلکس با درب اتوماتیک

ویژگی آسانسور دوبلکس

در آسانسور دوبلکس با فشردن دکمه احضار، ابتدا آسانسور اصلی وارد عمل می شود و در صورتی که آسانسور اصلی در حال جابجایی مسافران باشد، آسانسور فرعی پاسخ داده و به کار می افتد. درصورت خرابی یکی از این آسانسورها، آسانسور دیگر بدون مشکل می تواند فعالیت خود را ادامه دهد. با توجه به مکانیزم پاسخ دهی آسانسور دوبلکس ، زمان انتظار کاربران برای سوار شدن به کابین کاهش می یابد زیرا پاسخ احضارهای ناخواسته و تکراری کاربران حذف می شود.

در حالت کلی سیستم های احضار متفاوتی مانند سیستم احضار ساده یا پوش باتن، سیستم فراخوان جمع کن رو به پایین، سیستم احضار جمع کن دو طرفه، سیستم فراخوان جمع کن انتخابی و سیستم کنترل دوبلکس برای آسانسور وجود دارند. در سیستم کنترل آسانسور دوبلکس ، از مدار فرمان مشترک استفاده می شود. به آسانسوری که در طبقه اصلی قرار دارد مستر و به آسانسوری که آزادانه حرکت می کند اسلیو می گویند. در واقع سیستم به نزدیک ترین کابین هم جهت با احضار پاسخ می دهد.

آسانسور دوبلکس
آسانسور دوبلکس

مزایای آسانسور دوبلکس

از جمله مزایای آسانسور دوبلکس می توان به کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. در این سیستم، از حرکت های مضاعف (حرکت دو کابین برای یک درخواست) جلوگیری می شود و میانگین زمان انتظار مسافر نیز کاهش می یابد. در صورت خارج شدن یکی از آسانسورها از مدار، آسانسور دیگر بصورت تکی به سرویس ها پاسخ می دهد. حتی در صورتی که درب آسانسور برای مدت طولانی باز باشد، سیستم از حالت دوبلکس خارج شده و به صورت تکی به فعالیت خود ادامه می دهد. این مورد برای حالتی که موتور یکی از آسانسورها به دلیل گرم شدن بیش از حد از سرویس دهی خارج می شود نیز صدق می کند.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه

آسانسور معلولین

الکتروموتور abb

پاراشوت آسانسور

آسانسور غذا

ضوابط آسانسور

موتور آسانسور موتوژن

نصب اسانسور در بالکن

موتور آسانسور مونتاناری

آسانسور هیدرولیک تک فاز

آسانسور برانکارد بر

نصب اسانسور در مشاعات

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور در آپارتمان

قیمت آسانسور بدون چاله

معایب آسانسور روملس

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه

مینی آسانسور

قیمت اسانسور ۷ توقف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)