استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمای سنگ ساختمان

نمای سنگ ساختمان
مجری نمای سنگ ساختمان

طراحی نمای ساختمان علمی است که همواره در حال تحول و به روز شدن است. استفاده از سنگ نیز یکی دیگر از راه های طراحی نماهای ساختمانی است. نمای سنگ ساختمان از جمله نماهای جذاب و زیبایی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. اجرای نمای سنگ ساختمان ویلایی امروزه از محبوب ترین روش های اجرای نما می باشد.

هزینه نمای سنگ ساختمان

برای محاسبه هزینه نمای سنگ ساختمان لازم است ابتدا از قیمت متریال سنگی که در نما مورد استفاده قرار خواهد گرفت را برآورد نموده و سپس به بررسی روش های اجرا بپردازیم. روش های اجرای نمای سنگی ساختمان هر کدام تاثیر متفاوتی بر هزینه نمای سنگ ساختمان خواهد داشت. بنابراین هزینه نمای سنگ ساختمان به قیمت متریال سنگ، دستمزد اجرا، مساحت نما، هزینه های حمل و نقل و … بستگی دارد.

نمای سنگ ساختمان
نمای سنگ ساختمان

لیست شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان

نمای سنگ ساختمان از شیک ترین و زیباترین انواع نما می باشد. سنگ های مورد استفاده در اجرای نمای بیرونی ساختمان باید از مقاومت بالاتری نسبت به سنگ های دکوراسیون داخلی برخوردار باشند. دلیل این امر، این است که نمای سنگ ساختمان در معرض شرایط جوی مختلف قرار دارد. بدین منظور می توان از انواع سنگ های گرانیت ، تراورتن ، کوارتزیت ، مرمر ، سنگ آهک و ماسه سنگ استفاده نمود. روش اسکوپ سنگ نما از رایج ترین شیوه های اجرای نمای سنگ ساختمان است. اجرای نمای سنگی برای ساختمان های مسکونی، هم چنین اجرای نمای سنگی ویلا بسیار رایج و محبوب می باشد. در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر مجری نمای سنگ ساختمان پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

نمای سنگ ساختمان

نمای سنگ مصنوعی ساختمان

۱- شرکت آرمن طرح و نما ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت آرمن طرح و نما و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرمن طرح و نما
نمای سنگ ساختمان
 

۲- شرکت اکوآرک ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت اکوآرک و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اکوآرک

۳- شرکت آریا نمای آترا ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت آریا نمای آترا و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریا نمای آترا

۴- شرکت آرین کاوش ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت آرین کاوش و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرین کاوش

۵- شرکت آسان طراح ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی (تر) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی همراه با اسکوپ و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت آسان طراح و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آسان طراح

نمای سنگ ساختمان ویلایی

نمای سنگ ساختمان ویلایی با طرح ها و مدل های مختلفی قابل اجرا می باشد. از مزایای نمای سنگ ویلایی می توان به مقاومت در برابر باران و برف و شرایط بد آب و هوایی اشاره نمود. هم چنین نمای سنگ ساختمان در برابر سایش و ضربه بسیار مقاوم بوده و استفاده از آن برای نمای سنگ ساختمان ویلایی بسیار گزینه مناسبی می باشد. برای طراحی نمای سنگ ساختمان می توان از انواع سنگ های طبیعی و مصنوعی استفاده نمود.

نمای سنگ ساختمان ویلایی

نمای سنگ ساختمان ویلایی
مجری نمای سنگ ساختمان
 

۶- شرکت ایران لوتوس ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی (تر) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی همراه با اسکوپ و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت ایران لوتوس و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران لوتوس

۷- شرکت مهندسی آرمه سازه ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی آرمه سازه و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهندسی آرمه سازه

۸- شرکت عمران تجارت فاطر ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت عمران تجارت فاطر و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با عمران تجارت فاطر

۹- شرکت بهمنی ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی (تر) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی همراه با اسکوپ و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت بهمنی و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بهمنی
هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان
 

۱۰- شرکت کندو نما ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت کندو نما و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با کندو نما

۱۱- شرکت سکنا طرح ماندگار ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی (تر) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی همراه با اسکوپ و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت سکنا طرح ماندگار و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سکنا طرح ماندگار
نمای سنگی ساختمان مسکونی

نمای سنگی ساختمان مسکونی

۱۲- شرکت نمای هزاره سوم ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی (تر) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی همراه با اسکوپ و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت نمای هزاره سوم و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نمای هزاره سوم

۱۳- شرکت مهندسی عصر زرین ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی عصر زرین و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهندسی عصر زرین
اجرای نمای سنگی ساختمان درتهران
 

۱۴- شرکت بهساز نما ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت بهساز نما و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بهساز نما

۱۵- شرکت نما بنا گستر تیام ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت نما بنا گستر تیام و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما بنا گستر تیام

۱۶- شرکت پادنا آمود ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی همراه با اسکوپ و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت پادنا آمود و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پادنا آمود

۱۷- شرکت مهندسین فراگامان دلتا (نمای مدرن) ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت مهندسین فراگامان دلتا و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهندسین فراگامان دلتا
نمای سنگ ساختمان
 

۱۸- شرکت سالکو ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت سالکو و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سالکو

مزایای نمای سنگی ساختمان مسکونی

  • زیبایی و تنوع رنگ
  • عایق صوت و حرارت
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • انعطاف پذیر و قابل اجرا روی سطوح مختلف

۱۹- شرکت آریا تدبیر پاژ ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت آریا تدبیر پاژ و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریا تدبیر پاژ

۲۰- شرکت نماسازان مرادی ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت نماسازان مرادی و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نماسازان مرادی

۲۱- شرکت فنی مهندسی زیبا آشیان ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت فنی مهندسی زیبا آشیان و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با زیبا آشیان
قیمت نمای سنگی
 

۲۲- شرکت گروه مهندسی بادگیر ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، می باشد. برای تماس با شرکت گروه مهندسی بادگیر و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه مهندسی بادگیر

۲۳- شرکت معماری هیرادانا ، از شرکت های مجری نمای سنگ ساختمان در تهران می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک و اجرای نمای سنگی رومی می باشد. برای تماس با شرکت معماری هیرادانا و اطلاع از هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با معماری هیرادانا

نمای سنگی رومی تبریز نمای سنگی رومی بجنورد نمای سنگی رومی کرمانشاه نمای سنگی رومی ارومیه نمای سنگی رومی اهواز نمای سنگی رومی یاسوج نمای سنگی رومی اردبیل نمای سنگی رومی زنجان نمای سنگی رومی گرگان نمای سنگی رومی اصفهان نمای سنگی رومی سمنان نمای سنگی رومی رشت نمای سنگی رومی کرج نمای سنگی رومی زاهدان نمای سنگی رومی خرم آباد نمای سنگی رومی ایلام نمای سنگی رومی شیراز نمای سنگی رومی ساری نمای سنگی رومی بوشهر نمای سنگی رومی قزوین نمای سنگی رومی اراک نمای سنگی رومی شهرکرد نمای سنگی رومی قم نمای سنگی رومی بندرعباس نمای سنگی رومی بیرجند نمای سنگی رومی سنندج نمای سنگی رومی همدان نمای سنگی رومی مشهد نمای سنگی رومی کرمان نمای سنگی رومی یزد

برای مطالعه بیشتر:

ورق کامپوزیت طرح سنگ

نمای سیمانی ساختمان

نمای چوبی ساختمان

قرارداد پیمانکاری ساختمان با مصالح

نرده سنگ

نرده سنگی رومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۱۳ نظر

  1. هزینه نمای سنگ ساختمان جدای از جنس سنگ به چه عوامل دیگری بستگی دارد؟

  2. نمای سنگ ساختمان هزینه بیشتری دارد یا نمای پلاستیک چوب؟

  3. از بین شرکت های داده شده کدام یک سابقه کار بیشتری در زمینه نمای سنگ ساختمان رو در کارنامه خودش داره و در کنار کیفیت ضامن دوام کار هم هست

  4. سنگهای که برای نمای ساختمان معرفی کردید کدامش بیشتر استفاده میشه

  5. سلام، هزینه اجرای نمای سنگ ساختمان چقدر است؟

  6. سلام اجرای نمای سنگ ساختمان به روش خشک بهتره یا از طریق روش دوغابی ، از لحاظ استحکام و طول عمر اگر در نظر بگیریم کدوم یک رو پیشنهاد میدید؟!

  7. سلام همه ی شرکت های نمای سنگ ساختمان که معرفی کردید در تهران هستند این شرکت ها در بقیه شهرها نمایندگی دارند؟!

  8. شرکت های معرفی شده برای نمای سنگ ساختمان فقط کار فروش نمای سنگ ساختمان رو انجام میدن یا در زمینه اجرا و نصب نمای سنگ ساختمان هم فعالیت میکنند!

  9. شرکت های معرفی شده برای نمای سنگ ساختمان فقط کار فروش نمای سنگ ساختمان رو انجام میدن یا در زمینه اجرا و نصب نمای سنگ ساختمان هم فعالیت میکنند!

  10. نمای سنگ ساختمان الان متری چند هست؟ نماکار فقط بدون سنگ ساختمانی متری چند دستمزد میگیرد؟

  11. ممنون از مطلب مفیدتون.

  12. این دوستان که معرفی کردید تعمیرات نمای سنگ ساختمان رو هم انجام میدن؟

  13. نمای سنگ ساختمان از لوکس ترین نماهاست. خیلی شیکه.