استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تایل سقف کاذب

قيمت تايل سقف كاذب
تایل سقف کاذب

تایل سقف کاذب یکی از مصالح پرطرفدار مورد استفاده جهت اجرای سقف پروژه های ساختمانی می باشد. سقف کاذب در واقع یک سقف ثانویه به حساب می آید. تایل ها به عنوان یک پوشش در زیر سقف اصلی نصب می شود. تحمل وزن تایل سقف کاذب به عهده دیوارها و سقف اصلی خانه است. این سقف برای کاربردهای مختلفی مثل عایق کردن سقف اصلی در برابر صوت و حرارت و پوشاندن تاسیسات آن و یا زیبایی فضا به کار برده می شود. امروزه بدلیل اهمیت سرعت اجرای پروژه های ساختمانی و هزینه های آن، سقف های کاذب تایلی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. همچنین به دلیل استقبال زیاد از این مصالح ساختمانی ، انواع تایل سقفی در ابعاد و طرح های متفاوت تولید و به فروش می رسد. بنابراین لازم است پیش از اقدام به خرید قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی و سایر تایل ها استعلام شود.

قیمت تایل سقف کاذب

قیمت تایل سقف کاذب با توجه به انواع و کاربردهای فراوانی که تایل سقف کاذب دارد، بازه‌ متنوعی را شامل می شود. برای خرید تایل سقف کاذب باید موارد زیادی از جمله کاربری محیط، مساحت سقف و… را در نظر گرفت. همچنین هزینه و قیمت تایل سقف کاذب بستگی به نوع تایل و طرح آن دارد. معمولا فروش تایل ها به صورت دانه ای، بسته ای و پالتی می باشد. همچنین ممکن است قیمت فروش آن ها به متر مربع محاسبه شود.

تایل سقف کاذب
تایل سقفی گچی

از جمله موارد موثر بر قیمت تایل ، ابعاد سفارشی و یا پوشش مخصوص برای پشت تایل ها می باشد. برای مثال اگر بخواهید مجموعه تولیدی در پشت تایل ها از روکش آلومینیومی استفاده کند، قطعا بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود. همچنین می توانید طرح دلخواه خودتان را به کارگاه تولیدی سفارش دهید که البته بر روی قیمت تایل سقف کاذب تاثیر می گذارد. معمولا قیمت متریال ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه کل را شامل می شود.

خرید تایل سقف کاذب

معمولا قبل از خرید تایل سقف کاذب ، باید نوع کاربرد و محل کاربری آن تعیین گردد. علاوه بر آن باید بدانید تایل های سقف کاذب  با متریال های متفاوت چه ویژگی هایی دارند. برای مثال در قسمت هایی که در معرض رطوبت شدید قرار دارند ، بهتر است از تایل سقفی استفاده شود که مقاومت مورد نیاز را داشته باشد. برای سالن های همایش و آمفی تئاترها بهتر است از نوع آکوستیک آن استفاده شود.

پیش از خرید تایل سقف کاذب باید متراژ سقف و میزان تایل مورد نیاز برای اجرا، اندازه گیری شود. ابعاد تایل از دیگر موارد مورد توجه برای خرید تایل سقف کاذب است. در واقع ابعاد، تعیین کننده تعداد تایل های لازم می باشد. توجه به کیفیت نیز از ملزومات خرید تایل سقف کاذب محسوب می گردد. به عبارتی علاوه بر قیمت تایل سقف کاذب ، باید کیف یت آن را نیز مدنظر قرار داد. این تایل ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید و عرضه می شوند که در هنگام خرید تایل سقف کاذب باید به تناسب آن با دکوراسیون داخلی فضا توجه نمود.

خرید تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب ساده

فروش تایل سقف کاذب

نحوه فروش تایل سقف کاذب به خود مراکز فروش ، کارگاه های تولیدی و ظرفیت آن ها بستگی دارد. ممکن است بعضی مراکز فروش تایل سقف کاذب را بصورت دانه ای و بسته ای به فروش برسانند. همچنین برخی از کارگاه ها تایل سقف کاذب را علاوه بر بسته ای ، به صورت پالتی نیز به فروش می رسانند. نوع تایل سقف کاذب هم در نحوه فروش آن تاثیر گذار است. برای مثال بعضی از تایل های سقفی آسمان مجازی به خاطر طرح روی سطحشان ، بصورت بسته های ۶ عددی  و ۴ عددی به فروش می رسند.

فروش تایل سقف کاذب به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می شود. خرید اینترنتی تایل سقف کاذب دارای مزایایی می باشد. از جمله اینکه موجب سهولت خرید و صرفه جویی در زمان می گردد. همچنین به کمک سایت های فروش تایل سقف کاذب می توان انواع محصولات را به همراه ویژگی های آنها مشاهده کرد. علاوه بر این می توان لیست قیمت تایل سقف کاذب را استعلام نموده و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمود.

قیمت تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب

انواع تایل سقف کاذب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مصالح و صنعت چاپ تایل سقف کاذب در انواع مختلف تولید و به فروش می رسد. تایل‌ ها در رنگ، طرح، ابعاد، جنس و کیفیت های متنوعی به فروش می رسند. با توجه به متریال استفاده شده در تایل سقف کاذب، ویژگی ها و خاصیت های متفاوتی از آن ها موجود می باشد. بعضی از آن ها عایق صوتی و حرارتی هستند اما معمولاً برای بهبود زیبایی و آکوستیک اتاق طراحی شده‌ اند. این تایل ها غالبا در پروژه های تجاری، مسکونی و صنعتی استفاده می ‌شوند و در فروشگاه‌ های خرده‌ فروشی، ادارات، هتل‌ ها، بیمارستان ‌ها و مکان‌ های دیگر ، کابردی هستند. انواع تایل ها عبارتند از:

قیمت تایل سقف کاذب
انواع تایل سقف کاذب

تایل سقف کاذب گچی

تایل‌ سقف کاذب گچی از تخته ‌های گچی با کیفیت بالا و غیر قابل احتراق ساخته شده و عاری از هر گونه مواد مضر هستند. معمولا از پوشش پی وی سی در قسمت جلویی آن ها و همچنین از پوشش فویل فلزی در پشت آن ها استفاده می‌ شود. تایل ‌های گچی سقفی از مزایای نگهداری آسان همراه با ویژگی های عایق حرارتی اضافی برخوردارند. به طور معمول ، این تایل ‌های گچی با کیفیت خوب می‌ توانند به طور گسترده در تمام ساختمان‌ های تجاری و اداری مورد استفاده قرار گیرند. همچنین این تایل ها برای مکان هایی که نیاز به فضای تمیز و بدون گرد و غبار دارند مانند ادارات، بیمارستان‌ها، مدارس، رستوران‌ها و شرکت‌ های دارویی مناسب هستند. این تایل سقفی به طور معمول در ابعاد ۶۰ در ۶۰ سانتی متر و ۱۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر تولید می شود.

قیمت تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب گچی

تایل سقف کاذب پی وی سی

تایل سقف کاذب پی وی سی (پلی وینیل کلراید) به طور گسترده ‌ای به عنوان روکش برای سقف ساختمان‌ های مسکونی و تجاری استفاده می ‌شود. پی وی سی یک ماده پلاستیکی سبک وزن و قوی است که در کارخانه به صورت پانل‌ های سقفی در طرح ها، رنگ ها، اندازه‌ ها و طول ‌های مختلفی تولید می گردد. هر پانل دارای یک هسته توخالی و یک سطح صاف و براق است. از آنجا که این پانل‌ ها ضد آب هستند، بهترین جایگزین برای سقف‌ های الیاف معدنی متداول مانند تایل سقف کاذب گچی در محیط های مرطوب مانند بالکن، حمام و سرویس بهداشتی می باشند. در کنار سقف کاذب سرویس بهداشتی ارزان قیمت باید کیفیت آن نیز مدنظر قرار گیرد.

فروش تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب پی وی سی

تایل سقف کاذب ام دی اف

تایل سقف کاذب ام دی اف ، یکی از شیک ‌ترین متریال جهت طراحی دکوراسیون داخلی است. تایل سقف کاذب ام دی اف فضای محیط داخلی را بسیار گرم و دلنشین می کند. اصلی‌ ترین مزیت تایل سقف کاذب ام دی اف ایجاد نمایی بسیار جذاب و منحصر به فرد در محیط داخلی است. زمانی که هم کفپوش و هم سقف‌ ها از نوع چوب باشند، بی شک محیط گرم‌ تر و دلنشین‌ تر خواهد شد. از آنجایی که امروزه بیشتر عناصر خانه سرد و معماری داخلی اکثر ساختمان ‌ها شبیه به هم است، بنابراین استفاده از تایل سقف کاذب ام دی اف بهترین گزینه برای ایجاد حس و حال بهتر می باشد.

قیمت تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب ام دی اف

تایل سقف کاذب آکوستیک

در اکثر پروژه ها طراحی آکوستیکی محیط از نظر ایجاد آرامش و آسایش از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. چرا که مواجهه با آلودگی صوتی می تواند علاوه بر ایجاد احساس عدم آسایش، کارایی ذهنی را نیز تحت تاثیر قرار دهد. تنظیم صدای محیط با استفاده از تایل سقف کاذب آکوستیک در ساختارهای سقف کاذب و دیوار پوششی امکان ‌پذیر است. حفره ‌های موجود در این پنل‌ ها باعث حبس صوت در پشت فضای سقف کاذب یا دیوار پوششی می‌گردد و سطح یکپارچه ‌ای در ابعاد مورد نظر طرح به دست خواهد آمد. بر همین اساس، میزان انتشار صدا در محیط توسط این پنل قابل کنترل بوده و کیفیت آکوستیکی محیط افزایش پیدا می کند.

قیمت تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب آکوستیک

تایل سقف کاذب آسمان مجازی

تایل سقف کاذب آسمان مجازی از پرکاربرد ترین تایل هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. سقف آسمان مجازی در طرح‌ ها و اشکال متفاوتی طراحی و تولید می شود و یکی از سقف ‌های پر استفاده در بازار نیز همین سقف است. تنوع بسیار زیاد تایل آسمان مجازی باعث شده تا افراد بتوانند با توجه به طراحی دکوراسیون منازل و یا دفاتر کار خود این سقف را انتخاب و خریداری نمایند. جنس تایل سقف کاذب آسمان مجازی می‌ تواند در کیفیت آن تاثیر بسزایی داشته باشد. سقف طلقی و سقف استیکری از  جلمه جنس ‌های تایل سقف کاذب آسمان مجازی می ‌باشند که جنس استیکری این سقف کاذب نسبت به جنس طلقی دارای کیفیت و قیمت پایین تری است.

خرید تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب آسمان مجازی

تایل سقف کاذب طلقی

تایل سقف کاذب طلقی ، پلکسی یا شیشه ای سقفی است که از مواد پلی کربنات ساخته می شود. این تایل ها در رنگ های سفید شیری ، سفید دوغی ، رنگی (طرح پتینه) و به صورت طرح دار تولید می شوند. مکان هایی که می توان در آن ها از تایل سقف کاذب طلقی استفاده کرد سرویس های بهداشتی، لابی ها و فروشگاه ها می باشند. رنگ سفید مات این نوع سقف باعث عدم دیدن منبع نور و متعلقات پشت سقف می شود که از مزایای مهم این نوع تایل سقف کاذب می باشد. همچنین نور تابیده شده از این سقف بسیار ملایم و مطلوب است و رنگ سفید این محصول آن را با کلیه رنگ های کاشی یا دیوار ست و هماهنگ می سازد.

خرید تایل سقف کاذب
تایل سقف کاذب طلقی

برای مطالعه بیشتر:

سقف کاذب کناف

سقف پی وی سی طرح دار

cnc سقف آشپزخانه

سقف اتاق خواب

تایل سقفی ساده

سقف آشپزخانه

طرح سی انسی سقف

سقف هال

آسمان مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.46 ( 30 نظر)