فیلترکردن پیشنهادات

برند

برند را مشخص کنید

سیستم اعلام حریق ویستا

https://omranmodern.com/files/products/eR6XE83DtHqYll5xd7bZRRQV9AWlnDx9.jpg

کنترل پنل اعلام حریق متعارف ویستا مدل MH

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/HEgpLkah2upi7UOx5VDhmsp4oG49oi2h.jpg

کنترل پنل اعلام حریق متعارف ویستا مدل SH

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/U4QQErZhgX5ULtB3ItNdgiY3lK2KvwmJ.jpg

کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/dcoFDK6E75Zjpu2niSX1ur2ZBs2Z5A9X.jpg

آژیر فلاشر اعلام حریق متعارف ویستا مدل MH222

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/fnZJFaTZOvqiJ6J6AFgLTy4m0lEAWnGZ.jpg

آژیر فلاشر اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400-SS

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/YR1YdK1RD0y8L1gjq6qQJxRhbeo0DbzT.jpg

شستی اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400-I/O

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/p9P91JYudi7Oeo0RWPIZM4XPrSe8dTD9.jpg

شستی اعلام حریق متعارف ویستا مدل MH-218

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/Zk7tT27z6rD8CPyUAwJTgwxBqBmxF2iY.jpg

شستی اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400-C

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/3TfGcpFArgacgAuICUKo5UFLbJNtuY3a.jpg

آژیر اعلام حریق متعارف ویستا مدل MH-222S

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/UOBsm7zUeIa6e0m16CBqp5K2X5FIbRkH.jpg

آژیر اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400-S

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/rMFbu4A3b0GPzWb2xzxziLHN8vpqaVTk.jpg

ریموت سر درب اندیکاتور اعلام حریق ویستا مدل MH-230

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/1IEs8jaeL7TkPhiRYWzxMTJFN1Bru8Ab.jpg

دتکتور دودی اعلام حریق متعارف ویستا مدل MH-214

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/6CF3J3N3I6vahMj20uYFZDzlSmZqgyvK.jpg

دتکتور حرارتی اعلام حریق متعارف ویستا مدل MH-215

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/6CF3J3N3I6vahMj20uYFZDzlSmZqgyvK.jpg

دتکتور ترکیبی دودی و حرارتی اعلام حریق ویستا مدل MH-216

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/Xe8Za5IrFSu8xGZNfV6oLnyiDp3eu9FT.jpg

دتکتور حرارتی اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400-H

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
https://omranmodern.com/files/products/QJbQalLoub6Noue0aLvdIXH6ZuG2atey.jpg

دتکتور دودی اعلام حریق آدرس پذیر ویستا مدل VISTA1400-SO

کشور سازنده:

ایران

گارانتی:

۲ ساله
ابتدا
۱
انتها

اعلام حریق ویستا

امروزه وجود سیستم اعلام حریق که مشخصا نقش پر رنگی در تامین امنیت هر ساختمان دارد، یکی از پارامتر های واجب اخذ پایان کار در پروژه های ساختمانی به شمار می آید. شرکت مهندسی عمران مدرن، نماینده فروش سیستم اعلام حریق ویستا می باشد و در حوزه مشاوره ، طراحی، فروش و نصب و راه اندازی سیستم های اعلام و اطفاء حریق فعالیت می کند.

اعلام حریق ویستا با نام سامانه های آگاه سازی هشدار نیز شناخته می شوند. این سیستم انواع گوناگونی دارند که مصرف کنندگان گرامی بر اساس نیاز سازه مورد نظر خود و همینطور با در نظر گرفتن مقدار بودجه قابل اختصاص به این امر یکی از انواع آن را انتخاب کنند. اعلام حریق ویستا انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به سیستم اعلام حریق متعارف یا Conventional Fire Alarm System، سیستم اعلام حریق هوشمند آدرس پذیر یا Intelligent Addressable Fire Alarm System می توان اشاره کرد.

اجزای سیستم اعلام حریق ویستا شامل : دتکتور ، کنترل پنل مرکزی ،اینترفیس ها یا ماژول ها ،شستی، مونیتورینگ. آژیرهاو بیم دتکتورها می باشد. قیمت سیستم اعلام حریق ویستا تحت تاثیر قیمت تک تک اجزای سیستم اعلام حریق است.

اعلام حریق ویستا
اعلام حریق ویستا

اعلام حریق آدرس پذیر ویستا

سیستم‌های اعلام حریق آدرس‌پذیر ویستا یکی از مهمترین ابزارهای ایمنی در ساختمان‌ها و فضاهای عمومی می‌باشند. این سیستم‌ها اطلاعات مهمی را در مورد مکان وقوع حریق فراهم می‌کنند و به کمک آنها، افراد موجود در محل حادثه به سرعت و بدون تاخیر می‌توانند از مخاطرات حریق آگاه شوند و اقدامات لازم را برای ایمنی خود انجام دهند

تجهیزات اعلام حریق آدرس پذیر ویستا دارای تأییدیه استاندارد ایران می باشد و سیستمی قابل قبول در این زمینه ارائه داده است. این سیستم به جز آن که از رخ دادن حریق و آتش سوزی خبر می دهد، محل و موقعیت دقیق آن را نیز اعلام می نماید. در تولید تجهیزات اعلام حریق ویستا از نوع آدرس پذیر از تکنولوژی میکروکنترلر بهره گرفته شده است.

این سیستم هوشمند بوده و بر پایه الزامات استاندارد EN54 طراحی و ساخته شده است. تجهیزات اعلام حریق ویستا با سرعت بالا حریق را تشخیص می دهد و موقعیت آن را به صورت پیام قابل فهمی بر روی نمایشگر به کاربر نشان می دهد و با مطلع ساختن زود هنگام سانحه و مشخص کردن محل آن از بروز خسارت بیشتر و گسترش حریق جلوگیری می نماید.

 

کنترل پنل اعلام حریق ویستا

کنترل پنل اعلام حریق ویستا آدرس پذیر هم زمان با اعلام حریق، هشدار تخلیه ساکنان مجتمع و ساختمان مزبور را اعلام کرده و با توجه به برنامه های از قبل تنظیم شده در زمان حریق، مواردی نظیر کنترل آسانسور، مسدود کردن ورود هوا، قطع گاز را اعلام می نماید. یا ورودی های سیستم مانند سیستم اسپرینکلر یا تجهیزات آتش نشانی را اعلام می کند.

یکی از بخش های اصلی سیستم اعلام حریق متعارف یا کانونشنال مرکز کنترل یا کنترل پنل اعلام حریق متعارف است. کنترل پنل های متعارف دارای تعدادی زون می باشند تعداد این زون ها بسته به شرایط یک ساختمان متغیر می باشد. پنل کانونشنال یا متعرف اعلام حریق بایستی حداقل دارای دو مدار باشد تا بتواند به دیگر تجهیزات اعلام حریق به صورت وصل شود. مرکز اعلام حریق متعارف ویستا به وسیله مدار الکترونیکی، پس از تشخیص آتش از طریق حسگرها ، تجهیزات خروجی مانند چراغ و آژیرهای اعلام حریق را به کار می اندازد.

اعلام حریق ویستا
اعلام حریق ویستا

آژیر سیستم اعلام حریق ویستا

آژیر اعلام حریق ویستا به عنوان نوعی از تجهیزات اعلام حریق همانند سایر اجزا دیگر به پنل مرکزی اعلام حریق متصل بوده و کنترل پنل پس از دریافت اطلاعات از دتکتور ها و شاسی اعلام حریق در صورت لزوم آنرا فعال می کند. و شاسی اعلام بصورت دیداری و شنیداری اعلام حریق را هشدار می دهد. آژیر-فلاشر اعلام حریق ویستا مدل MH222 یکی از مدل های آژیر برند ویستا است. این مدل دارای ۲۰ عدد چراغ نمایشگر بوده و قابلیت ۱۶ تن صدا قابل انتخاب توسط کاربر دارد.

 

مزایای استفاده از سیستم اعلام حریق آدرس پذیر ویستا

این سیستم از تکنولوژی مدرن میکروپروسسور ها با ظرفیت حافظه بالا بهره برده است. در تجهیزات سیستم اعلام حریق ویستا آدرس پذیر از صفحه نمایش بزرگی با سایز ۷ اینچ که لمسی بوده و دارای صفحه کلید می باشد و می توان گفت این سیستم کاربری آسان و مطلوبی دارد. از دیگر مزایای تجهیزات اعلام حریق ویستا این است که از قابلیت ارتباط آنی بین قطعات و کنترل پنل مرکزی بهره می برد.

این سیستم همچنین قابلیت جلوگیری از هشدارهای کاذب را دارد. همچنین تجهیزات اعلام حریق ویستا آدرس پذیر این امکان را دارد تا گزارش میزان آلودگی دتکتور ها را نمایش دهد. وضعیت دما، میزان غلظت دود در محیط هر کدام از دتکتورها، از دیگر امکانات این سیستم می باشد.

از ویژگی های محصولات این برند، می توان به گارانتی ۲ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله آن اشاره کرد. کمتر متر شرکتی محصولات خود را به این مدت گارانتی کرده و به مشتریان خود خدمات دهی می کند.

اعلام حریق ویستا
شستی اعلام حریق ویستا

سیستم اعلام حریق ویستا

سیستم اعلام حریق ویستا یک سیستم ایمنی حیاتی است که برای شناسایی و هشدار دادن در مورد وقوع حریق در ساختمان‌ها و اماکن مختلف استفاده می‌شود. این سیستم شامل دستگاه‌های مختلفی مانند دتکتورهای دود و حرارت، آلارم‌های صوتی و تصویری، پنل‌های کنترل و نمایش و سایر تجهیزات است که هدف آن ایجاد هشدار و اطلاع‌رسانی سریع به افراد در معرض خطر حریق است.

به عنوان مثال، دتکتورهای دود و حرارت مسئول شناسایی دود یا افزایش دما در صورت وقوع حریق هستند. هنگامی که این دتکتورها حرارت یا دود را تشخیص می‌دهند، آلارم‌های صوتی و تصویری فعال می‌شوند تا افراد را در محیط هشدار دهند و آن‌ها را به اقدامات ایمنی هدایت کنند.

پنل‌های کنترل و نمایش نیز وظیفه نمایش وضعیت سیستم اعلام حریق را بر عهده دارند. این پنل ها به مدیران این امکان را می‌دهند که وضعیت سیستم را مانیتور کرده و در صورت نیاز واکنش مناسبی را فراهم کنند. این سیستم‌ها معمولاً به استانداردهای ایمنی و سازمانی مربوطه تطابق داده می‌شوند تا اطمینان از حفظ ایمنی افراد در معرض خطرات حریق فراهم شود.

 

لیست قیمت اعلام حریق ویستا

امکان اعلام دقیق سیستم اعلام حریق ویستا وجود ندارد و تعیین قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال نوع تجهیزاتی که در سیستم اعلام حریق استفاده می شود، مدل سیستم اعلام حریق که آدرس پذیر یا متعارف باشد.

بنابراین با توجه به تنوع بالایی که محصولات اعلام حریق برند ویستا دارد بهتر است برای استعلام قیمت و مقایسه قیمت ها با کارشناسان فروش عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.