گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب گیت کنترل تردد

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد از اجزای مهم برای مدیریت و کنترل تردد هوشمند در ساختمان هایی با تعداد زیادی از کارمندان و مراجعه کنندگان مانند ورزشگاه ها، سینماها، بانک ها، مراکز تجاری و دولتی می باشد. گیت کنترل تردد هوشمند در سازمان های مختلف متناسب با مشخصات مکان، فضای موجود و نیزنیاز مشتری استفاده می شود. بدنه گیت های کنترل تردد از جنس استیل ضد خش بوده که عملکرد آن بر اساس نوع پنل و قیمت تجهیزات مشخص می شود. به طوری که متناسب با نوع دستگاه حضور غیاب نصب شده، مجوز ورود افراد مختلف به بخش های متفاوت صادر می شود.

  

گيت کنترل تردد
گیت کنترل تردد در انواع سازمان ها

قیمت گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد هوشمند از اجزای جدا نشدنی نظارت و مدیریت رفت و آمد در ساختمان ها و اماکن شلوغ است. نوع و طرح گیت در تعیین قیمت گیت کنترل تردد نقش به سزایی دارد. به طوری که بر اساس نیاز مشتری و حجم رفت و آمد به محل مورد نظر گیت تردد تهیه و توسط افراد مجرب نصب می شود.

انواع گیت کنترل تردد

گیت کنترل تردد هوشمند پرسنل ترکیبی از انواع تجهیزات الکتریکی و مکانیکی است که برای مدیریت و نظارت بر رفت و آمد افراد در اماکن پرتردد و حفظ امنیت آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیز در انواع مختلف با شکل ها و طرح های متنوع در مکان های مختلف قابل استفاده است. در ادامه انواع گيت های کنترل تردد مورد بررسی قرار می گیرد.

گیت کنترل تردد اهرمی

گیت کنترل تردد سه اهرمی یا سه شاخه ای دارای سه میله متصل به محور متحرک بدنه می باشد. در صورت صدور مجوز ورود فرد به مکان مورد نظر، از طریق پنل روی گيت کنترل تردد ، رله گيت آزاد می شود. بنابراین تنها با یک فشار توسط فرد قفل دستگاه باز شده و امکان عبور از آن فراهم می شود. 

گیت کنترل تردد پرسنل
گیت کنترل تردد در انواع سازمان ها

پس از عبور فرد اول شاخه دوم در جای شاخه اول قرار گرفته و مکانیزم قبلی برای عبور سایر افراد بایستی تکرار شود. این نوع گیت کنترل تردد هوشمند پرسنل ، در کنار قیمت مناسب از قابلیت سازماندهی رفت و آمد افراد و مسائل امنیتی در ساعات شلوغی برخوردار بوده که برای مکان های پر تردد مانند ورزشگاه ها، باشگاه ها و مؤسسات عمومی انتخاب مناسبی است.

گيت کنترل تردد دو اهرمی

 گیت تردد دو اهرمی در مقایسه با گیت کنترل تردد سه اهرمی ، به دلیل کم شدن یک اهرم قابلیت تنظیم روی حالت بدون مانع را داشته و می توان از آن در مکان هایی با رفت و آمد خیلی زیاد استفاده شود. گیت کنترل تردد دو اهرمی مانند سه اهرمی برای برقراری نظم و سازمان دهی رفت و آمدها و موارد امنیتی انتخاب بسیار خوبی است.

گیت کنترل تردد شیشه ای

گیت کنترل تردد شیشه ای هوشمند بیشتر در مکان هایی که مدیریت و نظارت بر رفت و آمد افراد ضروری است کاربرد دارد. درهای شیشه ای این گیت ورود خروج پرسنل به وسیله موتورهای متحرک باز و بسته می شوند.

 

گیت ورود خروج پرسنل
گیت کنترل تردد شیشه ای هوشمند ادارات

 

اساس کار آن ها به این صورت است که در صورتی که فرد مجوز ورود به مکان مورد نظر را داشته باشد، دو لنگه درب شیشه ای کنار رفته و فرد می تواند عبور کند. این درب ها بیشتر برای مسائل سازماندهی رفت و آمد و نه امنیتی در دانشگاه ها و باشگاه ها، سازمان ها و ادارات کاربرد دارند.

گیت کنترل تردد تمام قد یا امنیتی

گیت کنترل تردد تمام قد امنیتی بیشتر در سازمان هایی با نیازهای امنیتی بالا کاربرد دارد. ساختار این گیت کنترل تردد هوشمند به گونه ای است که تمامی مسیر عبور افراد، از اجزای بسیار مقاوم، پوشانده می شود و  در یک لحظه تنها امکان عبور یک فرد وجود دارد. ارتفاع آن برابر ۲ متر بوده و نسبت به سایر گیت های ورودی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل قیمت گیت کنترل تردد امنیتی در مقایسه به نمون هایدیگر بیشتر است. بنابراین پنل ها و دستگاه حضور غیاب با قابلیت تشخیص چهره برای بهبود کیفیت امنیت و حفاظت می تواند بسیار کارآمد باشد.

گيت کنترل تردد لولایی

این نوع گیت سرعت بالاتری نسبت به گیت اهرمی و شیشه ای دارد و مکانیزم آن به صورتی است که در زمان باز شدن بال های آن رو به جلو باز شده و مکان بیشتری را برای عبور افراد ایجاد می کنند. گیت کنترل تردد لولایی در مکان هایی از قبیل فرودگاه ها، بیمارستان ها، و غیره برای عبور کالسکه، ویلچر و برانکارد کاربرد زیادی دارد.

 

گیت کنترل تردد
گیت کنترل تردد اهرمی کارتی

گیت کنترل تردد هوشمند

گیت های کنترل تردد هوشمند پرسنل به دلیل قابلیت هماهنگی با انواع پنل های کنترلی دارای قابلیت تشخیص اثر انگشت، چهره، کارت و رمز در موارد مختلف حفاظت و امنیتی سازمان ها کاربرد دارند. در بسیاری از این سازمان ها می توان با استفاده از قابلیت های مذکور، سطح امنیتی را برای تشخیص هویت افراد بالا برد.

به منظور تردد افراد مشخص در بخش های مختلف سازمان ها اطلاعات آن ها اعم از اثر انگشت، چهره و یا کارت RFID روی اکسس کنترل ها و پنل گیت ورود خروج پرسنل ثبت می شود. در بسیاری از ساختمان ها،  گیت ها برای کنترل تردد پرسنل و ثبت اطلاعات ورود و خروج آن ها مورد استفاده می گیرد.

 

مزایای گیت کنترل تردد

·       جلوگیری از دسترسی غیر مجاز افراد

·       سازماندهی تردد سازمان

·       کاهش خطاهای انسانی در سیستم کنترل تردد پرسنل

·       تهیه گزارش دقیق از رفت و آمد افراد مختلف

·       مانیتورینگ دقیق و جامع از تردد افراد و خودروها برای حفظ امنیت

 

خرید گیت کنترل تردد
گیت کنترل تردد تمام قد

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

علب پیرخضری

هزینه نصب گیت کنترل تردد برای یک مجتمع حدودا چقدر در میاد؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما