کابینت ممبران

کابینت ممبران

دسته بندی

نصب کابینت

تعداد ارائه دهنده ها

۵۲ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

در عمران مدرن امکان خرید و نصب کابینت ممبران (وکیوم) فراهم شده است. نصب کابینت وکیوم در رنگ ها و طرح های مختلف انجام می شود. عمران مدرن ارائه دهنده بهینه ترین قیمت کابینت ممبران با بالاترین کیفیت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

کابینت ممبران

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
گروه معماری و دکوراسیون داخلی ظفر

گروه معماری و دکوراسیون داخلی ظفر

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۶

کابینت آکس

کابینت آکس

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۶

سبک مدرن

سبک مدرن

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۲

ابنیه سازان ستاوند

ابنیه سازان ستاوند

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۳

ایتاران

ایتاران

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۵

نوین کابین

نوین کابین

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

کابینت آشپزخانه پالیز

کابینت آشپزخانه پالیز

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

ماچوب

ماچوب

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۲

تهران کابینت

تهران کابینت

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۵

گریت کابینت

گریت کابینت

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

فیدر گروپ

فیدر گروپ

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۸

گروه دکوراسیون و معماری آلین

گروه دکوراسیون و معماری آلین

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آگرین چوب

آگرین چوب

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

صنایع چوبی پاسار

صنایع چوبی پاسار

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

 

کابینت ممبران (وکیوم)

امروزه تنوع نسبتا گسترده ای در طراحی و ساخت کابینت ها وجود دارد. کابینت ممبران یکی از انواع کابینت های رایج است که به دلیل قابلیت حکاکی روی ورق درب های آن در طراحی های کلاسیک و نئوکلاسیک استفاده می شود. به کابینت ممبران کابینت وکیوم نیز گفته می شود. این نام گذاری به این علت است که پس از اجرای طرح به روی ام دی اف ممبران ، روکش های PVC به روی چوب های حکاکی شده وکیوم شده و هیچ درز و شکافی باقی نمی گذارند. به کابینت ممبران به علت استفاده از منبت کاری ها، طرح های کلاسیک، سرستون های بزرگ و حکاکی شده، کابینت رومی وکیوم نیز گفته می شود. بنابراین کابینت ممبران ، کابینت وکیوم ، کابینت رومی وکیوم همگی به یک نوع کابینت اشاره دارند.

 

قیمت کابینت ممبران

کابینت وکیوم رنگی

 

قیمت کابینت های ممبران

قیمت کابینت های ممبران از مهم ترین ملاک هایی است که مشتری، هنگام خرید کابینت به آن توجه می کند. از آن جایی که طیف گسترده و متنوعی از قیمت کابینت های ممبران وجود دارد، لازم است ابتدا با عوامل تاثیرگذار بر قیمت ممبران آشنا شده، سپس اقدام به خرید کابینت ممبران مورد نظر خود داشته باشید. عوامل مختلفی در تعیین لیست قیمت کابینت ممبران موثر هستند که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

 

انواع کابینت وکیوم
انواع کابینت های وکیوم یا ممبران در طرح های مختلف

 

مدل کابینت ممبران

کابینت های ممبران به طور کلی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم می شوند. مغزی مدل کابینت ممبران از چوب، ام دی اف یا نئوپان تولید می شود. با توجه به کیفیت متریال به کار برده شده در هر کدام از مغزی ها قیمت کابینت های ممبران نیز متغیر است. بنابراین اولین عامل تاثیرگذار قیمت ممبران است. هر چه کیفیت مدل کابینت ممبران بالاتر باشد، قیمت ممبران بیشتر و در نتیجه قیمت کابینت های ممبران نیز بالاتر می رود.

 

روکش کابینت ممبران

پس از بررسی قیمت ممبران به سراغ بررسی قیمت روکش کابینت ممبران می رویم. جنس و کیفیت روکش مورد استفاده برای ممبران یکی دیگر از عوامل مهم در لیست قیمت کابینت وکیوم است. روکش کابینت ممبران از جنس پی وی سی است. روکش پی وی سی در انواع طرح های چوب تولید می شود. انواع با کیفیت پی وی سی در بالا بردن قیمت کابینت های ممبران موثر است.

 

رنگهای کابینت ممبران
رنگ های مختلف روکش های کابینت های ممبران

 

صفحه رویه کابینت ممبران

جنس صفحه رویه کابینت وکیوم یا ممبران معمولا از نوع HPL بوده و مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد. ورق های HPL در جنس ها و انواع مختلفی تولید می شوند که همه این موارد در برآورد قیمت ممبران تاثیر می گذارد.

 

حکاکی روی کابینت ممبران

در تولید کابینت وکیوم یا ممبران ، بنا بر درخواست مشتری می توان به روی کابینت، طرح و نقش مورد نظر را پیاده کرد. با توجه به مقدار و ظرافت های طرح مد نظر، قیمت ممبران نیز تغییر می کند.

 

جنس یراق آلات کابینت ممبران

جنس و نوع یراق آلات به کار رفته در تولید کابینت ممبران نیز در لیست قیمت کابینت ممبران قرار می گیرد. یراق آلات کابینت شامل لولا، ریل، دستگیره، پایه، قفل، قلاب و … است که با جنس های مختلفی مانند کروم، برنج، برنز و استیل تولید می شود. به عنوان مثال استفاده از یراق آلات برنز باعث بالا رفتن قیمت کابینت های ممبران می شود.

 

دستگیره کابینت ممبران
انواع دستگیره های کابینت های ممبران

 

تاج و پاخور و زیرچراغ های کابینت ممبران

در محاسبه متراژ کلی برای نصب کابینت ممبران از محاسبه متراژ تاج ها و پاخور و زیرچراغ ها خودداری می کنند. به جز در مواردی که به روی این عضو ها منبت کاری انجام شود که در آن صورت کابینت ممبران قیمت بالاتری خواهد داشت.

 

پاخور کابینت ممبران
انواع پاخور کابینت ممبران

 

دستگاه های وکیوم و CNC ساخت کابینت ممبران

استفاده از دستگاه های با کیفیت و دقیق در ساخت کابینت ممبران در بالا رفتن کیفیت نهایی کابینت تاثیرگذار است. هر چه دستگاه ها دقیق تر و به روز تر باشند، کابینت ممبران قیمت بالاتری خواهد داشت.

 

دستمزد نصب کابینت ممبران

در انتها از هزینه دستمزد نصب نیز نباید غافل شد. کابینت ممبران قیمت نصب متنوعی دارد. عواملی همچون متراژ محل، ظرافت های اجرا مانند قناسی های آشپزخانه و … در برآورد کلی و نهایی قیمت کابینت های ممبران موثر است.

 

قیمت درب کابینت ممبران

برای آشنایی با تاثیر قیمت درب کابینت ممبران بر برآورد نهایی قیمت ممبران لازم است ابتدا با انواع درب های کابینت ممبران و قیمت های آن ها آشنا شویم.

 

درب ویترینی

درب ویترینی پروسه ساخت پیچیده ای دارد. به همین دلیل قیمت درب کابینت ممبران از نوع ویترینی نسبت به درب های معمولی بالاتر است و در نتیجه استفاده از آن در طراحی کابینت ممبران باعث بالاتر رفتن قیمت کابینت های ممبران می شود.

 

درب ویترینی کابینت وکیوم

 

درب لانه زنبوری و حصیری

قیمت درب کابینت ممبران از نوع لانه زنبوری و حصیری نسبت به نوع ساده بیشتر است. زیرا ساخت آن پر زحمت بوده و زمان بر است.

 

درب کابینت ممبران
نمونه درب لانه زنبوری ممبران

 

درب کابینت ممبران طرح برجسته

به روی برخی از درب های کابینت های ممبران طرح های برجسته کار می شود. قیمت درب کابینت ممبران طرح برجسته با توجه به زمان و میزان انرژی که طراحی و اجرای درب از استادکار گرفته است، متنوع است. از این نوع در برای آشپزخانه های بزرگ استفاده می شود. زیرا استفاده از آن در آشپزخانه کوچک باعث شلوغ و به هم ریخته به نظر رسیدن محیط می شود.

 

كابينت ممبران سفيى طلایی
درب کابینت طرح برجسته

 

درب کابینت ممبران سه بعدی

درب کابینت ممبران سه بعدی دارای رنگ های متنوع و گسترده ای است. اغلب طرح های ساده برای این نوع درب اجرا می شود. اما در انتها آنچه در تعیین قیمت ممبران موثر است، کیفیت نهایی درب کابینت وکیوم است.

 

نمونه درب کابینت ممبران
درب کابینت ممبران مدل سه بعدی

 

درب کابینت ممبران مینیمال

استفاده از این نوع درب در آشپزخانه های کوچک و یا در فضاهایی با دکوراسیون های ساده و خاص توصیه می شود. قیمت درب کابینت ممبران مینیمال نسبت به انواع برجسته و سه بعدی پایین تر است.

 

طرح درب کابینت ممبران
درب کابینت ممبران مینیمال

 

قیمت کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی یکی از انواع کابینت ممبران است که به راحتی با انواع دکوراسیون های آشپزخانه هماهنگ شده وظاهری مدرن فضا می دهد. رنگ صدفی باعث بزرگ تر نشان دادن فضا می شود و ترکیب رنگ صدفی آن با طلایی بسیار محبوب و پر طرفدار است. معیار های موثر در تعیین قیمت کابینت ممبران سفید صدفی تفاوتی با انواع دیگر کابینت ندارد. یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت کابینت ممبران سفید صدفی جنس رویه و متریال داخلی این کابینت است.

 

کابینت ممبران سفید طلایی
انواع کابینت ممبران سفید صدفی

 

معمولا رویه کابینت ممبران سفید صدفی از اچ پی ال است که در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم می باشد. لایه نهایی، روکش سفید صدفی است که بسته به نوع و کیفیت رویه، قیمت کابینت ممبران سفید صدفی تغییر می کند. قیمت کابینت ممبران سفید صدفی در صورت ترکیب با رنگ های دیگر مانند یراق آلات طلایی یا ستون های قهوه ای، بیشتر می شود. 

 

کابینت ممبران سفید صدفی
کابینت وکیوم سفید ساده صدفی

 

کابینت ممبران سفید صدفی اجرای ظریفی دارد. برش قطعه های کابینت در کارگاه ها باید با دستگاه های دقیق و به روز انجام شود. این عامل نیز در برآورد نهایی قیمت کابینت ممبران سفید صدفی موثر است. آخرین مورد قابل بررسی هزینه نصب است. خوشبختانه هزینه نصب کابینت ممبران سفید صدفی نسبت به سایر انواع کابینت ممبران قیمت پایین تری دارد.

 

کابینت ممبران سفید
هارمونی رنگ سفید صدفی و طلایی در آشپزخانه

 

ویژگی های کابینت ممبران

کابینت های سبک مدرن از برش ورق های رنگی ام دی اف بدون هیچی ابزاری بر روی آن تولید می شود و که شامل کابینت هایگلاس و ام دی اف مات تقسیم بندی می شود، اما کابینت ممبران بعد از برش ورق های خام توسط دستگاه های پیشرفته CNC نقش و نگار شده و سپس توسط دستگاه ممبران یا وکیوم روکش مورد نظر بر روی آن به واسطه حرارت و چسب، چسبانده می شود، کابینت وکیوم شامل ستون ها، سرستون، گل، تاج و پاخور های ابزار خورده است. 

 

مدل کابینت ممبران

سرستون و یراق آلات کابینت نئوکلاسیک وکیوم

 

ساخت کابینت وکیوم نسبت به کابینت مدرن به مراتب نیاز به مهارت طراحی و ساخت بالایی دارد و در دسته بندی کابینت وکیوم قیمت بالاتری نیز دارد. مراحل ساخت کابینت وکیوم شامل برش ورق خام با دستگاه CNC و حکاکی روی آن و سپس چسب کاری ورق ها و در نهایت پرس وکیوم روکش پی وی سی است. قبل از شروع ساخت درب های کابینت ممبران ، ابتدا باید طراحی سه بعدی مورد نظر در نرم افزار های سه بعدی سازی انجام گیرد.

 

کابینت ممبران سفید صدفی

طرح های کابینت وکیوم

 

روکش نهایی کابینت وکیوم عموما مات است و به صورت ترکیبی از دو رنگ ساخته می شود. از رایج ترین رنگ های کابینت وکیوم می توان به کابینت ممبران قهوه ای، کابینت ممبران سفید و طلایی، کابینت وکیوم سفید صدفی، کابینت ممبران کرم و کابینت ممبران سفید طوسی اشاره کرد.

 

انواع کابینت ممبران

 

کابینت وکیوم مدرن

 

کابینت ممبران شامل اجزای تزئینی کوچکی مانند تاج و زیر چراغ در کابینت های دیواری و پاخور در کابینت های زمینی است که در ظرافت و زیبایی محصول نهایی تأثیرگذار است. پرکاربردترین نوع تاج و زیر چراغ اصطلاحا دندانه موشی نام دارد.

 

انواع کابینت ممبران

با اینکه کابینت وکیوم در طرح های کلاسیک کاربرد دارد، ولی به نمونه های ساده تر کابینت وکیوم که حکاکی های آن به کادربندی صفحات درب خلاصه می شود. انواع کابینت ممبران مدرن و به نمونه های که طرح های آن شامل سرستون، ستون و نقوش گیاهی می باشد کابینت کلاسیک ممبران گفته می شود.

 

نصب کابینت ممبران
دندان موشی در کابینت کلاسیک وکیوم

 

کابینت کلاسیک ممبران

کابینت کلاسیک ممبران یا وکیوم از جنس ام دی اف خام است. طرح های پیچیده و ظریف با کمک دستگاه های سی ان سی بر روی آن ها اجرا می شود. طرح و مدل مورد نظر را نیز می توان با دستگاه ها روی چوب اجرا کرد. طرح های اجرا شده به روی کابینت کلاسیک ممبران هم به صورت برجسته و هم فرو رفته قابل اجرا است. بعد از اجرای ام دی اف، یک لایه PVC با روش فشار، حرارت و چسب خیلی قوی در شرایط خلا به روی کابینت وکیوم می شود.

 

کابینت وکیوم
وکیوم کردن کابینت ممبران

 

بعد از مرحله روکش PVC ، کابینت کلاسیک ممبران به طور کامل وکیوم شده و هیچ درز و شکافی وجود نخواهد داشت. این لایه ضد آب و ضد رطوبت است و مقاومت کابینت کلاسیک ممبران در برابر رطوبت را بالا می برد. از جمله طرح هایی که به روی کابینت ممبران کلاسیک اجرا می شود می توان به تاج، زیرچراغی، سرستون و ستون و همینطور گل های ابزار خورده اشاره کرد.

 

کابیت رومی وکیوم
سر ستون های کابینت کلاسیک

 

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید در میان انواع کابینت ممبران از محبوبیت بالایی برخوردار است. این محبوبیت به دلیل مزایایی است که کابینت ممبران سفید نسبت به دیگر انواع کابینت ممبران دارد. به روی کابینت ممبران سفید روکش فویل پلی وینیل کلرای یا پی وی سی به کار می رود و بعده روی این روکش می توان طرح های مختلفی مانند بافت مات، براق یا بافت چوب به کار برد. هم چنین به دلیل روشن بودن رنگ کابینت ممبران سفید ، فضای آشپزخانه دلباز تر و روشن تر از قبل نشان داده می شود. تمیز کردن کابینت ممبران سفید ساده بوده و به دلیل رنگ روشنی که دارد آلودگی ها روی کابینت نمایان شده و تمیز کردن آن نیز ساده تر خواهد بود.

 

کابینت ممبران سفید
همخوانی رنگ سفید کابینت با محیط آشپزخانه

 

کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی ، نوع ساده کابینت ممبران سفید است. این مدل کابینت با رنگ های دیگری در یراق آلات یا ستون ها ترکیب نشده و به صورت خالص با رنگ سفید صدفی کار می شود. رنگ سفید صدفی یکی از محبوب ترین رنگ ها است و ست کردن آن با لوازم آشپزخانه کار راحتی است.

 

کابینت ممبران سفید صدفی
کابینت رومی وکیوم سفید ساده صدفی

 

کابینت ممبران سفید طلایی

ترکیب رنگ طلایی و سفید یکی از ترکیب رنگ های جذاب و مردن در طراحی دکوراسیون منازل است. استفاده از کابینت ممبران سفید طلایی نیز به همین دلیل طرفداران زیادی داشته و استفاده از آن در آشپزخانه های مدرن و بزرگ توصیه می شود. معممولا ترکیب رنگ طلایی با سفید در کابینت ممبران سفید طلایی در سر ستون ها، زیرچراغ ها، یراق آلات کابینت مانند در کابینت ها و … می باشد. اما در کنار تمام مزایا، نکاتی است که باید به آن ها توجه نمود.

 

کابینت ممبران سفید طلایی
یراق آلات طلایی در طراحی کابینت ممبران سفید طلایی

 

یکی از این نکات، مجاورت رنگ طلایی در کنار نور است. نصب کابینت ممبران سفید طلایی در مقابل تابش مسقیم آفتاب، خیرگی ایجاد کرده و از لحاظ بصری مزاحمت ایجاد می کند. بنابراین اگر قصد نصب کابینت ممبران سفید طلایی در آشپزخانه خود دارید به این نکته توجه داشته باشید که کابینت رو به روی پنجره ها نصب نشود.

 

کابینت ممبران سفید طلایی
کابینت رومی وکیوم سفید طلایی

 

کابینت ممبران سفید طوسی

کابینت ممبران سفید طوسی همان طور که از نامش مشخص الست از ترکیب رنگ سفید و رنگ های طوسی در طیف های مختلف تیره تا روشن، ساخته می شود. رنگ های طوسی هم می توانند در اجرای جزئیات مانند یراق آلات، منبت کاری ها، پاخور ها و … استفاده شوند و هم می توانند به صورت ترکیب رنگی در بخش های اصلی مانند برخی درب های کابینت ها و مواردی این چنینی به کار بروند.

 

كابینت ممبران سفید طوسی
کابینت ممبران رنگ سفید و طوسی

 

در مورد کابینت ممبران سفید طوسی ، نوع روکش مات توصیه می شود. زیرا استفاده از روکش های طوسی براق جلوه ی زیبایی به محیط نمی دهد و فضا را تا حدی تنگ و خفه نشان می دهد.

 

کابینت ممبران سفید طوسی
ترکیب رنگ های سفید و طوسی در طراحی کابینت ممبران

 

کابینت ممبران قهوه ای

کابینت ممبران قهوه ای نمایی کلاسیک و گرم برای آشپزخانه ایجاد کرده و باعث دلنشینی و زیبایی فضای آشپزخانه می شود. این رنگ در طراحی انواع کابینت ها رایج بوده و طرفداران خود را دارد. استفاده از رنگ قهوه ای معمولا به تنهایی توصیه نمی شود. بلکه ترکیب این رنگ با طیف های مختلف قهوه ای یا حتی رنگ هایی مانند کرم یا زرد و حتی سفید نیز نمایی جذاب و دوست داشتنی ایجاد می کند.

 

کابینت ممبران قهوه ای
کابینت ممبران قهوه ای روشن

 

برای کابینت ممبران قهوه ای می توان از انواع طرح های منبت کاری، برجسته کاری، اجرای سر ستون و … استفاده کرد و به جذابیت آن افزود. انواع یراق آلات در تولید کابینت ممبران قهوه ای تنوع بالایی داشته و با هر نوع دکوراسیونی به راحتی ست می شود. در تولید کابینت ممبران قوه ای هم می توان از روکش های مات و هم از روکش های براق استفاده نمود. انواع رنگ قهوه ای شامل قهوه ای روشن، قهوه ای تیره، گردویی، فندقی و … است.

 

کابینت ممبران قهوه ای
کابینت ممبران قهوه ای تیره

 

مزایا و معایب کابینت وکیوم

از مزایای کابینت وکیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تنوع رنگ روکش کابینت وکیوم
  • قیمت مناسب کابینت وکیوم یا ممبران در مقایسه با سایر کابینت های کلاسیک مانند کابینت پولیشی، پلی استر، چوب و روکش چوب است.
  • مقاومت در برابر رطوبت بالای روکش پی وی سی

 

از معایب کابینت ممبران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خراش پذیری روکش کابینت وکیوم
  • کابینت وکیوم یا ممبران به دلیل وجود شیارها و نقش و نگار های روی روکش ها به نظافت بیشتری نیاز دارد.
  • در صورت استفاده از مصالح نامرغوب به مرور زمان کیفیت آن دچار افت شدید می شود.
  • تغییر رنگ روکش نهایی کابینت وکیوم بر اثر نورخورشید
  • نیاز به مهارت بالای طراحی کابینت وکیوم

 

تفاوت کابینت ممبران و انزو

یکی از سوالات رایج مشتریان در مورد کابینت وکیوم تفاوت کابینت انزو با کابینت وکیوم یا ممبران است. در ادامه با بررسی تفاوت های ظاهری و ساخت این دو نوع کابینت پرداخته شده است.

 

نصب کابینت انزو
کابینت انزو

 

  • قطر ورق ام دی اف به کار رفته در کابینت ممبران از قطر ورق ام دی اف در کابینت انزو کمتر است. قطر ورق ام دی اف در کابینت انزو ۲۵ میلیمتر است، ولی قطر ورق ام دی اف به کار رفته در کابینت وکیوم یا ممبران ۱۶-۱۸ میلیمتر است.
  • قطر روکش در کار رفته در کابینت وکیوم کمتر از قطر روکش به کار رفته در کابینت انزو است.
  • قطر لبه های کابینت انزو تا 8 میلیمتر کمتر از قطر لبه ها در کابینت وکیوم است. زیرا در کابینت انزو از چهار جهت درب کابینت با دستگاه CNC تراش داده می شود.
  • یکی دیگر از تفاوت های اساسی کابینت وکیوم یا ممبران با کابینت انزو ، قیمت کابینت طرح انزو است که بیشتر از کابینت وکیوم است.
  • کابینت انزو برای طرح های مدرن کاربرد دارد، در حالی که کابینت ممبران برای طرح های کلاسیک و نئوکلاسیک کاربرد دارد.
  • کابینت انزو سطحی براق دارد، ولی کابینت وکیوم مات است، که در آنها از روکش های پی وی سی براق و مات استفاده شده است.

 

نکات طراحی کابینت ممبران

قبل از اقدام به سفارش کابینت بهتر است از عوامل موثر بر انتخاب نوع کابینت مطلع شد. در ادامه به ذکر برخی از این موارد پرداخته شده است.

  • نورپردازی کابینت وکیوم اهمیت بالایی دارد و بهتر است در از افراط در نورپردازی پرهیز شود، زیرا به دلیل جزئیات نسبتا زیاد طرح باعث آشفتگی و شلوغی کار می شود.
  • طراحی سه بعدی و طرح ها و نقوش حکاکی نیازمند مهارت طراحی نرم افزاری و هم چنین نصاب آن را دارد.

 

کابینت ممبران سفید طوسی
کابینت وکیوم طوسی

 

  • کابینت وکیوم و طرح کلاسیک در آشپزخانه های بزرگ جلوه خوبی دارد. بهتر است در آشپزخانه های کوچک از کابینت های مدرن و ساده استفاده شود.

 

قیمت کابینت ممبران
کابینت ممبران کرم

 

  • از انتخاب طرح ظریف و ریزه کاری زیاد در کابینت وکیوم اجتناب شود. زیرا روکش ها به خوبی وکیوم نمی شود و به گذر زمان به راحتی از ورق جدا می شود.
  • رنگ سفید از پرطرفدارترین رنگ های کابینت وکیوم است که باعث بزرگ تر و دلباز به نظر رسیدن فضا می شود.

 

نصب کابینت وکیوم
کابینت ممبران سفید طلایی

 

  • کابینت ممبران کرم رنگ باعث ایجاد فضایی آرام بخش و ملایم می شود.
  • کابینت وکیوم رنگ قهوه ای شباهت زیادی به چوب دارد و عموما الگو و نقش چوب بر روی آن دارد. از رنگ قهوه ای تیره بهتر است در آشپزخانه های بزرگ و آشپزخانه هایی که نورگیری کافی دارند استفاده شود. زیرا باعث کوچک نشان دادن فضا شده و فضا را تاریک تر نشان می دهد.

 

کابینت روکش چوبی
کابینت وکیوم قهوه ای

 

  • استفاده از ویترین شیشه ای در کابینت ممبران بسیار رایج است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما