نصب چشمی دیجیتال درب

نصب چشمی دیجیتال درب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

نصب چشمی دیجیتال درب

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال درب از تجهیزات حفاظتی و نظارتی انواع ساختمان ها است که پشت درب های ورودی نصب می شود.

 

 

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی و تجهیز شدن چشمی ها به دوربین، قابلیت های بیشتری مانند ثبت و ضبط تصاویر تردد افراد و نمایش آن ها روی نمایشگر بزرگ تر و غیره فراهم شده است. با نصب چشمی دیجیتال درب تصاویر با کیفیت بالاتری قابل نمایش و نگه داری هستند.

 

 چشمی دیجیتال

چشمی دیجیتال درب ورودی

 

قابلیت های چشمی دیجیتال

در مقایسه با چشمی های قدیمی چشمی درب دیجیتال به دلیل داشتن انواع قابلیت ها و امکانات مانند دوربین برای ثبت و ضبط تصاویر، اتصال به اینترنت، کنترل از راه دور و غیره؛ در هوشمند سازی و همچنین اجرای سیستم امنیتی ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه انواع قابلیت های چشمی دیجیتال مورد بررسی قرار می گیرد.

چشمی دیجیتال درب و قابلیت تصویربرداری

اکثر چشمی های دیجیتال درب به دوربین برای ثبت تصاویر افراد مراجعه کننده مجهز هستند. قابلیت های دوربین این نوع چشمی ها مانند قابلیت زوم، تصویربرداری HD، قابلیت تشخیص چهره و وسعت دید گستره؛ تعیین کننده قابلیت چشمی دیجیتال می باشد. بنابراین متناسب با نوع دوربین، تصاویر تهیه شده توسط چشمی هوشمند ، کیفیت های متنوعی خواهند داشت که همین امر نیز در تعیین قیمت آن مؤثر است.

چشمی هوشمند و حافظه داخلی

چشمی درب دیجیتال علاوه بر نمایش و ثبت تصاویر، به دلیل داشتن حافظه داخلی، قابلیت ضبط آن ها را نیز دارد. ظرفیت حافظه این چشمی ها بین 2 تا 32 گیگابایت است. داشتن این قابلیت تا حد زیادی امنیت ساختمان به دلیل داشتن تصویر و اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان مراجعه افراد را بالا می برد.

 

چشمی دیجیتال درب

چشمی هوشمند درب قابل کنترل از راه دور

 

چشمی دیجیتال و قابلیت کنترل از راه دور

امروزه استفاده از چشمی دیجیتال درب آپارتمان در خانه هوشمند با استقبال زیادی رو به رو شده است. چرا که این چشمی ها به دلیل امکان اتصال به اینترنت و یا نصب سیم کارت، قابل کنترل از راه دور هستند. در واقع در صورت مراجعه افراد مختلف به درب ساختمان این چشمی ها تصویر و اطلاعات مربوط به زمان مراجعه را ثبت و ضبط کرده و از طریق ایمیل یا اس ام اس به صاحب ساختمان را مطلع می سازد. سپس در صورت انجام تنظیمات لازم و عدم حضور افراد در ساختمان امکان دسترسی به این اطلاعات و کنترل تردد ساختمان از راه دور نیز وجود دارد. علاوه بر آن انواع مختلف چشمی هوشمند درب ورودی با داشتن قابلیت تشخیص چهره، می توانند درب را برای افراد مختلف ساکن در ساختمان بدون نیاز به کلیدهای فیزیکی باز کند.

از دیگر ویژگی های بارز چشمی دیجیتال درب آپارتمان می توان به قابلیت سازگاری با انواع نرم افزارهای روی گوشی موبایل برای کنترل و نظارت اشاره کرد.

 

 

نصب چشمی دیجیتال درب

قابلیت های چشمی دیجیتال درب

 

سیستم آلارم در نصب چشمی دیجیتال درب

با توجه به امکان اتصال به چشمی دیجیتال از طریق اینترنت و یا سیم کارت، در صورت بروز اتفاقات غیر معمول چشمی از طریق ایمیل و یا اس ام اس صاحب خانه را از بروز اتفاق مطلع می سازد.

انواع سنسور در نصب چشمی دیجیتال درب

چشمی هوشمند درب آپارتمان می تواند به انواع سنسورهای دید در شب، حرارتی و حرکتی مجهز باشد. در طول شب در صورت نبودن نور کافی سنسور دید در شب می تواند به ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر کمک کند. علاوه بر آن با داشتن سنسور حرکتی، چشمی دیجیتال فعال شده و تصاویر افرادی که از مقابل درب ساختمان عبور کرده اند را ثبت و ضبط می کند.

 

 چشمی هوشمند

سنسورهای حرکتی چشمی دیجیتال برای جلوگیری از ورود سارقین

 

منبع تغذیه در نصب چشمی دیجیتال درب

چشمی دیجیتال درب می تواند با اتصال مستقیم به برق شهری از طریق سیم کشی و یا در حالت بی سیم با استفاده از انواع باتری ها تغذیه شود. نصب چشمی دیجیتال بیسیم بسیار راحت بوده و نیازمند سیم کشی و یا برقکاری خاصی نمی باشد. تنها عیب این نوع چشمی ها نیاز به تعویض زود به زود باتری به دلیل عملکرد دائمی و ثابت آن ها است.

 

قیمت چشمی دیجیتال

چشمی دیجیتال از تجهیزات جدید و مدرن در انواع ساختمان ها به ویژه خانه های هوشمند است که به واسطه داشتن قابلیت های منحصر به فرد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. قیمت چشمی دیجیتال درب بر اساس قابلیت ها و امکانات مختلف آن مشخص می شود. نصب چشمی دیجیتال درب متناسب با کاربرد و نوع آن صورت می گیرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

مهران حسینی

سلام امکان نصب چشمی دیجیتال درب روی آیفون تصویری وجود داره؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما