نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری

تعداد ارائه دهنده ها

۱۳ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

عمران مدرن بهترین خدمات نصب پوستر دیواری با مناسب ترین هزینه های اجرا را ارائه می دهد. هزینه نصب پوستر دیواری به عواملی مانند جنس پوستر، مساحت دیوار، زیرسازی سطح و اجرت نصاب پوستر دیواری بستگی دارد. نصب پوستر دیواری سه بعدی ، پوستر دیواری پتینه، پوستر دیواری مدرن و ... از جمله خدمات عمران مدرن است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

نصب پوستر دیواری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ویستا آفرند

ویستا آفرند

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آدلی آمود

آدلی آمود

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

شهر کاغذ دیواری

شهر کاغذ دیواری

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۵

بست وال

بست وال

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آراوال

آراوال

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

دکور آفیس

دکور آفیس

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۶

دکور سازه رایکا

دکور سازه رایکا

۴

location

کرج

phone

******۰۲۶۳۴

گروه مهندسی و تخصصی کفپوش

گروه مهندسی و تخصصی کفپوش

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۲

کلینیک ساختمانی مهدی

کلینیک ساختمانی مهدی

۴

location

اصفهان

phone

******۰۳۱۳۳

گروه صنعتی اسپالک

گروه صنعتی اسپالک

۴

location

کرج

phone

******۰۹۳۵۸

خدابندی

خدابندی

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۹۱

مقدسی

مقدسی

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری یکی از عواملی است که در تغییر و بهبود دکوراسیون منزل بسیار موثر است و به تنهایی می تواند کل دکوراسیون یک خانه را تحت الشعاع قرار بدهد. نصاب پوستر دیواری هم با طرح های از پیش تولید شده و هم با طرح های سفارشی مشتری، پروژه نصب را انجام می دهد. نصب پوستر دیواری تفاوت چندانی با نصب کاغذ دیواری ندارد. قیمت نصب پوستر دیواری ، به دلیل تولید در مدل ها و جنس های مختلف، مانند نصب پوستر دیواری سه بعدی ، نصب پوستر دیواری نستعلیق و … بازه گسترده ای دارد. انتخاب و نصب پوستر دیواری نیاز به مشاوره با افراد متخصص دارد تا در نهایت پوستر دیواری که انتخاب می شود، با دکوراسیون مکانی که در آن نصب شده است، همخوانی داشته باشد و به بهبود زیبایی بصری فضا کمک کند. 

 

پوستر دیواری منزل
پوستر دیواری منزل با طرح نستعلیق

 

قیمت نصب پوستر دیواری

عوامل زیادی در تعیین قیمت نصب پوستر دیواری موثر هستند. جنس و طرح پوستر دیواری مهم ترین و اولین عامل تاثیر گذار بر هزینه نصب پوستر دیواری است. طرح های از پیش آماده و قابل عرضه قیمت مناسب تری دارند. اگر پوستر دیواری طبق طرح سفارشی مشتری آماده شود، هزینه اضافه تری باید پرداخت شود.

 

انواع پوستر دیواری
انواع پوستر دیواری با طرح های سنتی و ایرانی

 

عامل دوم تاثیر گذار بر قیمت ، دیواری است که نصب پوستر دیواری روی آن انجام می شود. اجرت نصب پوستر دیواری به روی دیوارهای صاف و صیقلی بدون نیاز به بتونه کاری و زیرسازی، پایین تر از دیوارهای منحنی است یا دیوار هایی که فضاهای پرت مثل تورفتگی ها و بیرون زدگی ها دارند و یا نیاز به زیرسازی های عمیق تر و بیشتری دارند، قیمت نصب پوستر دیواری برای آن ها نیز به مراتب بیشتر است.

 

نصب پوستر دیواری
نصب پوستر دیواری در راهرو ها و اتاق های انتظار

 

ابعاد دیوار به صورت ضرب عرض در طول محاسبه می شود ( در صورتی که دیوار صاف و بدون انحنا یا پرتی باشد ). باید دقت داشت که به ابعاد اندازه گیری شده از هر طرف ۵ سانتی متر اضافه می شود تا برش هایی که برای نصب پوستر دیواری داده می شود به طرح اصلی پوستر آسیبی وارد نکند.

 

پوستر دیواری منزل
پوستر دیواری در طرح های مختلف

 

هزینه نصب پوستر دیواری به ابزارآلات مورد استفاده نصاب پوستر دیواری نیز بستگی دارد. از ابزارآلات نصب پوستر دیواری می توان به کاتر و چسب اشاره کرد. چسب مخصوص پوستر دیواری باید از جنس مرغوبی باشد تا ماندگاری پوستر دیواری روی دیوار نیز بیشتر و با کیفیت بالاتری باشد. استفاده از کاتر تیز باعث برش های تمیز تر و زیبایی هرچه بهتر نتیجه کار می شود. اجرت نصاب پوستر دیواری نیز باید در نظر گرفته شود. 

 

پوستر دیواری منزل
پوستر دیواری سه بعدی

 

نصاب پوستر دیواری

انتخاب نصاب پوستر دیواری یکی از مهم ترین مراحل نصب پوستر دیواری است. پیش از انتخاب نصاب بهتر است از کیفیت نمونه کار ها و میزان تجربه او اطمینان حاصل شود. تمیزی کار و ظاهر زیبای پوستر بعد از نصب همگی در گرو مهارت نصاب پوستر دیواری است. 

 

نصب پوستر دیواری
اجرای پوستر دیواری در رستوران ها

 

یکی از نکات حساسی که نصاب پوستر دیواری باید در نظر داشته باشد مرحله نصب اولین رول است. باید دقت شود که اولین رول نصب شده روی دیوار کاملا تراز باشد، زیرا در صورت تراز نبودن رول اول، باقی رول ها نیز کج خواهند شد.

 

نصب پوستر دیواری
انواع پوستر دیواری در فضاهای اداری

 

هم چنین نماندن حباب و خالی کردن هوای زیر پوستر نیز از عواملی است که نصاب پوستر دیواری باید آن را در نظر داشته باشد. در نهایت بعد از نصب ، هزینه رفت و آمد نصاب پوستر دیواری به محل به کل هزینه ها اضافه می شود. 

 

انواع پوستر دیواری
نصب پوستر دیواری در فروشگاه ها

 

نصب انواع پوستر دیواری 

پیش تر نیز گفته شد که پوستر دیواری در انواع طرح ها و جنس ها تولید می شود. نصب پوستر دیواری در مکان های مختلفی امکان پذیر است. انواع پوسترهای دیواری در فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها، منازل و شرکت ها و ادارات نصب می شوند و در زیبایی دکوراسیون این فضاها موثر هستند. در ادامه به معرفی انواع پوستر دیواری از لحاظ طرح می پردازیم.

 

نصب پوستر سه بعدی
نصب پوستر دیواری در کلینیک های درمانی

 

نصب پوستر دیواری سه بعدی

از انواع پوستر دیواری می توان به نصب پوستر دیواری سه بعدی اشاره کرد. پوستر دیواری سه بعدی سبکی کاملا مدرن و لاکچری دارد و با طرح های خلاقانه این قابلیت را دارد تا در دکوراسیون فضا تغییرات قابل توجهی را ایجاد کند.

 

نصب پوستر دیواری سه بعدی
نصب پوستر دیواری سه بعدی برای دیوار آشپزخانه

 

این نوع طرح ها کاملا صاف و هموار هستند اما طرح های سه بعدی چاپ شده روی آن ها ایجاد عمق می کنند. نصب پوستر دیواری سه بعدی در هر مکانی قابل اجرا است. در نصب پوستر دیواری سه بعدی باید این نکته را در نظر داشت که رو به روی پوستر فضای خالی و بدون مانع باشد تا زیبایی پوستر سه بعدی به طور کامل نمایان شود.

 

نصب پوستر دیواری سه یعدی
پوستر دیواری سه بعدی به روی دیوار رستوران ها و کافه ها

 

نصب پوستر دیواری طبیعت

این دسته از انواع پوستر دیواری که به عنوان پوستر دیواری منظره نیز شناخته می شوند همان طور که از نامش پیدا است به ارائه تصاویر مختلفی از طبیعت (مانند جنگل، آسمان، دریا، گل و گیاه و ... ) می پردازد. مورد استفاده این نوع پوستر دیواری بیشتر در منازل ، لابی هتل ها ، ساختمان های تجاری و اداره ها است.

 

نصب پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری با طرح طبیعت

 

نصب پوستر دیواری چهره

پوستر دیواری چهره نوعی از پوستر دیواری مدرن است که در بین جوانان طرفداران بیشتری دارد. نوع تصاویر ارائه شده در پوستر دیواری چهره هم می توانند مفهوم گرایانه و انتزاعی باشند و هم با سفارش مشتری طرح چهره مد نظر به روی پوستر چاپ شود. از نصب پوستر دیواری چهره می توان در فضاهای هنری و گالری ها بهره برد. هم چنین در سالن های آرایشی و یا گاهی اتاق خواب های منازل نیز قابل نصب است.

 

نصب پوستر دیواری
پوستر دیواری با طرح چهره

 

نصب پوستر دیواری نستعلیق ( خوشنویسی )

از انواع پوستر دیواری ، نوع خوشنویسی آن است که در فضاهای هنری و مکان های تجاری ، اداری و مسکونی کاربری دارد.

 

نصب پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری اتاق خواب 

 

نصب پوستر دیواری اسپرت

پوستر دیواری اسپرت بیشتر در موضوعات ورزشی مانند تصاویر ورزشکاران ، رخداد های ورزشی ، کاپ ها یا مدال ها و یا تصاویر ماشین های اسپرت و لوکس ارائه می شود. نصب پوستر دیواری اسپرت معمولا در اتاق خواب منازل یا در شرکت ها یا ورزشگاه ها ضورت می گیرد.

 

نصب پوستر دیواری سه بعدی
انواع پوستر دیواری سه بعدی

 

نصب پوستر دیواری نقاشی

پوستر دیواری نقاشی هم به صورت نقاشی های انتزاعی و هم نقاشی های واقع گرایانه در انواع موضوعات موجود است. نصب پوستر دیواری نقاشی در فضای پذیرایی منازل ، اتاق خواب ها و راهرو ها یا مهد کودک ها و مطب کودکان انجام می شود.

 

نصب پوستر دیواری
پوستر دیواری طبیعت 

 

نصب پوستر دیواری مدرن

طرح آسمان خراش ها یا پل های مدرن و در کل هر آنچه نشان و بویی از زندگی مدرن امروزی داشته باشد، در دسته پوستر دیواری مدرن قرار می گیرد.

 

نصب پوستر دیواری
پوستر دیواری مدرن

 

نصب پوستر دیواری پتینه

نصب پوستر دیواری در انواع طرح های قدیمی و کهنه کاری شده در دسته پوستر دیواری پتینه قرار می گیرد. معمولا پوستر دیواری پتینه در رستوران ها و مراکز تجاری استفاده می شود و در منازل مسکونی نیز کاربرد زیادی دارد.

 

پوستر دیواری منزل
طرح پتینه پوستر دیواری

 

نصب پوستر دیواری کودک

طرح های شاد و کودکانه مانند نقاشی حیوانات، گل ها و درختان، تصاویر کودکان و ... در طراحی پوستر دیواری کودک استفاده می شود. نصب پوستر دیواری کودک همان طور که از نامش مشخص است، بیشتر در اتاق خواب کودک و یا مهد کودک ها انجام می شود.

 

انواع پوستر دیواری
نصب پوستر دیواری اتاق کودک

 

انواع پوستر دیواری از لحاظ جنس

ثبات رنگ هنگام شستشو یکی از معیار های مهم در انتخاب پوستر دیواری است. انواع پوستر دیواری از لحاظ جنس به دسته بندی چرم ایرانی ، چرم ترک ، هلندی ، الماسی و برلیان تقسیم می شود. قابل ذکر است که جنس های مختلف پوستر دیواری تفاوت قیمت چندانی با یکدیگر ندارند و تقریبا در یک رنج از لحاظ قیمت قرار می گیرند.

 

نصب پوستر دیواری
استفاده از پوستر دیواری در فضای راه پله

 

آموزش نصب پوستر دیواری

طریقه نصب پوستر دیواری سه بعدی و پوستر دیواری یکسان است. در ادامه مراحل نصب پوستر دیواری را بررسی می کنیم.

 

انواع پوستر دیواری
اجرای پوستر دیواری در فضای اداری

 

آماده سازی سطح اجرای پوستر دیواری

سطحی که پوستر روی آن اجرا می شود باید کاملا صاف و بدون ناهمواری باشد. نکته دیگر تمیزی سطح است. چسب مخصوص پوست دیواری باید به روی سطحی عاری از هرگونه گرد و غبار و کثیفی اجرا شود.

 

نصب پوستر دیواری
نصب انواع پوستر دیواری

 

آماده سازی نصب پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی معمولا در عرض ۱۰۵ سانتی متر تولید می شود و از پیش شماره گذاری شده است تا کار نصب آسان تر صورت گیرد.

 

نصب پوستر دیواری
نصب پوستر دیواری در آرایشگاه ها

 

نصب اولین رول پوستر دیواری

چسب مخصوص پوستر دیواری در این مرحله به روی اولین رول اعمال می شود و سپس رول بالای دیوار به صورت تراز قرار گرفته و با دقت تا پایین چسبانده می شود. در انتهای چسباندن هر رول و در حین آن از نبودن چروک و حباب زیر رول ها اطمینان حاصل شود.

 

نصاب پوستر دیواری
نحوه ی نصب کاغذ دیواری پوستری

 

نصب رول های پوستر دیواری

رول های بعدی نصب سریع تر و ساده تری دارند. تنها با این نکته که علامت های راهنمای رول ها باید به طور کامل مطالعه شود زیرا در برخی از پوستر های دیواری لازم است رول های بعدی حدود یک سانتی متر با رول قبلی اورلپ داشته باشند. بعد از نصب هر کدام از رول ها لازم است که با اسفنج نرم و نمدار روی پوستر دیواری تمیز شود تا هم از چسبیدن آن مطمئن شویم و هم اضافه چسب ها به طور کامل پاک شوند.

 

نصاب پوستر دیواری
نصاب پوستر دیواری

 

چسب مخصوص پوستر دیواری

چسب پوستر دیواری اصلی ترین متریال برای نصب پوستر دیواری به شمار می رود. هنگام خرید چسب مخصوص پوستر دیواری باید به کیفیت و مرغوبیت چسب توجه کرد زیرا استفاده از چسب نامرغوب ، به پوستر دیواری به مرور زمان آسیب می رساند و عمر پوستر دیواری را کوتاه می کند.

 

نصب پوستر دیواری
اجرای پوستر دیواری دیوار پشت تلوزیون

 

چسب مخصوص پوستر دیواری بر پایه نشاسته اصلاح شده یا متیل سلولز ساخته می‌شود. چسب پوستر دیواری به صورت خشک و پودری و پولکی قابل تهیه است. این نوع چسب در زمان مصرف با حلال آن یعنی آب برای تولید چسب ترکیب می شود. نوعی از چسب مخصوص پوستر دیواری حلال در آب نیز به فروش می رسد که از ابتدا آماده مصرف است.

 

نصب پوستر دیواری
پوستر دیواری اتاق کودک

 

نوعی از چسب پوستر دیواری به نام چسب پوستر دیواری با چسبندگی زیاد یا Heavy-duty/Extra Strong paste نیز وجود دارد که برای نصب پوستر دیواری سنگین تر و ضخیم تر به کار گرفته می شود. از این نوع چسب مخصوص پوستر دیواری می توان برای نصب پوستر دیواری به روی کاشی استفاده کرد.

 

نصب پوستر دیواری سه بعدی
نصب پوستر دیواری سه بعدی در منزل

 

ابعاد پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری معمولا در ابعاد مختلفی صورت می گیرد. ابعاد استاندارد پوستر ها ۲۹۷ × ۲۱۰ میلی متر، ۴۲۰ × ۲۹۷ میلی متر، ۵۹۴ × ۴۲۰ میلی متر، ۸۴۱ × ۵۹۴ میلی متر، ۱۱۸۹ × ۸۴۱ میلی متر و ابعاد مربع است که به ندرت تولید و طراحی می شود. ابعاد مربع برای پوستر دیواری باعث پرتی زیاد شده و طرح های معدودی را می توان با این ابعاد اجرا کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما