پارتیشن HPL

پارتیشن HPL

دسته بندی

اجرای پارتیشن

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

related-0دیوارچینیrelated-1بازسازی ساختمان

نصب پارتیشن HPL

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
کابین گستر رز

کابین گستر رز

۱

location

کرج

phone

******۰۲۱۴۴

رویال پارتیشن

رویال پارتیشن

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۰۷

پارتیشن گستر

پارتیشن گستر

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۰۳

افرا پارتیشن

افرا پارتیشن

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ویدهوپف

ویدهوپف

۳

location

شیراز

phone

******۰۷۱۳۶

چوب کابین

چوب کابین

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

پارتیشن HPL

HPL که مخفف عبارت High Pressure Laminate است، به ورق هایی گفته می شود که از ترکیب لایه های سلولزی با رزین ساخته می شوند. یکی از کاربردهای ورق های HPL ، ساخت پارتیشن می باشد. نصب پارتیشن HPL غالبا در محیط های مرطوب همچون سرویس بهداشتی و استخرها و یا در محیط های اداری انجام می شود.

ورق های HPL تحت تاثیر دما و فشار بالا محکم و چگال شده و در نهایت روی آن را با لایه رنگی و ملامینه می پوشانند. رزین به کار رفته در ساخت آن، موجب چسبندگی بیشتر لایه های مختلف به یکدیگر شده و موجب افزایش پایداری و مقاومت در برابر عوامل جوی می گردد.

 

کاربرد پارتیشن HPL

پارتیشن HPL ضد آب و ضد بخار آب بوده و بنابراین برای فضاهای مرطوب بسیار مناسب می باشد. پارتیشن HPL سرویس بهداشتی از پرکاربردترین انواع این نوع پارتیشن می باشد. به همین دلیل به آن پارتیشن سرویس بهداشتی هم گفته می شود. پارتیشن سرویس بهداشتی بیشتر برای مکان های عمومی استفاده می گردد. همچنین نصب پارتیشن اچ پی ال در رختکن های عمومی و استخر نیز امکان پذیر است. به عبارت دیگر نصب این پارتیشن در محیط هایی که حمله یون کلر و سدیم و یا رطوبت بالا وجود دارد پیشنهاد می شود.

 

پارتیشن HPL
 پارتیشن HPL رختکن

 

از پارتیشن HPL می توان برای جداسازی دفاتر اداری نیز بهره برد. همچنین نصب پارتیشن HPL در فضاهای درمانی همچون بیمارستان ها و آزمایشگاه ها نیز انجام می شود.

 

مراحل نصب پارتیشن HPL

پیش از شروع هرگونه عملیات نصب، باید همه چیز دقیقا برنامه ریزی و اندازه گیری شود. مکان دقیق نصب انکرها باید مشخص شود و عرض درها به درستی محاسبه گردد. پس از انجام طراحی، محل نصب پارتیشن HPL علامت گذاری می شود.

پیش از شروع به سوراخ کردن دیوار، از خود براکت ها به عنوان راهنمای روی دیوار استفاده می کنند. بدین صورت که آنها روی خط وسط قرار داده و تمام سوراخ ها را علامت گذاری می نمایند. سپس با کمک دریل محل های علامت گذاری شده سوراخکاری می شود.

سپس محل نصب براکت ها در کف سوراخکاری می شود. در ادامه انکرهای کف را نصب می کنند. پس از آن پایه را ثابت می کنند و صفحه پارتیشن را بر روی آن قرار می دهند. مرحله بعدی نصب پارتیشن HPL ، تنظیم پایه ها است. ارتفاع پایه را به صورتی تنظیم می کنند که صفحه پارتیشن کاملا مناسب باشد. پس از آن صفحه پارتیشن را با پیچ ثابت می کنند. در گام بعدی ستون ها را نصب کرده و در آخرین مرحله درب پارتیشن نصب می شود.

 

پارتیشن HPL
پارتیشن HPL سرویس بهداشتی

 

مزایای پارتیشن HPL

به دلیل استفاده از رزین در ساخت ورق های HPL و نیز فشردگی بالای لایه های مختلف تشکیل دهنده آن، این پارتیشن ها از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید، این پارتیشن در برابر آب و رطوبت مقاوم می باشد که این ویژگی از دیگر مزایای نصب پارتیشن HPL محسوب می گردد. همچنین آنتی باکتریال هم هستند.

مزیت دیگر نصب پارتیشن HPL ، قابل شستشو بودن و سهولت در تمیز کردن آن می باشد. این پارتیشن ها در برابر خش خوردگی مقاوم بوده و از تنوع رنگی بالایی نیز برخوردار می باشند. با کمک این صفحات و یراق آلات روز دنیا می توان طرح های مدرن و دکوراتیو پیاده سازی کرده و جلوه زیبایی به فضا بخشید. از دیگر مزایای نصب پارتیشن HPL می توان به مقاومت در برابر آتش و نیز ضد موریانه بودن اشاره کرد.

 

پارتیشن HPL سرویس بهداشتی
 تنوع رنگ پارتیشن HPL سرویس بهداشتی

 

قیمت پارتیشن HPL

ورق های HPL در ضخامت های مختلفی همچون ۶، ۸ و ۱۲ میلی متر تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. با تغییر ضخامت ورق مصرفی، هزینه اجرا و نصب پارتیشن HPL نیز تغییر می یابد. متراژ کار از دیگر عوامل موثر بر هزینه نصب می باشد. همچنین دستمزد نصاب هم بر روی هزینه اجرای پارتیشن HPL تاثیرگذار است. از دیگر عواملی که در تعیین قیمت نصب پارتیشن HPL باید مدنظر قرار داد، میزان یراق آلات مصرفی برای نصب می باشد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

پیمان شیخی

سلام نصب پارتیشن HPL در هر ابعادی امکان پذیره ؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما