نصب نرده چوبی

نصب نرده چوبی

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب نرده چوبی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
بارمان

بارمان

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۶

تهران استپ

تهران استپ

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

بیتا استپ

بیتا استپ

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

گام استیل

گام استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

متال وود

متال وود

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

افزایش اطلاعات عمومی برای هر بخش از زندگی ارزشمند است!، این رویکرد در خصوص نصب و اجرای نرده چوبی نیز بسیار معتبر بوده و به طور کلی نحوه نصب نرده چوبی از موضوعاتی است که بارها مورد پرسش مخاطبان قرار گرفته است. در این مقاله قصد ما این است که مواردی از قبلی آماده سازی نعلبکی،آماده سازی پایه، نصب نعلبکی و نصب پایه و برش پایه به همراه نصب دسته نرده و نصب ایستگاه را به زبانی ساده توضیح دهیم. دانستن این موارد سبب می شود به سادگی بتوانید طرح اجرای نرده چوبی در منزل خود را در ذهن خود مرور نمایید.


مرحله اول نصب نرده چوبی

اولین بخش برای اجرای نرده چوبی آماده سازی نعلبکی است برای این کار نیاز است که دو خط از گوشه های نعلبکی رسم شود و این رویکرد تا مرکز آن کشیده می شود. نعلبکی های راش می بایست با خطوط راهنما دنبال شوند. نیاز است که سوراخ کاری های لازم به درستی صورت بگیرد. همینطور نیاز است که سوراخ کاری برای پیچ و رولپلاک نیز دنبال شود. خزینه کاری در نرده چوبی اهمیت زیادی دارد.


سپس می بایست پایه ها آماده سازی شود. در ابتدا نیاز است که مرکز پایه نرده چوبی پیدا شود و البته که می بایست بخش مشخص و درستی در این راستا دقیقاً پایین پایه نرده شکل بگیرد. مرکز پایه نرده چوبی سوراخ می شود این کار برای بخش دوبل است. سپس دوبل درون پایه قرار می گیرد و نیاز به آغشتن چسب به دوبل است. از دستگاه های برش نیز استفاده می شود. این دو بخش که دنبال شد نوبت به نصب نعلبکی نرده چوبی می رسد. در ابتدا می بایست جای نعلبکی مشخص شود و استاندارد لازم برای این جا با یک سانت فاصله صورت می گیرد سپس نیاز است که با مداد داخل سوراخ ها علامت گذاری شود و از مته های الماسه مخصوص کف استفاده می شود که خاصیت چکشی قوی تری داشته باشد. در صورتی که نرده چوبی قرار است بر روی محیط سرامیکی نصب شود می بایتس از مته های سرامیک استفاده شود.


مرحله دوم اجرای نرده چوبی

پس از مرحله قبل نوبت به نصب پایه می رسد نیاز است که بعد از نصب نعلبکی آغاز به نصب پایه صورت بگیرد پایه ها در پرتگاه و بر روی پله نصب می شوند. البته یکی از دو رویکرد بر اساس محیط نصب نرده چوبی انتخاب می شود.


در صورتی که نصب پایه در پرتگاه نیاز باشد می بایست اندازه ایستگاه و دسته نرده ارزیابی شود برای برش دادن پایه ها از برش گونیا و سایر ابزارهای مهم استفاده می شود. تیغ انتخابی در این بخش مهم است. پایه ها باید در یک اندازه طراحی شوند.


بعد از اینکه پایه برش داده شد بر روی نعلکبی مقداری چسب ریخته می شود و پایه روی آن قرار می گیرد و در این راستا نیاز به دستگاه میخ زن و تراز است و باید تراز کردن پایه نرده به درستی صورت بگیرد.


سپس نیاز است که از طریق پیچ دستی پایه نرده ها به دست نرده متصل شود مشخص است که اتصال محکم و دائم در ین زمینه بر اساس موقعیت نرده ارزیابی می شود.


اگر قرار است نرده چوبی پله صورت بگیرد یعنی نصب نرده چوبی بر روی پله بوده و به این ترتیب نیاز است که پایه نرده ها در جای دوبل قرار بگیرد و روی نعلبکی ها و سپس پایه نرده اول و انتخاب تراز صورت می گیرد در این راستا نیاز به خط برشی در جای مخصوص است و البته که باید برش ها شماره بندی شده باشند. در این بخش نیز به دستگاه میخ زن نیاز است که می بایست محکم کردن پایه و تراز به سادگی دنبال شود.


نکات طراحی نرده چوبی

انواع نرده چوبی شامل چوب گردو و بلوط و افرا و ... وجود دارد هر یک از این موارد بافت و رنگ و میزان سختی مخصوص به خود دارند مشخص است که استفاده از نرده چوبی برای طراحی دکوراسیون های داخلی ارزیابی می شود استفاده از نرده چوبی برای راه پله های دوبلکس بسیار زیبا هستند. ارتفاعی که برای نرده چوبی راه پله در نظر گرفته میشود حداقل 75 سانتی متر است فاصله بین میله های نرده چوبی در نصب آن بسیار مهم اسن فاصله می بایست اندازه ای باشد که کودک هم از آن عبور نکند تجربه نشان داده است بهترین فاصله برای دو نرده 10 الی 15 سانتی متر ارزیابی شده است.


در نصب نرده چوبی گاهی از ترکیب فلز و چوب استفاده می شود در واقع ترکب چوب با انواع مصالح دیگر بسیار ارزمند است و مشخص است که در دکوراسیون های داخلی این محصول ارزش زیادی دارد. استفاده از ترکیب نرده چوبی و فلز یک سبک مینیمال را شامل می شود و در نهایت می تواند شرایط مدرن و امروزی تری به محصول نهایی ببخشد.


در صورتی که دوست داشته باشید از نرده چوبی با طرح خاص استفاده کنید یعنی نرده شما دارای انحنا و قوس باشد بهتر است سبک کلاسیک را تقویت کنید بهتر است بدانید که متریال های ساخت نرده های چوبی برای افراد موقعیت مخصوصی دارند.


ترکیب نرده چوبی با شیشه

در طراحی نرده چوبی گاهاً از شیشه نیز استفاده می شود این متریال بسیار خاص است و برای ورود نور بدون گرد و غبار ایده بی نظیری است مشخص است که نرده چوبی یکی از موارد پر اهمیت محسوب می شود که بر اساس سبک دکور منزل می تواند شامل مدل و رنگ بندی مختلفی باشد این محصول به واسطه جنس چوب به کار رفته در آن در برابر ضربات بسیار مقاوم است و بهتر است که سبک دکوری قابل قبولی را شامل شود مشخص است هماهنگی برای این بخش ارزیابی های خاصی دارد قطعات در اندازه های مشخصی دنبال می شود قطعات نرده چوبی می بایست درست بر روی هم سوار شوند این محصول در نهایت باید جلوه زیبایی داشته باشد بهتر است بدانید که طراحی داخلی منزل به نرده چوبی جدیدترین سبک محسوب می شود اینطور که بررسی ها نشان داده است هماهنگی چوب در داخل منزل به نسبت سایر جنس های موجود بیشتر است و بانوان تمایل زیادی به نرده چوبی از خود نشان داده اند که جای خوشحالی دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما