نصب قفل دیجیتال

نصب قفل دیجیتال

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

نصب قفل دیجیتال

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
نوآوران هوشمند

نوآوران هوشمند

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۰

اویو

اویو

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب قفل دیجیتال

امروزه روش های تأمین امنیت ساختمان به واسطه تکنولوژی های جدید تا حد زیادی تغییر کرده است. نصب قفل دیجیتال رمزی از امن ترین انتخاب ها برای قفل درب های ضد سرقت ورودی منزل و آپارتمان است که قابلیت بهره گیری از امکانات مختلفی مانند شناسایی رمز عبور، کارت و یا اثر انگشت را دارد. نصب قفل دیجیتال اثر انگشتی درب ورودی آپارتمان به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد، امنیت ساختمان را دو چندان می کند. علاوه بر آن این سیستم قابلیت هماهنگی با سایر سیستم های حفاظتی مانند دوربین های مدار بسته، سیستم های ضد سرقت و غیره را داشته و خیال ساکنین را از بابت وقوع سرقت راحت کرده است.  

 

قفل دیجیتال
قفل رمزی درب ورودی آپارتمان

 

قفل درب ورودی ساختمان می تواند در انواع رایج رمزی ، کارتی و اثر انگشتی به ویژه برای آپارتمان و منزل تهیه شود. علاوه بر آن امکان هماهنگی آن با سایر سیستم های هوشمند مانند گوشی، سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت وجود دارد. نصب قفل دیجیتال باید به صورت استاندارد بر اساس کاتالوگ محصولات مختلف انجام گیرد تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. 

 

مراحل نصب قفل دیجیتال

با توجه به افزایش روند گسترش نصب قفل دیجیتال برای حفظ امنیت در انواع ساختمان های اداری و مسکونی، انتخاب قفل مناسب متناسب با کاربرد، از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مسائل مهم در زمینه انتخاب گزینه مناسب، نصب قفل الکترونیکی و استانداردهای لازم درب ورودی برای نصب می باشد.

پیش از خرید و نصب قفل دیجیتال باید از امکان اتصال آن در محل مورد نظر اطمینان حاصل شود. به طوری که درب ورودی نسبت به چارچوب رگلاژ باشد. چرا که در غیر این صورت مشکلاتی مانند از کار افتادن مکانیزم قفل اتفاق می افتد. با نصب قفل رمزی ،کارتی و اثرانگشتی می توان از قابلیت های مختلفی از قبیل هماهنگی با سیستم هشدار امنیتی، ارتباط از راه دور توسط تلفن یا سایر دستگاه ها و یا سیسم های امنیتی مختلف بهره برد. با توجه به قیمت بالای این محصول در مقایسه با قابلیت هایی که دارد، بایستی کاربرد آن با محل نصب سازکار بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد.

 

دستگیره دیجیتال
نصب انواع قفل و دستگیره دیجیتال

 

نصب قفل دیجیتال بر اساس کاتالوگ

پس از انتخاب نوع و برند مورد نظر، عملیات نصب قفل دیجیتال براساس کاتالوگ محصول انجام می شود. لازم به ذکر است که مراحل نصب قفل دیجیتال در مدل های مختلف متفاوت باشد. محل نصب دستگیره دیجیتال متناسب با ابعاد آن اندازه گیری و مشخص می شود. سپس برای نصب قفل دیجیتال بدنه بیرونی متصل می شود. در زمان نصب، از یک سیستم نگهدارنده  برای اتصال بخش داخلی به قسمت خارجی استفاده می شود. شرکت های سازنده از تکنولوژی های متنوعی به عنوان سیستم های نگهدارنده این محصول استفاده می کنند که بدون استفاده از پیچ در قسمت خارجی، قفل بر روی درب قرار می گیرد. اطمینان از محکم بودن سیستم نگهدارنده و بخش خارجی برای امنیت و جدا نشدن  از درب در زمان نصب قفل دیجیتال لازم است.

 

قیمت قفل دیجیتال درب آپارتمان
نصب قفل دیجیتال بر روی انواع درب ورودی

 

راه اندازی قفل ديجيتال

پس از نصب قفل دیجیتال لازم است تا تنظیمات لازم برای راه اندازی قفل انجام شود. در انواع مختلف قفل درب ، انجام این کار به شیوه های مختلفی انجام می شود. به طوری که برای نصب قفل رمزی ، درب ورودی آپارتمان ، اولین قدم پس از قراردادن باتری ها، شناسایی رمز است. این در حالی است که پس از نصب قفل کارتی و انگشتی درب منزل اولین قدم شناسایی کارت و اثر انگشت متناسب با مدل آن ها می باشد. سپس جهت اطمینان از صحت عملکرد قفل، مولفه های عبوری را به آن معرفی می شود. برای این کار لازم است تا درب باز بوده و با استفاده از دکمه قفل دستی و یا گرفتن سنسور قفل اتوماتیک ، بسته بودن درب شبیه سازی شود.

اکثر قفل‌های رمزی ، کارتی و اثرانگشتی درب ورودی منزل یا آپارتمان دارای کلید اضطراری هستند. این کلید برای شرایطی که امکان استفاده از قابلیت های هوشمند آن ها وجود ندارد کاربرد دارد. بنابراین در زمان نصب لازم است تا صحت عملکرد این بخش نیز در حضور نصاب، مورد بررسی قرار گیرد. تا در زمان های اضطراری مانند تمام شدن باتری و یا قطع برق، قابل استفاده باشد.

 

قفل هوشمند درب
نصب انواع قفل قفل رمزی ، کارتی و اثر انگشتی درب ورودی منزل و آپارتمان

 

قیمت نصب قفل دیجیتال

نصب قفل دیجیتال در فضاهای مختلف که به امنیت نسبی بالایی و یا برای کنترل تردد پرسنل نیاز دارند انتخاب بسیار مناسبی است. از طرفی با توجه به وجود انواع مختلف قفل رمزی ، کارتی و اثر انگشتی درب ورودی منزل یا آپارتمان با قابلیت های مختلف لازم است تا انتخاب آن متناسب با کاربردشان در محیط صورت گیرد. قیمت نصب قفل دیجیتال به نوع قفل، نوع درب و عواملی از قبیل ضخامت درب ورودی، جنس و نوع درب ورودی، فاصله میان درب و چهارچوب، اندازه مغزی قفل الکترونیکی و زمان نصب وابسته است. بنابراین لازم است تا این کار توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما