نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت

دسته بندی

نصب شیشه

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب شیشه سکوریت مغازه

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
سایکو سازه

سایکو سازه

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ساز و کار

ساز و کار

۳

location

اصفهان

phone

******۰۳۱۹۵

الماس شیشه جهان نما

الماس شیشه جهان نما

۴

location

اصفهان

phone

******۰۳۱۳۶

شیشه سکوریت ارشیا

شیشه سکوریت ارشیا

۳

location

شیراز

phone

******۰۲۱۳۷

شیشه سکوریت جامینه

شیشه سکوریت جامینه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

برج نما سازان عصر

برج نما سازان عصر

۳

location

کرج - ماهدشت

phone

******۰۹۳۶۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای نصب شیشه سکوریت ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با نصاب شیشه سکوریت تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین قیمت نصب شیشه سکوریت با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

نصب شیشه سکوریت
نصب شیشه سکوریت

 

نحوه نصب شیشه سکوریت

امروزه نصب شیشه سکوریت یا شیشه میرال در اماکن مختلف، به دلیل مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار بسیار گسترش یافته است. از پرکاربردترین محل های استفاده آن، نصب شیشه سکوریت مغازه می باشد. برای نصب شیشه میرال باید توجه داشت که از اولین و مهم ترین گام ها، اندازه گیری درست و دقیق می باشد. زیرا شیشه سکوریت باید در ابعاد مورد نیاز سفارش داده شده و تولید گردد، به این دلیل که پس از تولید، امکان برش آن وجود ندارد. از آنجایی که شیشه سکوریت مغازه دارای ابعاد بزرگی است، برای حمل و جابجایی آن نیاز به ماشین آلات مخصوص حمل شیشه می باشد. نصاب شیشه سکوریت باید مواظب باشد که خط و خشی بر روی شیشه نیفتاده و به لبه های آن ضربه وارد نشود. زیرا شیشه های سکوریت از این نقاط آسیب پذیر می باشند.

 

نصب شیشه سکوریت ثابت
نصب شیشه سکوریت ثابت

 

 زیرسازی کار باید درست انجام شده و فریم ها نیز متناسب با اندازه شیشه ها تراز و شاقول گردند. لازم به ذکر است که در صورت بزرگتر بودن اندازه شیشه از ابعاد استاندارد، باید از کتیبه استفاده کرد. همچنین در هنگام جا زدن شیشه سکوریت بر روی فریم باید از چوب یا لاستیک استفاده گردد، تا از تماس مستقیم شیشه با پیچ یا فلز جلوگیری شود. نصب شیشه میرال در محل هایی همچون بالکن ها و یا نرده، به صورت ثابت انجام می شود. نحوه نصب شیشه سکوریت ثابت به این صورت است که پس از تنظیم یراق آلات، ترازکشی انجام شده و شیشه با دقت در جای خود نصب می گردد. نصب این شیشه ها به صورت ریلی نیز امکان پذیر است. برای نصب شیشه سکوریت ریلی ، پس از اندازه گیری ابعاد و تهیه شیشه در ابعاد مورد نیاز، زیرسازی انجام می شود. مرحله بعدی نصب غلتک ها و هنگرها می باشد. پس از آن ریل های کفی را نصب می کنند. به کمک این ریل ها، حرکت شیشه امکان پذیر می گردد. در انتها نیز قفل، دستگیره و سایر ملزومات (پرزه جات) نصب می شود.

 

نحوه نصب شیشه سکوریت ثابت
نحوه نصب شیشه سکوریت ثابت

 

نصب شیشه سکوریت به صورت لولایی نیز امکان پذیر است. از یراق آلات مورد استفاده برای نصب این نوع از شیشه های سکوریت، استوپ می باشد. استوپ شیشه سکوریت ، سرعت حرکت در را تنظیم می کند. همچنین زمانی که لولای در به تنهایی قادر به تحمل وزن شیشه نمی باشد، از استوپ استفاده می گردد. به عبارتی، وظیفه دیگر استوپ شیشه سکوریت ، تحمل وزن بالای درب می باشد. رگلاژ نیز از عملیاتی است که پس از گذشت زمان از نصب شیشه سکوریت ، باید انجام شود. رگلاژ کردن ایراداتی همچون صدا دادن درب به هنگام باز و بسته شدن را بر طرف می کند. همچنین سرعت باز و بسته شدن درب کنترل می گردد. با رگلاژ کردن، عمر مفید درب های شیشه سکوریت افزایش می یابد.

 

نصب شیشه سکوریت مغازه
نصب شیشه سکوریت مغازه

 

قیمت نصب شیشه سکوریت

قیمت نصب شیشه سکوریت به دستمزد نصاب آن وابسته است. هر چه فرد از تخصص و مهارت بیشتری برخوردار باشد، دستمزد نصاب شیشه سکوریت نیز بیشتر خواهد بود. ابعاد بر قیمت نصب شیشه سکوریت تاثیرگذار است. هر چه ابعاد بزرگتر باشد، قیمت نیز افزایش می یابد. به طور مثال قیمت نصب شیشه سکوریت مغازه در مقایسه با شیشه پنجره بیشتر است، زیرا ابعاد بزرگتری دارد.

 

قیمت نصب شیشه سکوریت
نصاب شیشه سکوریت

 

نوع اجرا از نظر ثابت، ریلی و یا لولایی بودن نیز بر قیمت نصب شیشه میرال موثر است. قیمت نصب شیشه سکوریت ریلی بیشتر از نوع ثابت آن می باشد. نوع یراق آلات مصرفی، از دیگر عواملی است که تعیین کننده قیمت نصب شیشه سکوریت می باشد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما