نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
cctv_banner

نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
آژیرسازان ایران

آژیرسازان ایران

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ایمن مدار

ایمن مدار

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

آگاه

آگاه

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۹۱

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

از آن جایی که درب های ورودی و پنجره ها متداول ترین راه های ورود سارقین به ساختمان می باشند، لذا استفاده از سنسور هشدار دهنده درب و پنجره می تواند امنیت ساختمان را افزایش دهد.

 

 

به عبارتی سنسور هشدار دهنده درب و پنجره مانع باز و بسته شدن غیر مجاز درب ها و پنجره ها می گردد و هنگامی که شخصی وارد خانه می شود، یک زنگ ارتعاشی بزرگ در قسمت مرکزی خانه به صدا در می آید. همچنین با استفاده از سنسور دزدگیر در و پنجره می توان از راه دور و از طریق تلفن همراه نیز ورود افراد به ساختمان کنترل گردد.

 

 سنسور درب
کنترل ورودی ساختمان با سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

 

کاربرد 

سنسور هشدار دهنده درب و پنجره نه تنها برای محافظت از ورودی های ساختمان بلکه در محیط خانه نیز کاربرد دارد. به طوری که با استفاده از این سنسور می توان از باز شدن پنجره اتاق کودک مطلع شد و یا از آن برای کنترل درب کمد های نگهداری اشیا و اسناد با ارزش و یا کابینت ها و قفسه های نگهداری دارو و مواد شوینده استفاده نمود.

 

انواع سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

سنسور هشدار دهنده درب و پنجره در دو نوع بی سیم و با سیم ارائه می شود که سنسور هشدار دهنده درب و پنجره بی سیم به این علت که با باتری کار می کند، لازم است هر چند وقت یک بار عملکرد آن چک شود. اما این نوع از سنسور دزدگیر در و پنجره قابلیت اتصال به سایر اجزای خانه هوشمند را نیز دارا می باشد. از طرفی با توجه به عدم نیاز به سیم کشی ، برای ساختمان های ساخته شده و خانه قدیمی بسیار کاربرد دارد. اما سنسور هشدار دهنده درب و پنجره با سیم ، دیتای مورد نیاز خود را از طریق کابل متصل به شبکه هوشمند تامین می نماید. همچنین این سنسور دزدگیر در و پنجره عمدتا با قیمت کم تری نیز ارائه می شود.

 

سنسور پنجره
سنسور پنجره

 

مراحل نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

تقریبا همه سنسور های هشدار دهنده درب و پنجره شامل دو قسمت سوئیچ رید (Reed Switch) و مگنت هستند و تا زمانی که این دو قسمت به صورت موازی با یکدیگر نگه داشته شوند یک مدار را تشکیل می دهند. هنگامی که درب یا پنجره باز می شود، این دو بخش جدا شده و مدار قطع می گردد که این امر باعث ارسال سیگنال به پنل اصلی و به صدا درآمدن زنگ هشدار می شود. همچنین از طریق تلفن همراه کاربران مجاز ساختمان نیز از باز شدن سیستم مطلع می گردند.

نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره به آسانی انجام می گیرد. این سنسور معمولا با چسب در قسمت پشتی درب یا پنجره قرار می ‌گیرد. همچنین در برخی از برند ها از پیچ ‌های کوچکی برای نصب آن‌ ها استفاده می شود. اما استفاده از چسب ، آسیب به درب ها و پنجره ‌ها را به حداقل می‌ رساند. اما برای نصب سنسور هشدار دهنده درب و پنجره لازم است محل نصب کاملا تمیز باشد تا سنسور دزدگیر بتواند با چسب دو طرفه، محکم به درب یا پنجره و قاب آن متصل گردد. همچنین پس از نصب سنسور دزدگیر در و پنجره ، میزان سطح دسی بل زنگ هشدار کنترل می گردد. در نهایت به کمک نرم ‌افزار ارایه شده در کنار این محصول، باز یا بسته شدن درب و پنجره از طریق تلفن همراه و برای کاربرین مجاز فراهم می شود. البته اتصال سنسور هشدار دهنده درب و پنجره به پنل مرکزی با توجه به نوع آن به دو طریق استفاده از امواج WIFI و یا کابل کشی صورت می پذیرد.

 

نصب سنسور دزدگیر درب
نصب سنسور دزدگیر درب

 

اهمیت استفاده از سنسور هشدار دهنده درب و پنجره

در صورتی که در غیاب ساکنین سرقتی در ساختمان رخ دهد، حتی اگر در سراسر خانه دوربین مدار بسته نصب گردد؛ این تصاویر ضبط شده در لحظه وقوع سرقت ساکنین را مطلع نمی سازند. این درحالی است که با استفاده از سنسور هشدار دهنده درب و پنجره ساکنین از ورود و خروج‌ های غیرعادی در همان لحظه مطلع می گردند. گرچه بعضی از سارقین می ‌توانند راهی برای غیر فعال کردن سنسور اصلی پیدا کنند. اما سنسور هایی که یک کد کلید داخلی دارند، بسیار سطح امنیتی بالایی دارند. همچنین در برخی از مدل ها امکان بستن یا باز نمودن درب ها و پنجره ها از طریق پنل مرکزی و یا تلفن هوشمند برقرار شده است. به طوری که می توان با عملکرد به موقع از وقوع سرقت جلوگیری نمود.

 

سنسور دزدگیر در
استفاده از سنسور دزدگیر در و پنجره جهت افزایش امنیت ساختمان

 

 قیمت 

قیمت سنسور هشدار دهنده درب و پنجره با توجه به نوع سیستم استفاده شده که می تواند متصل به WIFI باشد و یا نیاز به سیم کشی داشته باشد، متفاوت است. 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

علی هادی

قیمت سنسور هشدار دهنده درب و پنجره متصل به WIFI چقدر است؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما