دیوار کرکره ای

دیوار کرکره ای

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت دیوار کرکره ای به متراژ، کیفیت متریال، ثابت یا متحرک بودن پانل های آن و ... وابسته است. در برآورد هزینه های نصب دیوار کرکره ای باید اجرت نصاب را نیز مدنظر قرار داد. قیمت دیوار کرکره ای با پانل های متحرک و دارای قابلیت باز و بسته شدن، بیشتر از نوع ثابت آن می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب دیوار کرکره ای

فروشندهمحلشماره تماس
سایبان گستر داتیس

سایبان گستر داتیس

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

سایه سازان مهر گستر

سایه سازان مهر گستر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

سایه سازان کورش

سایه سازان کورش

۵

location

کرج

phone

******۰۹۱۲۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

دیوار کرکره ای

دیوار کرکره ای با اهدافی همچون مسدود کردن مسیر دید سایر افراد و حفظ حریم خصوصی نصب می شود. با نصب دیوار کرکره ای می توان قسمتی از حیاط ویلا و یا منزل را از سایر قسمت ها جدا کرده و این بخش ها را خصوصی سازی کرد. علاوه بر منازل مسکونی و ویلاها، در مکان های دیگری از جمله پادگان ها، مکان های صنعتی و همین طور کلانتری ها می توان از دیوار کرکره ای استفاده کرد.

 

دیوار کرکره ای
دیوار کرکره ای حیاط

 

استفاده از دیوار کرکره ای در سال های گذشته افزایش یافته است. دلیل این امر می تواند افزایش ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه و نیز ماندگاری و دوام این دیوارها باشد. یکی از مهم ترین عوامل در نصب دیوار کرکره ای ، در نظر گرفتن بار باد در محاسبات سازه ای آن است. این امر در دیوارهای با ارتفاع زیاد از اهمیت بیشتری برخوردار است. امکان باز و بسته شدن و تغییر زاویه پنل های دیوار کرکره ای ، با در نظر گرفتن تجهیزات مکانیکی و برقی وجود دارد. این موضوع امکان استفاده از دیوار کرکره ای به عنوان سایبان را فراهم می نماید.

 

قیمت دیوار کرکره ای

قیمت دیوار کرکره ای به عوامل متعددی همچون سایز، متراژ و کیفیت متریال مورد استفاده وابسته است. با افزایش کیفیت متریال اولیه، قیمت دیوار کرکره ای نیز افزایش می یابد. اما به دلیل دوام و طول عمر بالاتر، توصیه می گردد که از مصالح اولیه با کیفیت بالا استفاده شود. ثابت و یا قابل حرکت بودن پره ها، بر قیمت دیوار کرکره ای تاثیرگذار است. به طور معمول قیمت نصب دیوار کرکره ای که دارای قابلیت باز و بسته شدن پره ها است، بیشتر از نوع ثابت آن می باشد.

 

دیوار کرکره ای
 دیوار کرکره ای

 

با افزایش ارتفاع دیوار، نیاز به تجهیزات بیشتری برای تامین پایداری و مقاومت دیوار بوده و به این ترتیب هزینه ساخت دیوار کرکره ای با ارتفاع بیشتر، بالاتر خواهد بود. اجرت نصب دیوار کرکره ای از دیگر مواردی است که در برآورد هزینه ها باید در نظر گرفته شود.

 

کاربرد و مزایای نصب دیوار کرکره ای

علاوه بر حفظ حریم خصوصی، دیوار کرکره ای مزایا و ویژگی های دیگری نیز دارد. این دیوارها سبک بوده و می توان تا ارتفاع حدود ۲۰ متر، آن را نصب کرد. دیوار کرکره ای مانع جریان هوا و باد نمی شود. این دیوار قابلیت عبور نور داشته و سبب تاریک شدن فضا نمی گردد. دیوار کرکره ای قابلیت عبور نور داشته و زاویه آن جهت دید مقابل قابل تنظیم است. همچنین قابلیت نصب سریع دارد.

 

دیوار کرکره ای
 دیوار کرکره ای بالکن

 

در ساخت دیوار کرکره ای می توان از ورق UPVC استفاده کرد. این ورق ها که به ورق پلی یوپان نیز شناخته می شوند در برابر باران های اسیدی و دیگر مواد خورنده مقاوم هستند. همچنین ورق های یو پی وی سی مورد استفاده در دیوار کرکره ای ، اکسید نشده و زنگ نمی زنند. از دیگر مزایا و ویژگی های دیوار کرکره ای UPVC می توان به پایداری رنگ آنها در برابر تابش نور خورشید، مقاومت در برابر ضربه و پایداری مناسب در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما و رطوبت اشاره کرد.

مقاومت بالای این ورق ها در برابر بار وارده، سبب می شود که دیوار کرکره ای UPVC به خوبی بتواند بار برف را تحمل نماید. گرد و غبار نشسته بر روی دیوار کرکره ای پلی یوپان به راحتی قابل تمیز شدن است. همچنین دارای مقاومت مناسبی در برابر آتش سوزی می باشند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما