ساخت درب و پنجره چوبی

ساخت درب و پنجره چوبی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
cctv_banner

ساخت درب و پنجره چوبی

فروشندهمحلشماره تماس
متال وود

متال وود

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساخت درب و پنجره چوبی

ساخت درب و پنجره چوبی از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای ساخت در و پنجره چوبی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران ساخت درب و پنجره چوبی تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین قیمت ساخت درب و پنجره چوبی با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

ساخت درب و پنجره چوبی
درب چوبی

 

نحوه ساخت درب و پنجره چوبی

چوب از قدیمی ترین متریالی است که در ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار می گرفته است. ساخت پنجره چوبی سنتی به روش های مختلفی همچون CNC، فاق و زبانه و با استفاده از چسب امکان پذیر است. در ساخت درب و پنچره چوبی به روش CNC، پس از طراحی، نقشه به دستگاه داده می شود. سپس با توجه به طرح، با کمک لیزر، چوب برش زده می شود. پس از آن قطعات را کنار هم چیده و با کمک ابزاری همچون میخ بادی بدون سر، به یکدیگر متصل می کنند. سرعت عمل در این روش ساخت در و پنجره چوبی ، بالا است.

 

ساخت پنجره چوبی
اجزای پنجره چوبی

 

روش دیگری که برای ساخت پنجره چوبی سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، روش فاق و زبانه است. در این حالت قطعات به صورت نر و مادگی درون هم قرار گرفته و نیازی به استفاده از میخ نیست. در روشی که از چسب برای ساخت درب و پنجره چوبی استفاده می گردد، برای انداختن شیشه، بین گره ها شیار زده می شود. سپس گره ها در کنار هم قرار داده شده و به آن چسب زده می شود.

 

ساخت پنجره چوبی
ساخت پنجره چوبی

 

نصب و ساخت پنجره چوبی به صورت دو جداره نیز امکان پذیر است. با نصب پنجره چوبی دو جداره می توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرد. علاوه بر این، از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری به عمل می آید.

 

ساخت پنجره چوبی ساده
اجزای پنجره چوبی دو جداره

 

پنجره چوبی بر اساس بازشو، به انواع مختلفی همچون ثابت، دو حالته، pivot و ... دسته بندی می گردد. پنجره ثابت، بازشو نداشته و فیکس هستند. پنجره های دو حالته هم حول محور افقی و هم حول محور عمودی باز می شوند. پنجره چوبی pivot نیز قابلیت چرخش حول یک محور را دارد.

 

ساخت پنجره چوبی
پنجره چوبی pivot

 

مزایا و معایب نصب درب و پنجره چوبی

از مهم ترین مزایای ساخت درب و پنجره چوبی ، ضریب انتقال حرارتی پایین چوب می باشد. بدین معنا که سرما و گرما را منتقل نمی کند. به دلیل بافت و رنگ چوب، استفاده از این نوع درب و پنجره در دکوراسیون، زیبایی و حس گرما به محیط می بخشد. از دیگر مزایای ساخت پنجره چوبی ، خاصیت رنگ پذیری چوب می باشد. به راحتی می توان با رنگ کاری آن را به هر رنگ دلخواهی درآورد.

 

ساخت پنجره چوبی سنتی
رنگ پذری چوب

 

در کنار مزایا، ساخت و نصب درب و پنجره چوبی معایبی نیز دارد. یکی از این معایب عدم مقاومت چوب در برابر رطوبت و پوسیدگی آن می باشد. به همین دلیل نیاز است که آن را با استفاده از مواد و متریال مناسب پوشاند. همچنین عدم مقاوم در برابر ضربه از جمله معایب ساخت درب و پنجره چوبی می باشد.

 

ساخت درب چوبی اتاق
درب چوبی pivot

 

هزینه ساخت درب و پنجره چوبی

هزینه ساخت درب و پنجره چوبی به عوامل متعددی وابسته است. یکی از این عوامل، جنس چوب مورد استفاده در ساخت آن می باشد. بدین منظور می توان از چوب های راش، گردو، روس و ... استفاده کرد.  به طور مثال ساخت درب و پنجره چوبی با چوب گردو، جزو گرانترین انواع می باشد. طرح در و پنجره نیز بر قیمت ساخت آن موثر است. به طور مثال قیمت ساخت پنجره چوبی ساده از قیمت ساخت پنجره چوبی با طرح های پیچیده، ارزان تر است. نوع بازشو هم تعیین کننده قیمت ساخت درب و پنجره چوبی می باشد.

 

ساخت درب و پنجره چوبی
پنجره چوبی آکاردئونی

 

روش ساخت درب چوبی اتاق و پنجره نیز در تعیین هزینه ها، تاثیرگذار است. به طور مثال، غالبا قیمت درب و پنجره چوبی سنتی ساخته شده به روش فاق و زبانه بیشتر از سایر روش ها می باشد. لازم به ذکر است که در و پنجره هایی که تمام چوب باشند، قیمت بالاتری دارند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما