نصب حفاظ روی دیوار

نصب حفاظ روی دیوار

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب حفاظ روی دیوار

فروشندهمحلشماره تماس
بیتا استپ

بیتا استپ

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

حفاظ مارکت آهن سازه

حفاظ مارکت آهن سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۸

آهن سازه

آهن سازه

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۷

طهران جوش

طهران جوش

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۲

سازه امن گستر نويـن

سازه امن گستر نويـن

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۶

گروه صنعتی افشار کیا

گروه صنعتی افشار کیا

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۹

حفاظ سازان

حفاظ سازان

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب حفاظ روی دیوار

نصب حفاظ روی دیوار از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای نصب حفاظ دیوار ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران نصب حفاظ روی دیوار تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه نصب حفاظ روی دیوار با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

نصب حفاظ روی دیوار
نصب حفاظ روی دیوار

 

انواع حفاظ دیوار

برای نصب حفاظ روی دیوار می توان از انواع شاخ گوزنی، نیزار، بوته ای، نخل مرداب و ... استفاده کرد. نوع دیگری از حفاظ ها نیز که با نام سر نیزه ای شناخته می شوند، برای دیوارهای کوتاه بسیار مناسب و کاربردی می باشند. حفاظ شاخ گوزنی متراکم بوده و دارای سر تیز می باشد و عبور افراد را بسیار دشوار می کند. این نوع حفاظ ها دارای شاخه های مرتب و با الگوی تکرار شونده می باشند. حفاظ بوته ای دارای شاخه های پر پیچ و بسیار تیز است. نصب حفاظ لیلیوم که طرح آن بر گرفته از گل لیلیوم می باشد، دارای امنیت بالاتری نسبت به نصب شاخ گوزنی است. حفاظ های نیزار نیز در کنار یکدیگر تداعی کننده نیزار می باشند. حفاظ نخل مرداب عرض کمتری نسبت به مدل شاخ گوزنی و بوته ای دارد. اما در قسمت بالا یا همان سر حفاظ، پهن بوده و شاخه های انبوهی دارد. بنابراین دسترسی را غیر ممکن می کند.

 

نصب شاخ گوزنی
نصب شاخ گوزنی

 

جنس حفاظ های روی دیوار از فولاد است بنابراین استحکام بالایی دارد. حفاظ ها بر روی انواع دیوار آجری، بلوکی و ... قابل نصب می باشند. حفاظ دیوار دارای تنوع رنگی بوده و می توان با توجه به رنگ دیوار و نمای ساختمان اقدام به خرید حفاظ روی دیوار و نصب آن نمود. نصب شاخ گوزنی و سایر حفاظ های دیوار، موجب افزایش امنیت ساختمان شده و از آن در برابر سارقان و همچنین حمله حیوانات محافظت می نماید.

 

نحوه نصب حفاظ روی دیوار
نصب حفاظ لیلیوم

 

نحوه نصب حفاظ روی دیوار

نحوه نصب حفاظ روی دیوار دارای روش های مختلفی است. یکی از این روش ها، نصب حفاظ با کوبیدن پیم در دیوار است. در این روش سوراخ هایی در دیوار ایجاد کرده و پیم ها را درون سوراخ می کوبند. سپس حفاظ ها را بر روی پلیت ها جوش داده و قسمت جوشکاری شده را با استفاده از رنگ لکه گیری می کنند. روش دوم استفاده از پلیت است. درون برخی از دیوارها به هنگام ساخت، پلیت هایی در درون دیوار اجرا می کنند که برای نصب حفاظ بسیار مناسب است. برای دیوارهایی که این کار صورت نگرفته است، این کار با ایجاد چهار سوراخ و کوبیدن پیم درون سوراخ ها و اتصال پلیت به پیم ها انجام می شود. فواصل این پلیت ها از یکدیگر حداقل یک متر بوده و حفاظ ها را بر روی آنها جوش می دهند. در گام آخر با کمک رنگ قسمت های جوش شده را لکه گیری می کنند.

 

نصب حفاظ روی دیوار
نصب حفاظ نیزه ای

 

روش دیگر نصب حفاظ روی دیوار ، استفاده از چهار ستون است که غالبا برای نصب حفاظ های با ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش در چهار پایه این چهار ستون به فواصل مشخص چهار سوراخ ایجاد می کنند و در آن پیم می کوبند. چهار ستون به آن متصل شده و در صورت وجود درپوش فلزی و یا پلیت، با آنها متصل می شود.

 

نصب حفاظ روی دیوار
حفاظ روی دیوار

 

هزینه نصب حفاظ روی دیوار

هزینه نصب حفاظ روی دیوار به طرح حفاظ، نوع جوش و نحوه نصب آن وابسته است. ارتفاع حفاظ ها نیز بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر هزینه نصب حفاظ روی دیوار ، تراکم آن می باشد. به این معنی که هرچه فاصله شاخه های حفاظ (میله های حفاظ) به یکدیگر نزدیک تر بوده و تراکم آن بالاتر باشد، قیمت حفاظ بیشتر خواهد بود. نصب شاخ گوزنی از ارزانترین انواع نصب حفاظ است. حفاظ لیلیوم نیز از گرانترین انواع حفاظ روی دیوار می باشد. هزینه نصب حفاظ روی دیوار به متراژ کار، پستی و بلندی های دیوار، شیب دار بودن و ... نیز وابسته است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما