نصب توری درب و پنجره

نصب توری درب و پنجره

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب توری درب و پنجره

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
صنایع شیشه و آینه کولیوند

صنایع شیشه و آینه کولیوند

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آریا منظر

آریا منظر

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

آلومات

آلومات

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب توری درب و پنجره

نصب توری درب و پنجره از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص در این زمینه حائز اهمیت است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در زمینه نصب توری درب و پنجره را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران نصب توری درب و پنجره تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه نصب توری درب و پنجره با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

نصب توری درب و پنجره
نصب توری درب و پنجره

 

روش نصب توری درب و پنجره

نصب توری درب و پنجره از ورود حشرات موذی همچون سوسک، مگس و پشه جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از توری، می توان با باز گذاشتن در و پنجره، به جریان هوا و تهویه هوای خانه کمک کرد. اولین گام برای نصب توری درب و پنجره ، اندازه گیری ابعاد آن است. سپس با توجه به نوع کاربری و متناسب با در و پنجره، توری انتخاب می شود. در گام بعدی و پس از ساخت توری، تیم اجرایی به محل اعزام شده و اقدام به نصب آن می نمایند. توری در و پنجره به صورت ریلی، ثابت، آهنربایی، پلیسه و ... مورد استفاده قرار می گیرد. توری های ثابت همان طور که از نام آنها پیداست، امکان حرکت ندارند. به طور مثال برای پنجره های تک لنگه می توان از توری های ثابت استفاده کرد. زیرا امکان حرکت به سمت چپ و راست و بالا و پایین وجود ندارد.

 

قیمت ساخت و نصب توری پنجره
نصب توری ثابت پنجره

 

توری های متحرک به صورت لولایی، کشویی (ریلی)، پلیسه ای و ... امکان نصب دارند. توری های پلیسه با عنوان آکاردئونی نیز شناخته می شوند. در نصب توری پلیسه از فنر استفاده نشده و باز و بسته شدن آن با نیروی دست امکان پذیر است. به عبارتی این توری به صورت اتوماتیک باز و بسته نمی شوند. نصب توری درب و پنجره پلیسه ، به صورت عمودی، افقی و دو طرفه قابل انجام است. این توری گزینه مناسبی برای نصب توری برای تراس و توری درب بالکن می باشد. توری رولینگ نوعی دیگر از توری های متحرک است که دارای فریم ثابتی بوده و به صورت کرکره ای قابلیت باز و بسته شدن دارد. نوع لولایی به کمک لولا باز و بسته شده و مانند یک پنجره بازشو معمولی می باشد.

 

قیمت ساخت و نصب توری پنجره
نصب توری آهنربایی پنجره

 

نصب توری آهنربایی یا مگنتیک از جدیدترین روش های نصب توری درب و پنجره است که به راحتی باز و بسته می شود. این توری ها دارای یک قفل آهنربایی می باشند که امکان بسته شدن خودکار توری را فراهم می نماید. شستشوی توری آهنربایی آسان تر از نوع پلیسه می باشد. زیرا به راحتی می توان آن را جدا کرده و شست، در صورتی که برای تمیز کردن توری پلیسه باید از بخار شوی استفاده گردد. برای نصب توری ریلی ، قاب توری روی ریل پنجره نصب می شود. این توری ها به طرف چپ یا راست قابلیت باز و بسته شدن دارند.

 

نصب توری آهنربایی
توری آهنربایی

 

از نظر جنس، برای نصب توری درب و پنجره می توان از انواع آلومینیومی، پارچه ای، upvc و یا گالوانیزه استفاده کرد. از قدیمی ترین توری های مورد استفاده برای درب و پنجره، توری های آلومینیومی است که با منافذ بسیار ریز خود از ورود هر گونه حشرات و پشه جلوگیری می نماید. توری آلومینیومی به صورت پلیسه، ثابت، ریلی و ... امکان نصب دارد. نوع دیگری از توری ها نیز وجود دارند که به صورت پارچه ای می باشند. اگر نصب توری پارچه ای آسان بوده و قیمت پایینی دارد، اما دوام و استحکام کمی داشته و احتمال پوسیدگی و پاره شدن آن بالا است.

 

نصب توری پلیسه
توری پلیسه پنجره

 

در ساخت توری های upvc از الیاف فایبرگلاس استفاده می گردد. این توری ها در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی و پوسیدگی نمی شوند. توری های گالوانیزه نیز مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته و دوام و طول عمر بالایی دارند. از مزایای نصب توری درب و پنجره از جنس گالوانیزه این است که قابل شستشو بوده و در برابر تغییر رنگ و زنگ زدگی مقاوم هستند. نوعی از توری ها هم هستند که با عنوان توری امنیتی شناخته می شوند. قاب این توری ها از فولاد یا آلومینیوم ضخیم ساخته شده است. توری های امنیتی در برابر ضربه مقاوم می باشند.

 

نصب توری برای تراس
نصب توری برای تراس

 

قیمت ساخت و نصب توری پنجره و در

قیمت ساخت و نصب توری پنجره و در وابسته به نوع توری می باشد. در درجه اول اینکه توری آلومینیومی است یا پارچه ای و اگر از نوع آلومینیومی است از چه نوعی (پلیسه، آهنربایی و ...) می باشد، تعیین کننده قیمت نصب توری درب و پنجره می باشد. قیمت نصب توری پلیسه درب و پنجره از نوع ثابت آن بیشتر است. ابعاد نیز بر روی قیمت ها تاثیرگذار است. به طور مثال قیمت نصب توری درب بالکن با قیمت نصب توری پنجره متفاوت است.

 

مزایای نصب توری درب و پنجره
نصب توری در بالکن

 

اجرت نصاب از دیگر مواردی است که در برآورد هزینه ها باید مدنظر قرار گیرد. محل نصب هم بر روی هزینه نصب توری درب و پنجره موثر است. ممکن است در برخی موارد محل نصب توری در بالکن و یا پنجره طوری باشد که عملیات نصب با سختی انجام شود. در این صورت قیمت نصب توری درب و پنجره افزایش می یابد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما