آسانسور کارگاهی در اصفهان

آسانسور کارگاهی در اصفهان

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آسانسور کارگاهی در اصفهان یا صنعتی در زمان خرید یا فروش به برند و نوع آسانسور کارگاهي ، قدرت موتور، نوع سیستم محرک، ابعاد و جنس کابین ، دستمزد تکنسین و نصاب و قیمت قطعات و لوازمی که برای نصب مورد نیاز است، بستگی دارد. رعایت دستورالعمل ایمنی آسانسور کارگاهی در اصفهان ضرورت دارد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

اصفهان x

نصب آسانسور کارگاهی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

اصفهان

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آسانسور کارگاهی در اصفهان

آسانسور کارگاهی یا صنعتی یکی از ماشین آلات بسیار پرکاربرد در کارخانه ها و صنعت ساخت و ساز به منظور جابه جایی تجهیزات می باشد. از طرفی آسانسور کارگاهي به دلیل بالا بودن تعداد دفعات استفاده و همچنین وزن زیادی که در هر انتقال، جابجا می کنند، لازم است طبق دستورالعمل ایمنی آسانسور کارگاهی از ایمنی کافی برخوردار باشند. خرید و فروش آسانسور کارگاهی به منظور تسریع خدمات ساخت و ساز صورت می گیرد. خرید و فروش آسانسور کارگاهی موجب افزایش سرعت انجام کار، ایمنی محیط کار و همچنین سهولت کاری افراد می شود. آسانسور صنعتی برای جابه جایی مصالح، کالا، کارمندان، کارگران و مهندسان استفاده می شود. قیمت آسانسور کارگاهی تحت تأثیر تعداد طبقات ساختمان و حجم بار مورد نیاز برای جابه جایی می باشد.

 

اسانسور کارگاهی
استفاده از اسانسور کارگاهی در محیط کارگاه های صنعتی

 

قیمت آسانسور کارگاهی در اصفهان

از جمله عواملی که بر روی قیمت آسانسور کارگاهی یا صنعتی در زمان خرید یا فروش مؤثر است، می توان به برند و نوع آسانسور کارگاهي (ثابت و سیار)، قدرت موتور ، نوع سیستم محرک (کششی و یا هیدرولیکی)، ابعاد و جنس کابین ، دستمزد تکنسین ها و نصاب ها و قیمت قطعات و لوازمی که برای نصب مورد نیاز است، اشاره کرد. با توجه به حساسیت بالایی که این نوع از آسانسور ها دارند، لازم است که نصب و اجرای آن ها توسط افراد متخصص صورت پذیرد. بنابراین در زمان فروش آسانسور کارگاهی توجه به نکات ایمنی بسیار اهمیت دارد.

 

قیمت آسانسور کارگاهی و مشخصات آن در اصفهان

به طور کلی تعیین کننده قیمت هر کالایی و از جمله قیمت آسانسور کارگاهی ، مشخصات آن می باشد. برخی از انواع آسانسورهای کارگاهی دارای چندین درب برای بارگیری و تخلیه راحت تر بار می باشند. قیمت آسانسور کارگاهی بر این اساس متفاوت است. هر چه قدرت موتور بیشتر باشد، قیمت آسانسور کارگاهی نیز بیشتر خواهد بود. ظرفیت دیگر عامل تعیین کننده قیمت آسانسور کارگاهی است، هر چه ظرفیت باربری آن بیشتر باشد، قیمت آسانسور کارگاهی افزایش می یابد.

 

مزایای آسانسور صنعتی در اصفهان

یکی از تجهیزاتی که جهت ارتقاء ایمنی آسانسور صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ اطراف کابین آسانسور است. در ابتدا و انتهای مسیر حرکت اسانسور کارگاهی نیز سوئیچ های ایمنی نصب می گردند. نصب این سوئیچ ها از بروز حوادثی مانند سقوط کابین جلوگیری می کند. آسانسور کارگاهی ، به دلیل عدم نصب محدودکننده های انتهای مسیر آن، ممکن است به هر دلیلی مانند عمل نکردن سوئیچ های ایمنی، متوقف نشده و پس از خارج شدن از حفاظ، سقوط کند. لذا در آسانسور صنعتی کارگاهي از محدودکننده ها که قطعاتی مکانیکی جهت توقف حرکت آسانسور صنعتی و جلوگیری از سقوط کابین هستند، استفاده می شود.

 

قیمت آسانسور کارگاهی
حفاظ های اجراشده در اطراف آسانسور کارگاهی یا صنعتی

 

انواع آسانسور کارگاهی در اصفهان

برای نصب آسانسور کارگاهی اولین و مهم ترین نکته ای که لازم است مدنظر قرار داده شود. علاوه بر نوع سیستم محرک آسانسور کارگاهی که می تواند به صورت هیدرولیک و یا کششی باشد، آسانسور صنعتی در دو نوع سیار و ثابت به خرید و فروش می رسد.

اسانسور کارگاهی ثابت

در این مدل نصب آسانسور کارگاهی به صورت ثابت در محل مشخصی صورت می گیرد. در چنین حالتی استفاده از چاهک برای استقرار آسانسور صنعتی ضرورت دارد. اسانسور کارگاهی ثابت برای جابه جایی بارهای سنگین در کارخانه ها و کارگاه ها در سه نوع جک مستقیم، زنجیری و آکاردئونی کاربرد دارد.

اسانسور کارگاهی سیار

جابجایی اسانسور کارگاهی سیار با سهولت امکان پذیر است و به راحتی در هر مکانی و یا ارتفاعی به کار گرفته می شود. از آسانسور صنعتی کارگاهي برای انجام کارهای موقت در ارتفاع در دو نوع عمودی، عمودی افقی استفاده می شود.

 

دستورالعمل ایمنی آسانسور کارگاهی
کاربرد آسانسور کارگاهی برای جابه جایی مصالح 

 

خرید آسانسور کارگاهی در اصفهان

 با توجه به تنوع مدل های آسانسور صنعتی لازم است تا متناسب با دستورالمل ایمنی آسانسور کارگاهی در زمان خرید و فروش به نکات زیر توجه شود:

  • مراحل نصب آسانسور کارگاهی ثابت مشابه آسانسور مسافربر شامل نصب ضربه گیر ها، آهن کشی چاهک آسانسور ، نصب ریل و شاسی ها، ساخت شاسی موتور و نصب آن در موتورخانه ، قالب گذاری، آرماتور بندی و بتن ریزی سقف چاه ، سیم کشی آسانسور ، نصب تابلو فرمان ، کابل کشی موتور آسانسور ، ساخت و نصب قفل های درب آسانسور ، نصب درب کابین و نصب شاسی داخل کابین می باشد.
  • ریل‌ های آسانسور صنعتی کارگاهي با توجه به وزن کابین در حین جابجایی، نسبت به آسانسور مسافربر از مقاطع به مراتب بزرگتر ساخته می شود. همچنین لازم است این ریل ها به گونه ‌ای طراحی شوند که در صورت بروز آسیب به راحتی تعویض گردند.
  • در کابین آسانسور کارگاهی معمولا از کف ‌های فلزی غیر لغزنده جهت دوام بیش تر در برابر بارهای سنگین، استفاده می ‌شود. همچنین کابین آسانسور کارگاهي صنعتی جهت سهولت در جابجایی بار، نسبت به آسانسور های مسافربر با ارتفاع بیش تر و عریض تر نصب و اجرا می شود.

 

خرید آسانسور کارگاهی
اسانسور کارگاهی نصب شده طی فرآیند ساخت و ساز ساختمان

 

دستورالعمل ایمنی آسانسور کارگاهی در اصفهان

  • ایجاد سطح تراز و ایمن جهت نصب آسانسور کارگاهی با اجرای فونداسیون
  • مستقر نمودن پایه تثبیت آسانسور بر روی فونداسیون و محکم کردن پایه تثبیت توسط رول بولت ها در داخل فونداسیون
  • نصب سکشن های اولیه یا قطعه ارتفاعی بر روی پایه تثبیت
  • نصب کابین آسانسور
  • نصب موتور ها و گیربکس ها
  • افزودن قطعات ارتفاعی بعدی
  • نصب اولین کابل گیر بر روی سکشن آسانسور
  • نصب مابقی سکشن ها و کمربند ها تا ارتفاع مورد نیاز
  • بستن کمربند و کابل گیر بر روی سکشن اجرا شده
  • نصب و راه اندازی تابلو برق
  • بستن و تنظیم کردن میکروسویچ ها
  • نصب فنر های زیر کابین آسانسور
  • بستن هندریل های بالای کابین

در نهایت پس از تست کردن میکروسویچ حد بالا و پایین، اطمینان از اتصال سکشن های ارتفاعی، اطمینان از اتصال کمربند های مهار کننده آسانسور کارگاهي و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم پاراشوت ، آسانسور کارگاهی یا صنعتی راه اندازی می شود.

 

فروش آسانسور کارگاهی
کابین آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی در اصفهان در اصفهان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در بن رود، آسانسور کارگاهی در اصفهان در بهارستان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در جرقویه سفلی، آسانسور کارگاهی در اصفهان در جرقویه علیا، آسانسور کارگاهی در اصفهان در جلگه، آسانسور کارگاهی در اصفهان در سپاهان شهر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در قهجاورستان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در کوهپایه، آسانسور کارگاهی در اصفهان در آران و بیدگل، آسانسور کارگاهی در اصفهان در کویرات، آسانسور کارگاهی در اصفهان در اردستان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در زواره، آسانسور کارگاهی در اصفهان در برخوار، آسانسور کارگاهی در اصفهان در حبیب آباد، آسانسور کارگاهی در اصفهان در تیران و کرون، آسانسور کارگاهی در اصفهان در کرون، آسانسور کارگاهی در اصفهان در چادگان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در چنارود، آسانسور کارگاهی در اصفهان در خمینی شهر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در خوانسار، آسانسور کارگاهی در اصفهان در خور و بیابانک، آسانسور کارگاهی در اصفهان در دهاقان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در سمیرم، آسانسور کارگاهی در اصفهان در پادنا، آسانسور کارگاهی در اصفهان در شاهین شهر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در میمه، آسانسور کارگاهی در اصفهان در شهرضا، آسانسور کارگاهی در اصفهان در فریدن، آسانسور کارگاهی در اصفهان در بوئین و میاندشت، آسانسور کارگاهی در اصفهان در فریدونشهر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در فلاورجان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در پیربکران، آسانسور کارگاهی در اصفهان در کاشان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در برزک، آسانسور کارگاهی در اصفهان در قمصر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در نیاسر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در گلپایگان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در لنجان، آسانسور کارگاهی در اصفهان در باغ بهادران، آسانسور کارگاهی در اصفهان در فولادشهر، آسانسور کارگاهی در اصفهان در مبارکه، آسانسور کارگاهی در اصفهان در گرکن جنوبی، آسانسور کارگاهی در اصفهان در نائین، آسانسور کارگاهی در اصفهان در انارک، آسانسور کارگاهی در اصفهان در نجف آباد، آسانسور کارگاهی در اصفهان در مهردشت، آسانسور کارگاهی در اصفهان در نطنز، آسانسور کارگاهی در اصفهان در امام زاده.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

کیا صلواتی

سلام نصب آسانسور کارگاهی تا چه ارتفاعی از زمین امکان پذیره و آیا امکان اجرا و نصب آسانسور کارگاهی برای هر تعداد طبقه ساختمان امکان پذیره؟!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما