آسانسور خودرو بر

آسانسور خودرو بر

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آسانسور ماشین بر برحسب نوع سیستم محرک اسانسور خودرو بر ، نحوه نصب جک ها (قیچی ، مستقیم مرکزی، دوبل بغل)، تعداد طبقات ، ظرفیت آسانسور ماشین بر پارکینگ متفاوت است. حدود قیمت آسانسور ماشین بر طبق تغییرات قیمت بازار اسانسور خودرو ثابت نبوده و همواره تغییر می کند.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
lift_banner

نصب آسانسور خودرو بر

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آسانسور خودرو بر

آسانسور خودرو بر یا ماشین بر یکی از بزرگ‌ ترین انوع آسانسور است که جهت حمل خودرو به طبقات مختلف، استفاده می ‌گردد. چراکه نصب و اجرای پارکینگ مکانیزه طبقاتی و آسانسور خودرو بر به سبب رشد جمعیت شهرنشین، افزایش تعداد و تراکم ساختمان‌ ها و نبود جای پارک، یک راهکار مناسب می باشد. نصب آسانسور خودرو بر ساختمان ضمن صرفه جویی در فضا و ایجاد انعطاف پذیری در طراحی برای معماران و سازندگان ساختمان ، به عنوان یک سرمایه گذاری ارزش ملک را نیز افزایش می دهد. در آسانسور ماشین بر ، با باز شدن درب ‌های ورودی پارکینگ، راننده خودرو را در داخل آسانسور و مابین سنسور های ایمنی قرار می دهد و پس از رسیدن به طبقه مورد نظر و باز شدن درب‌ های پارکینگ ، راننده خودرور را پارک می کند. قیمت آسانسور ماشین بر به تعداد طبقات و نوع جک بالابر خودرو پارکینگ هیدرولیک و یا کششی اسانسور خودروبر بستگی دارد.

آسانسور خودرو بر
آسانسور خودرو بر

قیمت آسانسور ماشین بر

قیمت آسانسور ماشین بر بر حسب نوع سیستم محرک اسانسور خودرو بر ، کششی و یا هیدرولیکی است، نحوه نصب جک ها (قیچی ، مستقیم مرکزی ، دوبل بغل ، لیفتراکی)، تعداد طبقات جابجایی، ظرفیت آسانسور ماشین بر پارکینگ و غیره متفاوت است. اما نصب آسانسور خودرو بر به سبب صرفه جویی در فضا و ارتقاء امکانات رفاهی ساختمان، به عنوان یک سرمایه گذاری ارزش ملک را افزایش می دهد. حدود قیمت آسانسور ماشین بر با توجه به تغییرات قیمت بازار اسانسور خودرو ثابت نبوده و همواره در حال تغییر است.

آسانسور ماشین بر

آسانسور خودرو بر در مکان های مختلف نظیر پارکینگ ساختمان های مسکونی ، تجاری و صنعتی ، تعمیرگاه ها، نمایشگاه های ماشین ، انبار های بزرگ و یا به عنوان جایگزین رمپ قابلیت نصب و اجرا دارد. چراکه اختصاص قسمت عمده ‌ای از سطح هر طبقه پارکینگ به سطح شیبدار (رمپ) جهت دسترسی خودروها به طبقات زیرین، راندمان بهره‌برداری از طبقات پارکینگ را کاهش می دهد، لذا نصب و اجرای آسانسور خودرو بر ساختمان یک راهکار مناسب جهت جابجایی ماشین در طبقات است.

آسانسور ماشین بر
آسانسور ماشین بر

آسانسور خودرو بر پارکینگ

آسانسور خودرو بر یا ماشین بر پارکینگ ساختمان در طراحی های مختلف بر حسب ظرفیت تحمل بار، نوع کابین ، محل قرار گیری جک (قیچی ، مستقیم مرکزی ، دوبل بغل ، لیفتراکی) و ... نصب و اجرا می گردد. اما در فضاهای تجاری و یا نمایشگاه های اتومبیل ، در معرض دید نبودن چاله آسانسور اتومبیل بر بسیار حائز اهمیت است. لذا در چنین مواردی یکی از گزینه های مناسب، استفاده از آسانسور ماشین بر قیچی است. به طوری که عدم نیاز به موتورخانه ، ریل های راهنما و یوک ، هزینه های تعمیر و نگهداری کم تر نسبت به سیستم جک مستقیم و سیستم جک دوبل بغل ، کاهش استهلاک سیستم به سبب عدم وجود متعلقاتی نظیر چرخ هرزگرد و سیم بکسل ، امکان جابجایی سیستم از یک پروژه به پروژه دیگر و ... از مزایای آسانسور خودرو بر قیچی به شمار می رود. علاوه بر آن حدود قیمت آسانسور ماشین بر پارکینگ مدل قیچی نسبت به سایر نمونه های اسانسور خودروبر بسیار مناسب می باشد.

حدود قیمت آسانسور ماشین بر
آسانسور خودرو بر ساختمان

ضوابط آسانسور خودرو بر

جهت نصب و اجرای آسانسور خودرو بر تجهیزات مختلفی نظیر فتوسل های پرده ای جهت باز و بسته شدن ایمن درب کابین ، پرده نوری داخل کابین جهت تشخیص وضعیت اتومبیل در کابین ، علائم راهنما و هشدار در داخل و بیرون کابین ، سیستم تراز مجدد Releveling ، سیستم نجات اضطراری و ... مورد استفاده قرار می گیرد. بر همین اسا حدود قیمت اسانسور خودروبر متغیر می باشد. آسانسور خودرو بر پارکینگ ساختمان می تواند با کابین و یا بدون کابین و به صورت یک پلت فرم نصب و اجرا گردد. لازم به ذکر است که استفاده از آسانسور خودروبر نیاز به برق مصرفی سه فاز دارد.

همچنین در آسانسور ماشین بر ، عموما کابین به صورت تک درب و یا دور درب (تونلی) ایجاد می گردد و دو عدد پنل شستی در داخل کابین به منظور تسهیل در دسترسی راننده به پنل شستی به هنگام ورود و خروج نصب می شود. از طرفی کابین آسانسور خودرو بر پارکینگ ساختمان عموما در ابعاد ۲.۵ تا ۳ متر در ۴.۵ تا ۶ متر اجرا و نصب می گردد و دارای ظرفیتی مابین ۲ تا ۷ تن می ‌باشد. درب آسانسور ماشین بر پارکینگ ساختمان نیز در انواع مختلف نظیر درب لولایی ، اتوماتیک ، تلسکوپی ، گیوتینی و ... اجرا و نصب می گردد.

آسانسور ماشین پارکینگ
آسانسور ماشین پارکینگ

انواع آسانسور خودرو بر

آسانسور خودرو بر پارکینگ ساختمان می تواند با سیستم محرک کششی و یا هیدرولیکی اجرا و نصب گردد. گرچه سیستم محرک آسانسور خودرو بر از لحاظ ارتفاع محدودیتی ندارد اما تا ارتفاع سه طبقه آسانسور خودرو بر هیدرولیک و برای ارتفاع‌ های بالاتر از آن آسانسور ماشین بر کششی پیشنهاد می گردد. چراکه آسانسور ماشین بر هیدرولیکی که عمدتا به صورت جک مستقیم از زیر و یا جک بغل دو طرفه اجرا می شود، به سبب محدودیت طول جک ، جهت جابجایی های عمودی اتومبیل محدود عملکرد بهتری دارد. در چنین حالتی در قیمت اسانسور خودروبر نیز صرفه جویی می شود. همچنین در آسانسور خودروبر کششی ، شیر فشارشکن و در آسانسور خودرو بر هیدرولیکی ، overload اضافه بار را به تابلو کنترل اعلام نموده و از حرکت کابین جلوگیری می کند.

در آسانسور ماشین بر هنگامی که اتومبیل وارد کابین اسانسور می شود، در طبقات بالاتر به سبب تراکم روغن موجود در جک و شیلنگ هیدرولیک که ناشی از بار وارده به کابین می باشد، اختلاف تراز بین کابین و طبقه ایجاد می شود که این مورد در صورتی که بیش از حد مجاز باشد تابلو فرمان آسانسور خودرو بر دستور همترازی مجدد را اجرا می کند. اما سیستم تعلیق آسانسور خودرو بر کششی به سبب مهار و حفظ تعادل کابین عمدتا از نوع دو به یک اجرا و نصب می گردد.

قیمت اسانسور خودروبر
آسانسور خودروبر

بالابر خودرو پارکینگ

جک بالابر خودرو پارکینگ به منظور بالا بردن خودرو تا ارتفاع مشخصی در پارکینگ ساختمان کاربرد دارد. قیمت جک بالابر خودور پارکینگ بر اساس جنس، برند و نوع جک مشخص می شود. علاوه بر آن نوع خودرو معمولی و یا شاسی بلند در تعیین قیمت جک بالابر خودرو پارکینگ تأثیر دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

رضا مهدوی

سلام چه عواملی روی قیمت نصب آسانسور خودرو بر تاثیر گذاره؟

مهران راضی

سلام برای نصب دوتا آسانسور خودرو بر حداقل چقدر باید از هم فاصله داشته باشن؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما