قالب بندی فایبرگلاس

قالب بندی فایبرگلاس

دسته بندی

قالب بندی

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

related-0آرماتور بندیrelated-1قالب بتنrelated-2روغن قالب

قالب بندی فایبرگلاس

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
مشبک پردازان

مشبک پردازان

۱

location

تهران

phone

******۰۲۶۳۶

آژینه

آژینه

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قالب بندی فایبرگلاس

قالب بندی فایبرگلاس از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای قالب بندی فایبر گلاس از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران قالب بندی فایبرگلاس تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه قالب بندی فایبرگلاس با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

قالب بندی فایبرگلاس
قالب بندی فایبرگلاس

 

ویژگی های قالب بندی فایبرگلاس

از قالب ها برای شکل دهی به بتن تازه استفاده می گردد. به عبارتی بتن تازه حالت خمیری شکل داشته و برای فرم دادن به آن نیاز به قالب می باشد. قالب ها در جنس های مختلفی همچون چوبی، فلزی، فایبرگلاس و ... مورد استفاده قرار می گیرند. قالب های فایبرگلاس که از ترکیب مواد پلیمری و الیاف شیشه ساخته می شوند، در برابر خوردگی مقاوم هستند. پشم شیشه به عنوان تقویت کننده و مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

قالب بندی ستون با قالب فایبرگلاس

 

از جمله مزایای قالب بندی فایبرگلاس ، دستیابی به سطوح صاف تر است. برای ایجاد سطوح خاص بتنی و اشکال پیچیده تر می توان از این قالب ها استفاده کرد. علاوه بر این، به هنگام بتن ریزی نیازی به درزگیری نبوده و شیره بتن از آنها عبور نمی کند. با کمک قالب بندی فایبر گلاس ، شکل نهایی سازه بتنی یکدست تر و زیباتر خواهد بود. قالب های فایبرگلاس وزن سبکی داشته و به راحتی توسط دو کارگر قابل حمل است. سرعت اجرای قالب بندی فایبرگلاس بالا است. از قالب فایبرگلاس بیشتر برای قالب بندی سطوح منحنی استفاده می گردد.

 

قالب بندی فایبر گلاس
قالب فایبرگلاس

 

در مقابل، قالب بندی فایبرگلاس دارای معایبی نیز می باشد. یکی از این معایب مقاومت کمتر در برابر بارهای وارده هنگام بتن ریزی است. در مقابل قالب های فلزی، قالب های فایبرگلاس طول عمر کمتری دارند و امکان استفاده طولانی مدت و چندین باره از آنها وجود ندارد.

قالب بندی فایبرگلاس باید تا رسیدن بتن به مقاومت فایبرگلاس در جای خود باقی بماند. زمانی می توان قالب ها را برداشت که باز کردن قالب ها به شیوه درست، هیچ گونه آسیبی به سطوح وارد ننماید.

 

قالب بندی فایبرگلاس
باز کردن قالب بندی فایبرگلاس

 

هزینه قالب بندی فایبرگلاس

هزینه قالب بندی فایبرگلاس به متراژ کار و نوع پروژه وابسته است. به طور کلی هزینه اولیه زیادی برای درست کردن قالب فلزی مورد نیاز است. اما هزینه خود فایبرگلاس که شکل قالب را به خود می گیرند، نسبتا کم است. بنابراین تولید انبوه آن توجیه اقتصادی خواهد داشت.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما