طراحی سیستم خانه  های پیش ساخته سریع النصب دادو

طراحی سیستم خانه های پیش ساخته سریع النصب دادو

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

طراحی سیستم خانه‌ های پیش ساخته سریع النصب دادو

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

طراحی سیستم خانه‌ های پیش ساخته سریع النصب دادو

یک روش ساختمان‌سازی نوین تحت عنوان طراحی سیستم خانه‌ های پیش ساخته سریع النصب دادو به سرعت جایگاه خود را در صنعت ساختمان باز نمود و دامنه آن چنان گسترده شد که در حال حاضر در برخی کشورها بیش از ۷۰ ٪ ساختمان‌سازی با استفاده از این روش می‌باشد. صنعت خانه های پیش ساخته اولین بار تحت عنوان بتن پیش تنیده (Restressed Concrete) در سال ۱۸۸۶ در آمریکا مورد توجه قرار گرفت و نواقص آن نیم قرن بعد مرتفع گردید. گرچه پیش سازی از اهرام مصر، معابد رومی و یونانی و کاخ‌های ساسانی و هخامنشی آغاز گردیده ولی توسعه صنعتی آن پس از انقلاب صنعتی و اختراع بتن و فولاد و پیدایش فنون جدید ساختمانی بوده است.

توسعه صنعت طراحی سیستم خانه‌ های پیش ساخته سریع النصب دادو در اروپا پس از جنگ جهانی دوم جهانی بوده است که در برنامه‌های بازسازی مناطق آسیب دیده مورد توجه قرار گرفته است. دامنه استفاده از این صنعت در برخی از کشورها چنان بوده که تا حد چشمگیری جایگزین صنعت ساختمان‌سازی به شیوه سنتی شده است. این روش نوین، سالهاست که در کشورهای اروپایی و پیشرفته دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و با آزمایشات فنی و تجربه‌های قابل قبولی که بدست آمده، جایگاه خود را استحکام بخشیده است. خصوصا با وجود بلایا و حوادث طبیعی از سویی و ضرورتهای اقتصادی از سوی دیگر، صنعت ساخت مسکن به سمت استفاده هر چه بیشتر از این قبیل روش‌ها با هدف سبک سازی، کاهش زمان ساخت و صرفه جویی در انرژی حرکت کرده است. قطعات پیش ساخته علاوه بر استفاده در ساختمان‌های مسکونی، در احداث سالن های صنعتی، پل ها، مدارس، استراحتگاه‌ها و سایر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. صنایع ساختمانی پیش ساخته و سیستم‌های پیشرفته، سرعت فوق العاده‌ای را در اجرای برنامه‌های ساختمانی به وجود می‌آورد.

براساس هدفی که در ساخت خانه‌های پیش ساخته من جمله طراحی سیستم خانه‌ های پیش ساخته سریع النصب دادو و کانکس مسکونی وجود دارد، بسیاری برای این که به راحتی بتوانند با مناسب ترین تعرفه‌ها و البته در کمترین زمان ممکن، این خانه ها در محل های مورد نظر بنا سازند، ترغیب به استفاده از کانکس مسکونی می‌شوند. نکته مهمی که در ساخت خانه های مسکونی خیلی به چشم می‌خورد آن است که دیگر نیاز نیست هزینه های بسیاری را متحمل شد و به سبب ساخت خانه مسکونی آن هم به شیوه قدیمی به جهت شرایط آب و هوای منطقه، با مشکلات عدیده روبرو شد.

به نظر می‌آید به کمک طراحی سیستم خانه‌ های پیش ساخته سریع النصب دادو که طراحی تمامی اجزای آن از قبل در کارخانه و کارگاه توسط مهندسین معمار و متخصصین کاربلد انجام شده و بعد از مدتی کوتاه به مرحله تولید می‌رسد، افراد به راحتی می‌توانند به کمک ساخت کانکس مسکونی پیش ساخته، پس از نصب آن صاحب خانه ‌شوند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما