سقف کاذب طلقی

سقف کاذب طلقی

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف کاذب طلقی (پلکسی گلس یا پلی کربنات) از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب طلقی به ضخامت، کیفیت و طرح طلق سقف کاذب و همین طور متراژ و اجرت نصب وابسته است. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف طلقی با بهینه ترین قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی ، حمام، آشپزخانه و ... می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
jaccuzi_banner

سقف کاذب طلقی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف کاذب طلقی

سقف کاذب طلقی یا سقف کاذب پلکسی گلس به سقف هایی گفته می شود که در نصب آن از تایل های طلقی استفاده می گردد. سقف طلقی با نام سقف کاذب پلی کربنات نیز شناخته می شود. طلق سقف کاذب دارای تنوع رنگ و طرح بالایی بوده و از این رو محبوبیت بالایی دارد. به طوری که سقف طلقی از پرفروش ترین انواع سقف کاذب محسوب می گردد. از میان رنگ های مختلف، نصب سقف کاذب طلقی دوغی و سفید رنگ از پرطرفدارترین انواع آن می باشد.

 

سقف کاذب طلقی
سقف کاذب طلقی

 

قیمت سقف کاذب طلقی

قیمت سقف کاذب طلقی به قیمت تایل های مورد استفاده در اجرای آن وابسته است. طلق سقف کاذب در ابعاد، ضخامت و طرح های مختلفی تولید و عرضه می گردند. بر این اساس قیمت تایل ها متفاوت بوده و سقف کاذب طلقی قیمت متفاوتی خواهد داشت. ضخامت های ۲، ۴، ۶، ۸ و ۱۶ میلی متر از جمله ضخامت های سقف طلقی می باشد. با افزایش ضخامت، قیمت تایل ها و درنتیجه قیمت سقف کاذب طلقی افزایش می یابد. به طور مثال، در ابعاد یکسان، قیمت تایل دوغی ۴ میل از قیمت تایل ۲ میل بیشتر است.

کیفیت و برند تایل ها نیز تعیین کننده قیمت سقف کاذب طلقی می باشد. افزایش کیفیت تایل ها، افزایش قیمت سقف طلقی را در پی دارد. تایل های سقف طلقی در دو ابعاد ۶۰×۶۰ و ۱۲۰×۱۸۰ تولید می شوند. طلق سقف کاذب در انواع شفاف و مات به فروش می رسد. در صورتی که عدم دیده شدن تاسیسات بالای سقف حائز اهمیت است، باید از نوع مات طلق سقف کاذب استفاده شود.

 

سقف کاذب طلقی
سقف کاذب طلقی مات

 

از دیگر عواملی که تعیین کننده قیمت سقف کاذب طلقی می باشد، متراژ کار است. اجرت نصب سقف کاذب طلقی نیز بر روی هزینه های تمام شده تاثیرگذار است. قیمت سقف کاذب طلقی ساده نسبت به بسیاری دیگر از انواع سقف کاذب، مقرون به صرفه است.

 

قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی

به منظور برآورد کلی قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی باید متراژ کار، نوع طرح، برند، ضخامت و سایر مشخصات طلق سقف کاذب تعیین و مشخص گردد. به طور مثال، قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی دوغی از نوع شفاف آن بیشتر می باشد. همچنین قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی یخی از طلق شفاف ارزان تر است. با توجه به نوسانات بازار قیمت طلق سقف کاذب سرویس بهداشتی نیز در حال تغییر بوده و لازم است پیش از خرید، قیمت بروز آن استعلام گردد.

 

نصب سقف کاذب طلقی

به منظور نصب سقف کاذب طلقی در ابتدا باید از محل اجرای پروژه بازدید به عمل آمده و طرح و نقشه اجرایی آن مشخص گردد. برای اجرای سقف کاذب پلی کربنات ابتدا منبع نور را نصب می کنند. بدین منظور می توان از لامپ های LED، مهتابی، رشته های SMD و ... استفاده کرد. پس از آن اقدام به نصب چارچوب و زیرسازی سقف می نمایند. جنس چارچوب های سقف طلقی ، گالوانیزه است تا بتواند در برابر رطوبت مقاوم باشد. در نهایت نیز تایل های خریداری شده را برش زده و در جای خود نصب می کنند. برش طلق سقف کاذب بر اساس ابعاد و شکل مادول های اجرا شده انجام می شود.

 

سقف کاذب طلقی سرویس بهداشتی
نصب سقف کاذب طلقی

 

کاربرد سقف کاذب پلی کربنات

از مهم ترین کابردهای این نوع سقف کاذب می توان به سقف کاذب طلقی سرویس بهداشتی و حمام و سقف آشپزخانه اشاره کرد. نصب سقف کاذب طلقی در ترکیب با سقف های دیگر همچون كناف و معرق امکان پذیر است.

 

سقف کاذب پلی کربنات
سقف طلقی طرح دار

 

سقف طلقی سرویس بهداشتی

به دلیل قابل شستشو بودن طلق سقف کاذب ، از پرکاربردترین محل های اجرای آن، به عنوان سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام می باشد. با توجه به ابعاد اتاق، می توان اقدام به نصب سقف کاذب طلقی سرویس بهداشتی نمود. برای اجرای سقف طلقی سرویس بهداشتی عموما از تایل های سفید رنگ استفاده می شود. اما می توان از انواع طرح دار آن نیز در نصب سقف کاذب طلقی سرویس بهداشتی بهره برد.

 

سقف طلقی سرویس بهداشتی
سقف طلقی سرویس بهداشتی

 

سقف کاذب طلقی آشپزخانه

آشپزخانه از مکان هایی است که آلودگی و نیاز به تمیزکاری و شستشو در آن زیاد است. بنابراین در اجرای سقف کاذب آن باید از متریالی استفاده کرد که در برابر رطوبت مقاوم باشند. سقف کاذب طلقی آشپزخانه انتخاب مناسبی برای دستیابی به این امر می باشد. همچنین دوام بالا و استحکام از دیگر ویژگی های سقف کاذب طلقی آشپزخانه است. این سقف ها وزن کمی داشته و به دلیل قابلیت عبور نور از خود زیبایی چشم نوازی به فضای آشپزخانه می بخشند.

 

سقف کاذب طلقی آشپزخانه
سقف کاذب طلقی آشپزخانه

 

مزایای سقف طلقی 

از مهم ترین مزایای سقف کاذب طلقی ، قابل شستشو بودن طلق ها می باشد. تنوع رنگی آن بالا بوده و می توان با توجه به دکوراسیون، به نصب سقف کاذب طلقی پرداخت. نصب سریع و آسان، از جمله مزایای سقف طلقی است. در صورت آسیب دیدگی تایل ها، تعمیر و یا تعویض آنها به راحتی قابل انجام است.

با نصب سقف کاذب طلقی امکان دسترسی به تاسیسات برقی و مکانیکی پشت سقف راحت و آسان است. همچنین نورپردازی از پشت سقف طلقی موجب تابش ملایم نور می شود. از دیگر مزایای سقف کاذب پلی کربنات ، عدم تغییر رنگ آن در اثر شستشو و یا گذر زمان می باشد. پلکسی گلس مورد استفاده در اجرای آن در برابر ضربه مقاوم است.

 

سقف کاذب طلقی
نورپردازی سقف کاذب طلقی

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما