ساخت سونا نمک

ساخت سونا نمک

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

ساخت سونا نمک

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
گروه مهندسین مدرن استخر

گروه مهندسین مدرن استخر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ویرا طرح اسپرلوس

ویرا طرح اسپرلوس

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آبگیر

آبگیر

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۶

نقیب سازه

نقیب سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۳

پدیده استخر پارس

پدیده استخر پارس

۴

location

شیراز

phone

******۰۷۱۳۸

آریان استخر

آریان استخر

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۷

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساخت سونا نمک

ساخت سونا نمک (اتاق نمک) از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای ساخت استخر، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در زمینه ساخت اتاق نمک را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران ساخت سونا نمک تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه ساخت سونا نمک با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

ساخت اتاق نمک

 سونا نمک

 

سونا نمک

سونا نمک یکی از روش های طبیعی برای بهبود بیماری ها و افزایش سلامت است. استفاده از نمک برای درمان، کاربردی دیرینه دارد. از اولین ملت هایی که به خواص نمک درمانی پی بردند، یونانیان باستان بودند. با گذشت زمان و افزایش شهر نشینی و در پی آن افزایش استرس و بیماری های مختلف، نمک درمانی شیوه مدرن تری یافته است. در واقع با ساخت سونا نمک ، غارهای نمکی که خواص درمانی داشته است را شبیه سازی کرده اند.

در ساخت سونا نمک ، از نمک های خاصی استفاده می شود که برای کاربران مشکلات تنفسی ایجاد نشود. شرایط سونای نمک را مطابق با غارهای طبیعی نمک شبیه سازی می کنند. هوای داخل سونا توسط دستگاه هواساز نمکی تامین می گردد. نمک مخصوص به وسیله هوای ایجاد شده توسط دستگاه ژنراتور به درون اتاقک سونا دمیده می شود. شرایط حاکم بر سونا همچون دما، رطوبت، مقدار ذرات نمک و ... به صورت دیجیتالی کنترل می گردد.

 

ساخت سونا نمک

 تجهیزات و نورپردازی اتاق نمک

 

مراحل ساخت سونا نمک

اولین گام برای آغاز ساخت سونا نمک ، طراحی آن می باشد. با توجه به طراحی های انجام شده و کاربری آن، تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای ساخت سونا نمک تهیه می شود. گام بعدی، طراحی و اجرای سیشتم گرمایش است. در انتها نیز کفسازی سونا انجام می شود. برای کفسازی می توان از نمک های مخصوص و یا متریال مناسب دیگر استفاده کرد.

 

مزایای ساخت سونا نمک

سونا نمک باعث افزایش نرمی و لطافت پوست و مو می شود. استفاده از سونا نمک کاهش خستگی و استرس را در پی دارد. از دیگر مزایای ساخت سونا نمک می توان به بهتر شدن تنفس اشاره کرد. نمک موجب تصفیه هوا شده و با تنفس هوای سالم و تمیز، ریه ها تقویت می شوند. در واقع نمک ایجاد شده در هوا وارد سیستم تنفسی و ریه شده و تمامی باکتری ها و میکروب هایی که در مسیر تنفسی وجود دارد را از بین می برد.

نمک سبب تسکین دردهای عضلانی و استخوانی نیز می شود. ساخت سونا نمک برای درمان بیماری هایی همچون آسم، سرماخوردگی، آنفولانزا و ... بسیار مفید می باشد. همچنین موجب درمان برخی از بیماری های پوستی نیز می گردد.

 

ساخت اتاق نمک

 طراحی و ساخت اتاق نمک

 

هزینه ساخت سونا نمک

در برآورد هزینه ساخت سونا نمک باید فاکتورهای مختلفی را مدنظر قرار داد. طراحی سونا بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. با تغییر متراژ کار، قیمت ساخت سونا نمک تغییر می یابد. نوع کاربری از دیگر موارد موثر بر هزینه ساخت اتاق نمک است. نوع کاربری تعیین کننده تجهیزات لازم برای ساخت سونا می باشد. در صورتی که هدف از ساخت سونای نمک درمان بیماری های تنفسی و پوستی باشد، تجهیزات خاصی مورد نیاز است

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما