ساخت استخر کف متحرک

ساخت استخر کف متحرک

دسته بندی

ساخت استخر

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

استخر کف متحرک به استخرهایی گفته می شود که عمق کف آن قابل تغییر می باشد. قیمت ساخت استخر کف متحرک به ابعاد استخر، نوع طرح، تجهیزات مورد استفاده و کیفیت و برند آنها، جنس متریال مصرفی و همین طور دستمزد تیم اجرایی وابسته است. عمق استخر کف متحرک قابل تنظیم بوده و ایمنی بیشتری را فراهم می نماید.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

ساخت استخر کف متحرک

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
گروه مهندسین مدرن استخر

گروه مهندسین مدرن استخر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ویرا طرح اسپرلوس

ویرا طرح اسپرلوس

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساخت استخر کف متحرک

ساخت استخر کف متحرک از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای ساخت استخر، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در زمینه ساخت استخر کف متحرک را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران اجرای استخر کف متحرک تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه ساخت استخر کف متحرک با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

ساخت استخر کف متحرک
 استخر کف متحرک

 

استخر کف متحرک

همان طور که از نام آن پیداست، کف این استخرها متحرک بوده و قابل تغییر می باشد. بدین معنی که در مواقعی که از استخر استفاده نمی شود، می توان با تغییر کف استخر، به فضای مفید محوطه افزود. ساخت استخر کف متحرک ، ترکیبی از تکنولوژی و زیبایی است.

کف این استخرها قابل تنظیم است. به طور مثال می توان برای شنای کودکان عمق استخر را کاهش داد و یا اینکه در مواقعی که استفاده ای از استخر نمی شود با بالا آوردن کف، فضا را به پارکینگ، پاسیو، تراس، محلی برای بازی کودکان، اتاقی برای سرگرمی و ... تبدیل کرد.

 

ساخت استخر بی پایان
ساخت استخر کف متحرک

 

مزایای ساخت استخر کف متحرک

استخر کف متحرک را می توان زمانی که به آن نیاز نیست، همسطح با کف محوطه یا اتاق نمود و به این ترتیب بر مساحت قابل استفاده افزود. این استخر برای فضاهای محدود، بسیار کاربردی است. ساخت استخر کف متحرک ایمنی بیشتری را فراهم می نماید. این امر با تغییر عمق استخر امکان پذیر است. استخر کف متحرک از زیبایی بالایی برخوردار است.

 

استخر کف متحرک
 استخر کف متحرک با کف چوبی

 

برای کف استخر می توان از متریال های مختلفی استفاده کرد. بدین ترتیب می توان سازگاری بیشتری را با محیط اطراف ایجاد کرد. جنس کف استخر را با توجه به سلیقه مشتری می توان از چوب، سنگ، سرامیک و ... ساخت.

 

ساخت استخر کف متحرک
 امنیت استخر کف متحرک

 

استخرهای کف متحرک مانع تبخیر آب و از دست رفتن دمای آن می شود. بر این اساس می توان در میزان آب تصفیه شده برای استخر صرفه جویی کرد. از آنجایی که در مواقع غیر لزوم، این استخرها کاملا پوشانده می شوند، آلودگی آنها و ورود گرد و غبار و برگ درختان به درون استخر کمتر بوده و به این ترتیب هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش می یابد.

 

ساخت استخر کف متحرک
 تغییر ارتفاع کف استخر

 

قیمت استخر کف متحرک

قیمت استخر کف متحرک به عوامل متعددی وابسته است. ابعاد استخر یکی از این عوامل است. طراحی استخر و پیچیده یا ساده بودن طرح استخر هم بر قیمت ها تاثیرگذار می باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت ساخت استخر کف متحرک می توان به کیفیت متریال مصرفی اشاره کرد. استفاده از متریال با کیفیت موجب افزایش طول عمر مفید استخر کف متحرک می گردد.

 

ساخت استخر کف متحرک
امکان تغییر کاربری استخر کف متحرک

 

نوع تجهیزات و برند آنها نیز بر قیمت ساخت استخر کف متحرک موثر است. در برآورد هزینه ها باید اجرت تیم اجرایی را نیز مدنظر قرار داد. بهتر است که از نیروهای متخصص در این زمینه استفاده کرد تا تحمیل هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما