استخر چوبی

استخر چوبی

دسته بندی

ساخت استخر

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه استخر چوبی به طرح، ابعاد، نوع و جنس چوب و همین طور برند و کیفیت سایر متریال مورد استفاده در ساخت وابسته است. نوع سیستم فیلتراسیون و چرخش آب در نظر گرفته شده نیز تعیین کننده قیمت استخر چوبی می باشد. عمران مدرن مجری انواع استخر چوبی با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

ساخت استخر چوبی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
آبگون دیزاین

آبگون دیزاین

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

استخر چوبی

اجرای استخر چوبی از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای ساخت استخر، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در زمینه ساخت استخر چوبی را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران اجرای استخر چوبی تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه استخر چوبی با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

ساخت استخر چوبی
استخر چوبی

 

قیمت استخر چوبی استخر چوبی

هزینه اجرای استخر چوبی به عواملی همچون طرح و ابعاد استخر، سیستم های فیلتراسیون و چرخش آب در نظر گرفته شده برای آن، نوع و جنس چوب، برند و کیفیت متریال مصرفی در ساخت و ... وابسته می باشد. به طور مثال چوب درخت ماهون از سایر چوب های مورد استفاده در ساخت استخر گران تر است. به این ترتیب هزینه ساخت استخر با چوب ماهون بیشتر از هزینه ساخت استخر چوبی با سرو، ساج می باشد. هر چه از متریال با کیفیت تری استفاده شود، عمر مفید استخر بیشتر شده و هزینه اجرای آن نیز بیشتر می شود.

 

هزینه ساخت استخر چوبی
 ساخت استخر چوبی

 

 با پیچیده تر شدن طرح، اجرای آن سخت تر شده و در پی آن هزینه ها نیز افزایش می یابد. بزرگتر شدن ابعاد، تاثیر مستقیم بر میزان متریال مورد استفاده در اجرای استخر چوبی دارد. برای ساخت استخر بزرگتر به متریال بیشتری نیاز بوده و به این ترتیب هزینه های تامین مصالح اولیه بیشتر می شود. از دیگر مواردی که در برآورد قیمت ساخت استخر چوبی باید مدنظر قرار داد، اجرت اجرای آن است.

 

مراحل ساخت استخر چوبی

پیش از آغاز به اجرای استخر چوبی ، باید طراحی استخر انجام شده و محل اجرای پروژه بررسی گردد. باید محلی انتخاب گردد که تحمل وزن سازه را داشته باشد. برای ساخت استخر چوبی در درون زمین به حفاری نیاز است. ساخت استخر چوبی با به هم پیوستن تخته های چوبی انجام می شود. بدین منظور از چوب سرو، ماهون، ساج و ... استفاده می شود.

کناره های استخر توسط پایه هایی پشتیبانی می شوند که باید متناسب با ابعاد استخر در زمین فرو روند. زمینی که پایه استخر در آن فرو رفته است، باید به صورت مناسبی پر شود.

 

ساخت استخر چوبی
ساخت سازه استخر چوبی

 

به منظور زهکشی مناسب استخر، کف آن باید تا حدودی به صورت شیب دار باشد. لوله کشی ها و سیستم فیلتراسیون استخر ، پس از تکمیل سازه استخر انجام می شود. هنگامی که سازه استخر اجرا شد، دیوار و کف آن با استفاده از فوم و پوشش محافظ، پوشانده می شوند. پلاستیک محافظ را باید در بالای دیواره های استخر پیچ کرد تا محکم شود.

در صورت نصب استخر چوبی روی زمین ، نیاز به سطحی صاف و هموار می باشد. لازم به ذکر است که ارتفاع دیواره آن معمولا بیشتر از ۱/۵ متر نیست. زیرا در غیر این صورت، فشار وارد شده توسط آب درون استخر، ممکن است منجر به تخریب آن گردد. به طور کلی غالبا استخرهای روی سطح زمین از نظر ابعاد محدودیت بیشتری نسبت به استخرهای زیر زمین دارند.

 

ساخت سازه استخر
اجرای روکش استخر چوبی

  

مزایای استخر چوبی

در میان انواع مختلف استخر، استخرهای چوبی از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار بوده و در شال های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب نموده است. استخر چوبی جلوه خاصی به محوطه خانه و ویلای شما می بخشد. چوب های به کار رفته از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربات مقاوم هستند. چوب های مورد استفاده در استخر چوبی باید در برابر سایش نیز مقاوم باشند.

استخر چوبی امکان پیاده سازی طرح های مختلف را فراهم می نماید. به راحتی می توان به کمک چوب طرح های مختلف استخر را اجرا کرد. استفاده از این متریال برای اجرای استخر، گزینه های بیشتری را برای طراحی محوطه خارجی و اطراف استخر فراهم می نماید. لازم به ذکر است که در اجرای استخر چوبی باید از مصالح مقاوم در برابر آب و قابل شستشو استفاده کرد.

 

استخر چوبی
پمپ و سیستم فیلتراسیون استخر چوبی

 

سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای استخر چوبی می باشد. همچنین سرعت اجرای آن نسبت به استخرهای دیگر بیشتر است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما