استخر شیشه ای

استخر شیشه ای

دسته بندی

ساخت استخر

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه ساخت استخر شیشه ای وابسته به ابعاد و متریال مصرفی، ضخامت، تعداد لایه ها و نحوه اجرای استخر شیشه ای می باشد. عمران مدرن ارائه دهنده خدمات اجرای انواع استخر شیشه ای مانند کف شیشه ای، دیوار شیشه ای و یا حالت های دیگر می باشد. با عمران مدرن ، کمترین هزینه ساخت استخر شیشه ای با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

ساخت استخر شیشه ای

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
گروه مهندسین مدرن استخر

گروه مهندسین مدرن استخر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آب سکون

آب سکون

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

ویرا طرح اسپرلوس

ویرا طرح اسپرلوس

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

نقیب سازه

نقیب سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۳

آیلار استخر

آیلار استخر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آریان استخر

آریان استخر

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۷

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

استخر شیشه ای

استخر شیشه ای نوعی استخر می باشد که کف یا دیواره ها از جنس شیشه بوده و نمای جذاب و متنوعی را به وجود می آورد. ساخت استخر شیشه ای کاری بسیار دقیق بوده و باید توسط متخصصین و افراد با تجربه انجام گیرد. طراحی و نحوه ساخت استخر شیشه ای معمولا به صورت مدرن بوده و المان مهمی در ایجاد یک دکوراسیون مدرن و جذاب به شمار می رود. در ساخت استخر شیشه ای باید به آب بندی دقیق و اصولی توجه ویژه ای شود. شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه ساخت استخر شیشه ای با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

ساخت استخر شیشه ای
 استخر شیشه ای

 

هزینه ساخت استخر شیشه ای

هزینه ساخت استخر شیشه ای وابسته به ابعاد و متریال مصرفی در اجرای آن می باشد. ضخامت، تعداد لایه ها و ابعاد شیشه استخری ، بر قیمت استخر تاثیرگذار است. استخرها می توانند به صورت کف شیشه ای، دیوار شیشه ای و یا در حالت های دیگر اجرا شوند. بر این اساس هزینه ساخت آن ها متفاوت است. یراق آلات و متعلقات مورد استفاده از دیگر عوامل موثر بر هزینه ساخت استخر شیشه ای می باشد. به طور کلی هزینه ساخت استخر شیشه ای بیشتر از استخرهای دیگر است.

 

نحوه ساخت استخر شیشه ای
 شفافیت استخر شیشه ای

 

انواع استخر شیشه ای

ساخت استخر شیشه ای در مکان های مختلف همچون هتل ها و منازل مسکونی امکان پذیر بوده و طرفداران زیادی یافته است. استخر شیشه ای به استخری گفته می شود که بخش زیادی از استخر و یا جزئی از آن مانند کف و یک دیواره، از شیشه ساخته شده باشد.

 

ساخت استخر شیشه ای
 استخر کف شیشه ای

 

ساخت استخر کف شیشه ای

همان طور که از نام آن پیداست، کف این استخرها از شیشه است. به استخرهای کف شیشه ای ، استخر شیشه ای معلق نیز گفته می شود. این نوع از استخر شیشه ای در ارتفاعات، طبقات و کنسول ها اجرا می شوند.

 

استخر شیشه ای
 استخر کف شیشه ای کنسولی

 

پنجره شفاف در دیواره (استخر شیشه ای پنجره ای)

در ساخت این نوع استخر، یک یا چند پنجره شیشه ای در دیواره ها ایجاد می کنند. پنجره های شیشه ای از هر چهار طرف داخل کلاف استخر قرار می گیرند. این سبک از متداول ترین سبک های ساخت استخر شیشه ای می باشد. همچنین نسبت به سایر انواع استخر شیشه ای ، اقتصادی تر است.

 

نحوه ساخت استخر شیشه ای
 پنجره شفاف در دیواره

 

ساخت استخر شیشه ای دیواره شفاف

در این نوع از استخر شیشه ای ، شیشه ها در کف و دیواره مهار می شوند. به این معنی که در قسمت بالایی شیشه استخری ، فریمی وجود ندارد. استخرهای دیواره شفاف ، موجب نورپردازی بهتر داخل استخر و افزایش زیبایی آن می شوند.

 

استخر شیشه ای
 استخر شیشه ای دیواره شفاف

 

شیشه استخری

برای ساخت استخر شیشه ای از شیشه های نشکن لمینت یا سکوریت استفاده می شود. مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت این استخر، شیشه می باشد، بنابراین در انتخاب نوع شیشه استخری باید نهایت دقت را به خرج داد. زیرا نقش بسیار مهمی در استحکام و طول عمر استخر دارد. شیشه های لمینت و سکوریت مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و از بهترین گزینه ها برای ساخت استخر شیشه ای می باشند. این شیشه ها در ضخامت های مختلف موجود بوده که با توجه به طراحی انجام شده، مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نحوه ساخت استخر شیشه ای

طراحی استخر شیشه ای از حساسیت بالایی برخوردار است. بارهای استاتیکی ناشی از فشار آب باید به طور دقیق تعیین گردد. ساخت این استخرها مستلزم داشتن دانش کافی در زمینه مکانیک سیالات و مقاومت مصالح است. پس از طراحی، نیاز به آماده سازی بستر می باشد.

 

ساخت استخر شیشه ای
 استخر شیشه ای طبقات

 

در گام بعدی، تاسیسات و عایق کاری های استخر اجرا می شود. در مرحله بعدی، شیشه های استخری به نوبت در جای خود جاگذاری می شوند. در ساخت استخر شیشه ای ، استفاده از چسب مناسب بسیار حائز اهمیت است. زیرا به مرور زمان کلر موجود در آب موجب خوردگی چسب بین شیشه و نشت آب به بیرون می گردد. آب بندی اصولی و دقیق استخر از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعات و متعلقات مورد استفاده در اجرای استخر شیشه ای باید کاملا ضدزنگ باشند.

 

نحوه ساخت استخر شیشه ای
 نحوه ساخت استخر شیشه ای

 

مزایای استخر شیشه ای

از مهم ترین مزایای اجرای استخر شیشه ای ، بهره مندی از نور محیط می باشد. شیشه نور را از خود عبور داده و موجب نورپردازی بهتر داخل استخر می شود. استخر شیشه ای از زیبایی بی نظیری برخوردار است. دیواره های شیشه ای مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. نظافت استخر شیشه ای بسیار آسان است. ساخت استخر شیشه ای سبب می شود که از بیرون به فضای داخل استخر دید داشته باشید و به هنگام غرق شدن افراد اقدام به نجات وی نمایید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما