ساخت استخر بی پایان

ساخت استخر بی پایان

دسته بندی

ساخت استخر

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

در ساخت استخر بی پایان از دستگاه موج ساز استفاده می شود که یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه ساخت استخر بی پایان می باشد. ابعاد استخر و اجرت اجرا و نصب، از دیگر عوامل موثر بر هزینه ساخت استخر بی پایان محسوب می گردد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

ساخت استخر بی پایان

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
گروه مهندسین مدرن استخر

گروه مهندسین مدرن استخر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ویرا طرح اسپرلوس

ویرا طرح اسپرلوس

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

نقیب سازه

نقیب سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۳

آیلار استخر

آیلار استخر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آریان استخر

آریان استخر

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۷

چشم آذر

چشم آذر

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ساخت استخر بی پایان

ساخت استخر بی پایان از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای ساخت استخر، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در زمینه ساخت استخر بی پایان را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران اجرای استخر بی پایان تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه ساخت استخر بی پایان با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

ساخت استخر بی پایان
 استخر بی پایان

 

هزینه ساخت استخر بی پایان

یکی از مهم ترین عوامل در هزینه ساخت استخر بی پایان ، قیمت دستگاه موج ساز می باشد. قیمت این دستگاه خود به عوامل متعددی همچون کیفیت و برند محصول وابسته است. هرچه از دستگاه موج ساز باکیفیت تری در ساخت استخر بی پایان استفاده گردد، هزینه ها نیز افزایش می یابد.

 

ساخت استخر بی پایان

 استخر بی پایان سرپوشیده

 

اما باید توجه داشت که استفاده از متریال با کیفیت تر، طول عمر مفید استخر را افزایش می دهد. ابعاد استخر نیز بر هزینه ساخت آن تاثیرگذار است. از دیگر مواردی که می توان به عنوان عامل موثر بر هزینه ساخت استخر بی پایان در نظر گرفت، دستمزد اجرا می باشد.

 

استخر بی پایان (Endless Pool)

در ساخت استخر بی پایان که به آن استخر بی انتها نیز گفته می شود، دستگاه موج ساز از مهم ترین بخش های استخر می باشد. این استخرها دارای یک پمپ مخصوص می باشند که جریانی مخالف با حرکت شناگر ایجاد می کند. در واقع با ایجاد جریان در آب، این امکان را فراهم می کند که شناگران بتوانند برای مدت طولانی در یک نقطه ثابت شنا کنند. سرعت جریان آب قابل کنترل است.

ساخت استخر بی پایان برای آموزش شنا بسیار کارآمد است. مربیان می توانند به راحتی ورزشکاران را زیر نظر گرفته و به بهبود تکنیک آنها کمک کنند. علاوه بر آموزش شنا، برای توانبخشی و بهبود عضلات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این استخرها نسبت به سایر استخرهای معمول فضای کمتری را اشغال می کنند. به طوری که در ابعاد ۱۰ الی ۱۵ مترمربع قابل اجرا می باشند. این مورد از مهم ترین مزیت های ساخت استخر بی پایان می باشد.

 

ساخت استخر بی پایان
 ساخت استخر بی پایان

 

ساخت استخر بی پایان هم در محیط های سرپوشیده و هم در محیط های روباز امکان پذیر است. استخر بی پایان امکان استفاده بهینه تر و هوشمندانه تر از استخرهای کوچک را فراهم می نماید. می توان تردمیل مخصوص استخر را در آن قرار داد و به کالری سوزی بیشتر و ماهیچه سازی سریع تر کمک کرد.

 

دستگاه موج ساز در ساخت استخر بی پایان

دستگاه موج ساز مورد استفاده در ساخت استخر بی پایان از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول این دستگاه نازل های پرتاب آب به همراه دمنده هوا می باشد. این بخش در قسمتی از دیواره استخر قرار گرفته و بخش قابل رویت دستگاه موج ساز می باشد.

بخش دوم که در اتاقک تاسیسات استخر نصب می گردد، الکتروموتور دمنده پروانه ای است. تلفیق فشار هوا و جریان آب از طریق الکتروپمپ و جت های هوادهی موجب ایجاد امواج متناوب می گردد.

 

استخر بی پایان
 دستگاه موج ساز

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما