جابجایی درخت

جابجایی درخت

تعداد ارائه دهنده ها

۹ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

هزینه جابجایی درخت (انتقال درخت) به روش جابجایی، نوع تجهیزات و ماشین آلات مورد استفاده، مسافت انتقال، بن درخت و سن آن وابسته است. از مهم ترین مواردی که پیمانکار جابجایی درخت و شرکت جابجایی درخت باید مدنظر قرار دهند، نوع گیاه و بهترین زمان جابجایی درخت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
cctv_banner

جابجایی و انتقال درخت

فروشندهمحلشماره تماس
ایران کاملیا

ایران کاملیا

۴

location

تهران

phone

******۰۹۳۶۵

سورن بام

سورن بام

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

آی آر گاردن

آی آر گاردن

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۴

سبزوانه

سبزوانه

۵

location

تهران

phone

******۰۹۳۵۳

جابجایی درختان متین

جابجایی درختان متین

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

هورس

هورس

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۹

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۲

جابجایی درخت جودت

جابجایی درخت جودت

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۵

پیمانکاری نوری

پیمانکاری نوری

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۹

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

جابجایی درخت

جابجایی درخت از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای جابجایی درخت از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکار جابجایی درخت را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با شرکت جابجایی درخت تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا در بهترین زمان جابجایی درخت و به نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه جابجایی و انتقال درخت با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

جابجایی درخت
انتقال درخت کهنسال

 

الزامات انتقال و جابجایی درخت

وجود درختان و گیاهان از اصلی ترین الزامات برای ادامه حیات می باشد. بنابراین حفظ حیات درختان و محافظت از آنها بسیار مهم و ضروری است. یکی از این روش ها، جابجایی درخت به جای قطع آن می باشد. جابجایی درخت به منظور احداث بنا، رفع مزاحمت درخت در رفت و آمد و غیره انجام می شود. این امر سبب می گردد که بدون تغییر نقشه بتوان به راحتی عملیات عمرانی مورد نظر را به انجام رساند. به طور کلی قطع و آسیب به درخت مشمول جرائم سنگینی می گردد. از این رو انتقال درخت به مکان مناسب دیگر و ادامه حیات آن، بسیار حائز اهمیت می باشد. به منظور جا به جایی درخت باید ابتدا مجوزهای لازم از اداره فضای سبز اتخاذ گردد. سپس با یک شرکت جابجایی درخت قرارداد منعقد شده و در بهترین زمان جابجایی درخت ، اقدام به انتقال آن می نمایند.

بررسی شرایط محل قدیم و جدید درخت برای جابجايي و نیز نوع درخت و فصل مناسب برای جابجایی ، از مهم ترین نکاتی است که یک شرکت جابجایی درخت باید مدنظر قرار دهد. عمق چاله ای که برای کاشت دوباره درخت حفر می گردد، باید تقریبا برابر با عمق چاله قدیمی درخت باشد. اگر امکان کاشت فوری درخت فراهم نمی باشد، ریشه آن باید به روش مناسبی همچون مالچ و خاک مرطوب پوشانده شده و در سایه قرار داده شود.

 

جابجایی درخت
جابجایی درخت

 

بهتر است محل جدید کاشت درخت طوری انتخاب شود که در معرض باد شدید نباشد؛ در غیر این صورت باید به صورت مناسب مهار گردد. انتقال و حمل و نقل توسط پیمانکار جابجایی درخت باید به صورتی انجام شود که از ریشه و تاج درخت در برابر باد و سایر عوامل تهدید کننده محافظت گردد. مهار درخت های بزرگ باید توسط شرکت جابجایی درخت انجام شود. پس از انتقال درخت ، باید خاک اطراف آن به میزان مناسب مرطوب شود. میزان آبیاری درخت با توجه به میزان بارندگی، توان نگهداری و رطوبت پذیری و زهکشی خاک تعیین می گردد. تا ۱ سال پس از جابجایی درخت چندان نیازی به کودپاشی نیست.

 

پیمانکار جابجایی درخت

پیمانکار جابجایی درخت باید مورد تایید شهرداری بوده و قوانین و مقررات وضع شده توسط شهرداری را رعایت نماید. پیش از انعقاد قرارداد و سپردن کار به پیمانکار جابجایی درخت ، باید از تجربه و مسئولیت پذیری آنها اطمینان حاصل نمود. پیمانکار جابجایی درخت باید برای انتقال درختان ، نوع آن و زمان مناسب جابجایی را مدنظر قرار دهد. 

 

روش های مورد استفاده انتقال توسط شرکت جابجایی درخت

شرکت جابجایی درخت از سه روش کلی برای انتقال، استفاده می کند. این سه روش شامل جابجایی درخت به روش ریشه برهنه (ریشه لخت) ، جابجایی درخت به روش بسته بندی و جابجایی درخت با ماشین آلات مخصوص می باشد. در ادامه به معرفی روش های مورد استفاده شرکت جا به جایی درخت برای انتقال درخت ها پرداخته شده است.

روش ریشه برهنه در انتقال درخت

شرکت جابجایی درخت از این روش برای انتقال درخت های جوان و با ریشه های کم حجم تر استفاده می کند. در واقع این روش برای جابجایی درختچه های کوچک مناسب می باشد. به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به ریشه گیاه به هنگام خارج کردن و جابجایی، باید از مرطوب بودن خاک اطراف ریشه اطمینان حاصل گردد.

در مرحله بعد، با توجه به سن و نوع گیاه، شعاعی که باید در اطراف درخت کنده شود توسط شرکت جابجایی درخت تعیین می گردد. سپس شروع به کندن گودال در اطراف درخت می نمایند. عمق گودال نیز با توجه به نوع درخت متفاوت بوده و غالبا در حدود ۴۵ تا ۶۰ سانتی متر می باشد. پس از رسیدن به عمق مورد نظر، با دقت درخت را کج نموده و بدون آسیب رساندن به آن، درخت را آزاد می کنند. در ادامه، ریشه درخت را درون یک پارچه مرطوب پیچیده و به محل جدید منتقل می نمایند.

 

پیمانکار جابجایی درخت
جابجایی درخت به روش ریشه برهنه

 

روش بسته بندی برای انتقال درختان

از این روش برای جابجایی درخت های با قطر بیشتر از ۵ سانتی متر و دارای ریشه های حجیم تر استفاده می کند. در روش بسته بندی، بهتر است که پیش از انتقال درخت، آن را هرس کرد. سپس گودالی در اطراف درخت حفر می کنند که عمق و فاصله آن از درخت، وابسته به نوع و سن گیاه می باشد. در مرحله بعد درخت را با خاک توپی اطراف آن از زمین جدا می کنند. شایان ذکر است که به منظور حفظ رطوبت ریشه درخت و جلوگیری از آسیب به گیاه، باید بلافاصله ریشه های آن داخل یک گونی پیچیده شود.

 

شرکت جابجایی درخت
جابجایی درخت به روش بسته بندی

 

جابجایی درخت با ماشین آلات مخصوص

شرکت جابجایی درخت از ماشین آلات مخصوص برای حفر استفاده کرده و درخت را با ریشه از خاک جدا می کنند. ماشین جابجایی درخت معمولا از چهار تیغه دوار تشکیل می شود که به راحتی درخت را از ریشه کنده و جابجا می کند. بدین صورت که تیغه های دستگاه را با استفاده از بازوهای هیدرولیکی به صورت کاملا باز بالاتر از سطح زمین قرار می دهند. دستگاه در موقعیت صحیح و به صورتی که فاصله هر تیغه تا درخت با یکدیگر برابر باشد، در مجاورت گیاه قرار داده می شود. دستگاه به صورت هیدرولیکی بسته شده و قفل می گردد. در ادامه تیغه ها به درون خاک فرو برده می شوند.

 

بهترین زمان جابجایی درخت
جابجایی درخت با ماشین آلات

 

پس از برداشت توپی درخت، آن را به صورت عمودی به طرف بالا کشیده و از زمین خارج می کنند. سپس درخت به صورت افقی بر روی در آمده و بر روی ماشین انتقال قرار داده می شود. از جمله مزایای استفاده از ماشین آلات مخصوص توسط شرکت جابجایی درخت می توان به سرعت بالای عملیات حفر و انتقال، عدم آسیب رسانی به درخت، جابجایی آسان و عدم اختلال در فرآیند رشد درخت اشاره نمود.

 

پیمانکار جابجایی درخت
ابزارهای جابجایی درخت

 

هزینه جابجایی درخت

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه جابجایی درخت ،‌ روش جابجایی می باشد. در روش انتقال درخت با ماشین آلات مخصوص، از تجهیزات گرانقیمت تری استفاده می شود. بنابراین، استفاده از این روش توسط شرکت جابجایی درخت ، غالبا هزینه بیشتری نسبت به سایر روش های ذکر شده خواهد داشت. از دیگر عوامل موثر بر هزینه جابجایی درخت ، محیط بن درخت و قدیمی یا جدید بودن آن می باشد. فاصله انتقال و نوع پیمانکار جابجایی درخت از دیگر عواملی است که در تعیین هزینه های تمام شده باید مدنظر قرار گیرد.

 

جابجایی درخت
بسته بندی ریشه درخت برای حفظ رطوبت گیاه

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۸ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما