تعویض پنجره قدیمی

تعویض پنجره قدیمی

تعداد ارائه دهنده ها

۵ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

تعویض پنجره قدیمی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
صنایع شیشه و آینه کولیوند

صنایع شیشه و آینه کولیوند

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

آریا منظر

آریا منظر

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

وین بست

وین بست

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

فاراد پنجره

فاراد پنجره

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

تعویض پنجره قدیمی

تعویض پنجره قدیمی از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای ساخت تعویض پنجره های قدیمی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران تعویض پنجره قدیمی تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین قیمت تعویض پنجره قدیمی با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

تعویض پنجره قدیمی
تعویض پنجره قدیمی

 

ضرورت تعویض پنجره های قدیمی

پنجره های قدیمی عایق گرما و سرما نیستند. این موضوع موجب از دست رفتن سرمای ایجاد شده با وسایل سرمایشی در فصول گرما و از دست رفتن گرمای حاصل از وسایل گرمایشی در فصول سرما می گردد. هزینه تامین انرژی نیز نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است. بنابراین، جلوگیری از اتلاف انرژی، کمک به محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ها، از جمله ضرورت های تعویض پنجره قدیمی می باشد. ضمن اینکه این پنجره ها عایق صوت نیستند. در حال حاضر با افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی و آلودگی های صوتی، برای تامین آرامش و آسایش افراد، نیاز به تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره می باشد.

از دیگر مزیت های تعویض پنجره آهنی با دوجداره و حتی تعویض پنجره آلومینیومی با دوجداره ، افزایش ارزش ملک است. دوجداره بودن پنجره ها، موجب افزایش امنیت نیز می گردد. پنجره های قدیمی به راحتی شکسته شده و مقاومتی در برابر سارقین ندارند. اما پنجره های دو جداره مستحکم تر هستند. شیشه های این پنجره در برابر زلزله نیز مقاومت بیشتری دارند.

 

تعویض پنجره های قدیمی
تعویض پنجره

 

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

در ساختمان های قدیمی از پنجره های ساده استفاده می شده است. این پنجره ها از نظر صوت و همین طور سرما و گرما عایق نیستند. امروزه لزوم استفاده از پنجره های دو جداره بر کسی پوشیده نیست. تعویض پنجره قدیمی با دوجداره علاوه بر اینکه تا حد زیادی از نفوذ صدا به درون ساختمان جلوگیری می نماید، از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و موجب کاهش هزینه های مربوط به مصرف سوخت می گردد.

قدیمی ترین انواع پنجره، پنجره های چوبی هستند. پس از آن مصرف کنندگان به سمت نصب پنجره های فلزی روی آوردند. این پنجره ها نسبت به انواع چوبی از مقاومت بالاتری برخوردار هستند. اما وزن بالاتری داشته و موجب افزایش وزن سازه می شوند. پس از پنجره های آهنی، پنجره های آلومینیومی پا به عرصه ظهور گذاشتند. اما پنجره های قدیمی آلومینیومی به صورت تک جداره اجرا شده و موجب اتلاف انرژی می شدند. جدیدترین انواع پنجره ها، پنجره های pvc و upvc هستند که برتری های زیادی نسبت به سایر انواع دارند. این پنجره ها غالبا به صورت دوجداره ساخته و تولید می شوند. بنابراین تعویض پنجره قدیمی با دوجداره به یکی از راهکارهای پیشگیری از اتلاف انرژی و عایق کردن صوتی ساختمان مبدل شد.

 

قیمت تعویض پنجره دوجداره
تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

 

روش های تعویض پنجره قدیمی

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ، هم با تخریب و هم بدون تخریب امکان پذیر است. روش اول زمانی پیشنهاد می گردد که ساختمان در حال بازسازی و نوسازی باشد. در این حالت فریم قدیمی پنجره را از درون دیوار خارج می کنند. اما در صورتی که تنها تغییر پنجره ها مدنظر باشد، بهترین گزینه تعویض پنجره بدون تخریب می باشد.

طریقه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره بدون تخریب، بدین صورت است که فریم های پنجره های قدیمی در چهارچوب خود باقی می ماند و اجزای داخلی آن جدا می شود. لنگه های بازشو، تسمه های نگهدارنده شیشه و شیشه را از چهارچوب جدا می کنند. آهن های وسط پنجره نیز برش داده و جدا می شوند. سپس پنجره های جدید به صورتی جایگذاری می شوند که فریم قبلی پوشانده شود. پنجره جدید به وسیله پیچ روی فریم پنجره قدیمی نصب می گردد و با کمک فوم و چسب مخصوص درزگیری می شود. پس از آن عملیات رگلاژ صورت می پذیرد.

 

تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره
تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب

 

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

هزینه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در درجه اول به روش تعویض وابسته است. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید این امر به دو صورت با تخریب و بدون تخریب امکان پذیر است. نوع پنجره جدید انتخابی و قیمت آن تعیین کننده هزینه ها می باشد. قیمت پنجره جدید خود وابسته به عواملی همچون برند، کیفیت، ابعاد، رنگ و نوع بازشو می باشد. دستمزد استادکار نیز بر قیمت تعویض پنجره قدیمی تاثیرگذار است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما