سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان

سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان

دسته بندی

نصب آسانسور

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت سرویس آسانسور در اصفهان در مقابل پیامدهای جانی و مالی ناشی از خرابی و یا سقوط کابین، بسیار کم است. چراکه با داشتن بیمه آسانسور در زمان حادثه اگر ساختمان فاقد قرارداد سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان با یک شرکت معتبر باشد، بیمه هیچ مسئولیتی در قبال خسارت تقبل نمی کند.
intro
comment
bookmark
share

شهر

اصفهان x

سرویس و نگهداری آسانسور

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

اصفهان

phone۰۹۳۰۱۲۵۹۹۰۴
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت سرویس آسانسور در اصفهان

اگرچه برخی افراد هزینه تعمیر و سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان را یک هزینه اضافی تلقی می کنند، اما بازرسی دوره ای به عنوان یک سرمایه گذاری می تواند از هزینه های مربوط به تعویض و خرابی قطعات آسانسور بکاهد. ضمن این که قیمت سرویس نگهداری آسانسور در اصفهان در مقابل پیامدهای جانی و مالی ناشی از خرابی ناگهانی و حتی سقوط کابین ، بسیار ناچیز می باشد. چراکه با داشتن بیمه آسانسور در زمان بروز حادثه اگر ساختمان فاقد قرداد سرویس نگهداری اسانسور با یک شرکت معتبر باشد، بیمه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت خسارت تقبل نمی نماید.

سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان

سرویس نگهداری اسانسور ، بازبینی کل قطعات نصب شده و نظارت مستمر بر عملکرد کلی سیستم در هنگام بهره برداری می باشد. چراکه آسانسور شامل بخش های مختلفی است و اطمینان از عملکرد ایمن و بدون وقفه آن نیازمند تعمیر و سرویس و نگهداری دوره ای است. لازم به ذکر است که اهمیت سرویس و نگهداری آسانسور کم تر از اهمیت نصب و راه اندازی آن نمی باشد. به طوری که لازم است آسانسور صرف نظر از نوع و شرکت سازنده آن، به طور منظم و حداقل ماهانه ، یک بار تحت بازرسی قرار گیرد. چراکه اگر قطعه یا قطعاتی در شرف خرابی یا در آستانه فرسودگی قرار گیرند، در صورتی که به موقع تعویض یا تعمیر نگردند، می توانند باعث اختلال در عملکرد سایر قطعات و ایجاد صدمات جبران ناپذیر به کل سیستم گردند و یا این که صدمات جانی را در پی داشته باشند. تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور بسته به نوع درب، ظرفیت و ترافیک ساختمان متغیر است. هزینه سرویس و نگهداری آسانسور به صورت دوره ای در مقایسه با قیمت خرید تجهیزات جدید بسیار مقرون به صرفه است.

 

سرویس و نگهداری آسانسور
سرویس و نگهداری آسانسور

آسانسور به دلیل این که خود به طور مکرر در شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد، پتانسیل خرابی بالایی دارد. از طرفی مشکلاتی نظیر نصب و راه اندازی نامناسب، عدم به روز رسانی قطعات ، استفاده بیش از حد از آسانسور ، استفاده از آسانسور با ظرفیت بیش تر از مقدار تعریف شده (استفاده از آسانسور مسافربر به عنوان آسانسور باربر) و ... می توان نیاز به سرویس نگهداری آسانسور در اصفهان و یا تعمیر دوره ای آن را افزایش دهد.

 

تعمیر سرویس آسانسور
تعمیر سرویس آسانسور

 

دلایل سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان

هر آسانسور برای این که به طور مداوم بتواند به فعالیت خود ادامه دهد، نیازمند آن است تا یک سری ملاحظات در هنگام بهره برداری مورد توجه قرار گیرد. لذا در ادامه به برخی از مهم ترین دلایل ایجاد نقص در آسانسور و نیاز به سرویس و تعمیر ذکر می گردد.

  • تغییرات ناگهانی ولتاژ برق

یکی از رایج ترین مواردی که تاثیر نامطلوبی بر کارایی صحیح آسانسور دارد، تغییرات ناگهانی ولتاژ برق است که می تواند عملکرد سیستم محرک آسانسور را به سبب تغییر ناگهانی ولتاژ مختل نماید.

  • عدم رعایت ظرفیت و تواتر مجاز آسانسور

هر آسانسور دارای گنجایش و سرعت تعریف ‌شده ‌ای است که بی توجهی به این مشخصات، خرابی و صرف هزینه ‌های اضافی را به دنبال خواهد داشت. عدم رعایت ظرفیت مجاز آسانسور نظیر حمل اثاثیه با اسانسور مسافر بر ، اعمال فشار و ضربه به درب ‌ها، تواتر استفاده قابل توجه به ویژه در ساختمان‌ هایی با تعداد واحد زیاد می تواند عملکرد آسانسور و سیستم ‌های الکتریکی و مکانیکی آن را با مشکل مواجه سازد و نیاز به سرویس و نگهداری را بارزتر نماید.

 

تعمیر و نگهداری آسانسور
تعمیر و نگهداری آسانسور

روش های سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان

خدمات شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور به دو دسته سرویس و نگهداری پیشگیرانه و اضطراری تقسیم می گردد.

سرویس و نگهداری پیشگیرانه آسانسور (preventive Maintenance)

طبق قرارداد سرویس و نگهداری پیشگیرانه آسانسور یا  EM، شرکت آسانسور که دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور می باشد، متعهد می گردد که به طور ماهیانه ، با بازرسی تمام قطعات آسانسور ، عملکرد آن را مورد بررسی قرار دهد و در صورت وجود نقص با هماهنگی کارفرما نسبت به رفع آن اقدام نماید.

 

سرویس و نگهداری اضطراری آسانسور (Emergency Maintenance)

در صورت خرابی آسانسور و نداشتن قرارداد سرویس و نگهداری با شرکت های ارائه دهنده خدمات آسانسور ، لازم است با یکی از شرکت ‌های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور جهت رفع نقص قرارداد منعقد گردد.

لازم به ذکر است که استفاده از سرویس کار های فاقد شرکت به علت نداشتن اطلاعات کافی در مورد سوابق آن‌ ها توصیه نمی شود. چراکه این امر ممکن است خرابی مجدد آسانسور و یا آسیب رسیدن به سایر قطعات را به همراه داشته باشد. از طرفی پیگیری عواقب و خسارات جانی و مالی ناشی از تعمیر نامناسب آسانسور از طریق شرکت ها با سهولت بیش تری همراه است.

 

سرویس آسانسور
سرویس آسانسور

 

چک لیست سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان

یافتن مشکل اصلی در فرآیند سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان نیازمند مهارت و صرف وقت می باشد. به طوری که عیب یابی بیش ترین انرژی و تمرکز افراد متخصص در این زمینه را به خود اختصاص می ‌دهد اما جهت بررسی جامع فعالیت آسانسور لازم است بخش های مختلف آن مورد بازرسی قرار گیرد که مهم ترین بخش ها به شرح ذیل می باشند.

 

قیمت سرویس آسانسور
نگهداری آسانسور

 

سرویس ماهیانه آسانسور
سرویس ماهیانه آسانسور

 

مزایای سرویس نگهداری آسانسور در اصفهان

سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان می تواند مزایای مختلفی ازجمله موارد ذیل را در پی داشته باشد.

  • امنیت استفاده کنندگان
  • کاهش امکان نقص فنی و نیاز به تعمیر آسانسور
  • افزایش طول عمر ، کارایی و بهره وری آسانسور
  • کاهش هزینه های تعمیر با سرویس و نگهداری به موقع آسانسور

 

چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور
چک لیست سرویس و نگهداری آسانسور

قیمت سرویس آسانسور در اصفهان، سرویس نگهداری اسانسور در اصفهان، سرویس و نگهداری آسانسور در بن رود، سرویس و نگهداری آسانسور در بهارستان، سرویس و نگهداری آسانسور در جرقویه سفلی، سرویس و نگهداری آسانسور در جرقویه علیا، سرویس و نگهداری آسانسور در جلگه، سرویس و نگهداری آسانسور در سپاهان شهر، سرویس و نگهداری آسانسور در قهجاورستان، سرویس و نگهداری آسانسور در کوهپایه، سرویس و نگهداری آسانسور در آران و بیدگل، سرویس و نگهداری آسانسور در کویرات، سرویس و نگهداری آسانسور در اردستان، سرویس و نگهداری آسانسور در زواره، سرویس و نگهداری آسانسور در برخوار، سرویس و نگهداری آسانسور در حبیب آباد، سرویس و نگهداری آسانسور در تیران و کرون، سرویس و نگهداری آسانسور در کرون، سرویس و نگهداری آسانسور در چادگان، سرویس و نگهداری آسانسور در چنارود، سرویس و نگهداری آسانسور در خمینی شهر، سرویس و نگهداری آسانسور در خوانسار، سرویس و نگهداری آسانسور در خور و بیابانک، سرویس و نگهداری آسانسور در دهاقان، سرویس و نگهداری آسانسور در سمیرم، سرویس و نگهداری آسانسور در پادنا، سرویس و نگهداری آسانسور در شاهین شهر، سرویس و نگهداری آسانسور در میمه، سرویس و نگهداری آسانسور در شهرضا، سرویس و نگهداری آسانسور در فریدن، سرویس و نگهداری آسانسور در بوئین و میاندشت، سرویس و نگهداری آسانسور در فریدونشهر، سرویس و نگهداری آسانسور در فلاورجان، سرویس و نگهداری آسانسور در پیربکران، سرویس و نگهداری آسانسور در کاشان، سرویس و نگهداری آسانسور در برزک، سرویس و نگهداری آسانسور در قمصر، سرویس و نگهداری آسانسور در نیاسر، سرویس و نگهداری آسانسور در گلپایگان، سرویس و نگهداری آسانسور در لنجان، سرویس و نگهداری آسانسور در باغ بهادران، سرویس و نگهداری آسانسور در فولادشهر، سرویس و نگهداری آسانسور در مبارکه، سرویس و نگهداری آسانسور در گرکن جنوبی، سرویس و نگهداری آسانسور در نائین، سرویس و نگهداری آسانسور در انارک، سرویس و نگهداری آسانسور در نجف آباد، سرویس و نگهداری آسانسور در مهردشت، سرویس و نگهداری آسانسور در نطنز، سرویس و نگهداری آسانسور در امام زاده.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۸ از ۵ - از مجموع ۶ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما