نصب کفپوش گرانولی

نصب کفپوش گرانولی

دسته بندی

اجرای کفپوش

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

نصب کفپوش گرانولی

فروشندهمحلشماره تماس
راسا پوشش ایرانیان

راسا پوشش ایرانیان

۴

location

ساری

phone

******۰۲۱۴۳

فومیران

فومیران

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۷

فومینو

فومینو

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

مهرتاش طرح اروین

مهرتاش طرح اروین

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

گرانولیت

گرانولیت

۴

location

مشهد

phone

******۰۵۱۳۶

فوم پاسارگاد

فوم پاسارگاد

۳

location

مشهد

phone

******۰۵۱۳۷

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب کفپوش گرانولی

امروزه به دلیل دوام و ضربه گیر بودن لاستیک ها، نصب کفپوش گرانولی در انواع فضاهای ورزشی و بازی رواج پیدا کرده است. کفپوش گرانولی یا لاستیکی از حالت های مختلف لاستیک ساخته می شود. برای تولید کفپوش گرانولی از دانه‌های گرانول استفاده می‌شود. گرانول اصطلاحی است که برای نامیدن دانه‌های ریز پلیمری حاصل از بازیافت ضایعات پلاستیکی و لاستیکی، به کار می‌رود. 

از بازیافت لاستیک تایر، پودر تایر و لاستیک گرانول تولید می شود. این کفپوش در مکان های در معرض تردد بالا، وزن های بالا و عوامل محیطی شدید، در پارک ها، به عنوان ضربه گیر زیر دستگاه های بدنسازی، دستگاه های بزرگ صنعتی، مترو، فوم کفپوش باشگاه ایروبیک و سایر فضاهای روباز و سربسته مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به نام های تایل گرانول ، کفپوش لاستیکی ، کفپوش پارک، لاستیک ضربه گیر و لاستیک گرانول نیز شناخته می شود. 


 کفپوش لاستیکی گرانولی
ساختار کفپوش گرانولی


ویژگی های کفپوش گرانولی

کفپوش های گرانولی در ضخامت های ۲ تا ۳ سانتیمتر و ابعاد معمولا ۰/۵×۰/۵ و یا ۱×۱ متر تولید می شود. می توان ابعاد دلخواه را به کارخانه های تولید سفارش داد. از مزایای کفپوش گرانولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و ماندگاری بالا
  • جذب تمامی ضربه ها به دلیل خاصیت الاستیسیته
  • ثبات رنگ و مقاومت در برابر نور خورشید
  • مقاومت در برابر باران و برف
  • تنوع رنگ
  • قابل شست و شو بودن

از انواع کفپوش های گرانولی می توان به کفپوش گرانولی پازلی و کفپوش گرانولی رولی اشاره کرد.


نصب کفپوش گرانولی پازلی

نصب کفپوش گرانولی بسیار آسان است و نیاز به نصاب ندارد. در نصب کفپوش گرانولی پازلی بدین منظور از چسب کفپوش گرانولی  استفاده می گردد. کفپوش پازلی در دو نوع ساده و پشت تخم مرغی تولید می شوند. کفپوش پشت تخم مرغی به دلیل پایه هایی که دارد، پس از نصب بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد، با این وجود در هنگام بارندگی آب زیر آنها نفوذ نمی کند. 


قیمت کفپوش گرانول
اتصال خشک کفپوش گرانول


این نوع کفپوش به دلیل استفاده از آنها در پارک ها به کفپوش گرانولی پارکی معروف هستند. نوع دیگری از کفپوش گرانول تحت عنوان کفپوش اصطبل جهت استفاده در زیر پای اسب تولید می شود. کفپوش گرانولی کف صاف به دلیل ضخامت کم در اماکن ورزشی و باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. 


نصب کفپوش گرانول
کفپوش لاستیکی پازلی سالن بدنسازی


روش نصب کفپوش گرانولی پازلی بسته به نیاز مشتری متفاوت است.

  • نصب کفپوش گرانولی پازلی با اتصالات کام و زبانه وجوه جانبی آنها
  • نصب کفپوش گرانولی پازلی با استفاده از چسب مخصوص. (در فضاهایی که سطح آنها ناصافی های جزئی دارد استفاده از این کفپوش ها توصیه می شود.)
  • نصب کفپوش گرانولی پازلی با پیچ و رول پلاک 


هزینه کفپوش گرانولی
نصب کفپوش گرانول پازلی پارک و فضای بازی کودکان با چسب


نصب کفپوش گرانولی رولی

نصب کفپوش گرانولی رولی مانند موکت است. کفپوش را روی زمین پهن کرده و با چسب می چسبانند. این نوع کفپوش مناسب زمین هایی با سطح صاف و دقیق است. عموما در باشگاه های ورزشی و سالن های بدنسازی از این نوع کفپوش ها استفاده می شود.


قیمت نصب کفپوش گرانولی
نصب کفپوش گرانولی رولی


نصب کفپوش تاتامی

کفپوش تاتامی نوع دیگری از کفپوش های لاستیکی و فومی است که مقاومت مناسب برای محیطی های صنعتی را ندارند. این کفپوش در سالن ورزش های رزمی، مهدکودک و فضای داخلی بازی کودکان به کار برده می شود. کفپوش تاتامی قیمت مناسب تری نسبت به کفپوش گرانول دارد. نصب کفپوش تاتامی بسیار ساده است. لبه های کناری آنها مانند پازل برش داده شده است که در هم قفل می شوند و نیازی به چسباندن آنها نیست. تاتامی را می توان به راحتی جمع و در فضاهای دیگر پهن کرد.


قیمت کفپوش تاتامی
کفپوش تاتامی سالن ورزش های رزمی


نصب کفپوش گرانولی ورزشی و تارتان

کفپوش تارتان یکی از انواع کفپوش ورزشی مصنوعی است که از گرانول لاستیک و پلی اورتان به دست می آید. این کفپوش مناسب انواع زمین های ورزشی از جمله دو میدانی و سایر ورزش های فضای باز، والیبال و بسکتبال است. تارتان شامل دو لایه اصلی است که لایه زیرین آن چسبندگی مناسبی با زمین دارد و لایه رویی قابلیت عبور و گذردهی آب را دارد. این لایه ها توسط پرایمر به سطح زیرین و با چسب به همدیگر چسبانده می شوند. تارتان کفپوش مناسبی در برابر سایش و خط و خش پذیری است. کفپوش تارتان به دو صورت رولی و پاششی تولید می شود. نصب کفپوش گرانولی رولی تارتان ، بدین صورت است که بر روی زمین های مسطح و صاف اجرا می شود، رول ها با چسب به زمین چسبانده می شوند. در نوع پاششی، مواد گرانولی روی زمین پخش شده و با غلتک های مخصوص پهن می شود. از این نوع کفپوش گرانول می توان در فضاهای بازی که پستی بلندی دارند و یا نیاز به پیاده سازی و اجرای طرح های مختلفی می باشد، استفاده کرد.


هزینه اجرای کفپوش تارتان
اجرای کفپوش گرانولی پاششی


روش نصب کفپوش گرانولی تارتان پاششی، که معمولا روی بتن و یا آسفالت نصب می شود، به ترتیب زیر است: 

  • ابتدا سطح مورد نظر را صاف کرده و شیب بندی لازم انجام می شود.
  • با استفاده از کاردک و یا قلمو پرایمر مخصوص لاستیک روی سطح اعمال می شود.
  • گرانول پلاستیکی SBR به همراه بیندر مخصوص در هر متربربع، در دستگاه مخصوص مخلوط می شود. سپس مخلوط مورد نظر توسط دستگاه پاشش به ضخامت ۱ سانتیمتر روی زمین پاشیده می شود.
  • در ادامه فیلر پرکننده با کاردک یا قلم مو روی لایه نهایی پلاستیکی اعمال می شود.
  • لایه پوششی دوجزئی پلی اورتان روی سطح نهایی آنها اجرا می شود. دو جزء پوشش پلی اورتان در دستگاه با هم مخلوط می شوند و به ضخامت ۳ میلیمتر روی سطح اجرا می شود. در واقع لایه پلی اورتان به صورت سب بین لایه ها و نگهدارنده گرانول های لاستیکی عمل می کند.
  • گرانول های EPDM روی لایه پلی اورتان اجرا شده، پاشیده می شود.
  • می توان روی این کفپوش ها خط کشی و یا شماره گذاری کرد.


اجرای کفپوش تارتان
کفپوش گرانولی تارتان زمین دو و میدانی


 هزینه نصب کفپوش گرانولی

نصب کفپوش گرانولی روشی آسان و نسبتا ارزان دارد و نیاز به هزینه بالای نصب نیست. در میان انواع کفپوش لاستیکی، کفپوش تاتامی قیمت مناسب تری نسبت به سایر انواع آنها دارد. در مقابل اجرا و نصب کفپوش گرانولی تارتان هزینه بالاتری نسبت به سایر انواع کفپوش گرانولی دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما