اجرای کفپوش اپوکسی

اجرای کفپوش اپوکسی

دسته بندی

اجرای کفپوش

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای کفپوش اپوکسی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای کفپوش اپوکسی

به طور کلی کفپوش ها به دو دسته کفپوش اپوکسی و پایه سیمانی تقسیم بندی می شوند. کفپوش های اپوکسی یا همان کفپوش های پایه رزینی ، از اختلاط رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی ایجاد می شوند. این کفپوش ها به عنوان پوششی بر روی بتن ، موزائیک ، سنگ و فلز اجرا می شود.

کفپوش های اپوکسی از یکپارچگی و مقاومت شیمیایی بالایی برخوردار بوده و تنوع رنگی فراوانی دارند. از این رو اجرای کفپوش اپوکسی در صنایع مختلفی کاربرد دارد. اجرای کفپوش اپوکسی در مکان های مختلفی همچون انبارها ، فروشگاه ها و مراکز تجاری ، بیمارستان ها ، منازل مسکونی ، سالن ورزشی و... امکان پذیر می باشد.

کفپوش اپوکسی به صورت سه بعدی نیز قابل اجرا می باشد. در واقع اجرای اپوکسی سه بعدی ترکیبی است از اپوکسی و نقاشی سه بعدی ، که توسط لاک اپوکسی محافظت می گردد. این کفپوش ها زیبایی خیره کننده ای به فضا می بخشند.


 اجرای کفپوش اپوکسی سه بعدی
کفپوش اپوکسی سه بعدی


کاربردهای کفپوش اپوکسی

از کاربردهای کفپوش های اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اجرای کفپوش اپوکسی به عنوان روکش سطوح صنعتی که در معرض نفوذ آب ، روغن و سایر آلودگی ها هستند، کاربرد فراوانی دارد.
  • از این کفپوش ها می توان در مکان هایی که عدم وجود گرد و غبار اهمیت دارد، استفاده نمود.
  • اجرا در مکان هایی که در معرض ریزش مواد شیمیایی هستند.
  • اجرای کفپوش اپوکسی در مکان هایی که در معرض گندزدایی و شست و شوی مدام بوده و نداشتن درز از اهمیت بالایی برخوردار است، گزینه مناسبی می باشد.
  • استفاده در مکان هایی که امکان افزایش قطر کف به لحاظ بار وارده یا اختلاف دستگاه های نصب شده بیش از چند میلی متر وجود ندارد.
  • استفاده در مکان هایی که به روکش ضد اسید ، ضد الکتریسیته و ضد لغزش ، نیاز باشد.


اجرای اپوکسی کف
کفپوش اپوکسی باشگاه ورزشی


نحوه اجرای کفپوش اپوکسی

اولین مرحله در اجرای کفپوش اپوکسی تمیز کردن سطح می باشد. بدین منظور، تا زمانی که بتن به طور کامل تمیز شود به شست و شوی کف و عاری نمودن سطح از هر گونه مواد آلاینده همچون چربی ، روغن ، گرد و خاک و... می پردازند. برای افزایش چسبندگی، اقدام به مضرس کاری و زبر نمودن سطح به کمک دستگاه ساب می نمایند.

دومین مرحله از اجرای کفپوش اپوکسی ، پوشاندن سطح مورد نظر با پرایمر می باشد. لایه پرایمر موجب افزایش ضریب اطمینان اتصال کف به پوشش اپوکسی می گردد. بدین منظور ابتدا سطح را با یک لایه نازک آب پوشانده و سپس پرایمر را روی کل سطح می ریزند. پس از آن لایه میانی اجرا می گردد. در لایه میانی از ذرات سیلیس که ماده ای بسیار سخت است، استفاده می شود. در نهایت نیز لایه رویه کفپوش اپوکسی با کمک تجهیزاتی همچون غلتک ، کاردک و... اجرا می گردد.

شایان ذکر است که پیش از آغاز اجرای اپوکسی کف ، رطوبت آن باید کنترل شود. از دیگر مواردی که در اجرای کفپوش اپوکسی باید بدان توجه نمود، دمای محیط است. زیرا اجرای اپوکسی کف در دمای نامناسب ممکن است به حبابی شدن و در نهایت کنده شدن اپوکسی از سطح بینجامد. رعایت زمان بندی بین اجرای لایه ها نیز بسیار لازم و ضروری است.


اجرای کفپوش اپوکسی
اجرای کفپوش اپوکسی


مزایای اجرای کفپوش اپوکسی

  • دوام و طول عمر این کفپوش ها بسیار بالاست.
  • کفپوش های اپوکسی ضد آب می باشند.
  • مقاومت آن در برابر فشار و سایش بسیار بالاست.
  • به راحتی قابل شست و شو می باشند.
  • از ایجاد گرد و غبار جلوگیری می کنند.
  • در برابر اسید و مواد شیمیایی مقاوم هستند.
  • امکان اجرای کفپوش اپوکسی به صورت سه بعدی وجود دارد.


قیمت اجرای کفپوش اپوکسی
کفپوش اپوکسی


قیمت اجرای کفپوش اپوکسی

یکی از عوامل موثر بر روی قیمت اجرای کفپوش اپوکسی ، حجم پروژه می باشد. ضخامت کفپوش نیز بر روی هزینه اجرای آن موثر است. زیرا با تغییر ضخامت ، مقدار مصرف مواد اپوکسی نیز تغییر می یابد. نوع و تعداد ماشین آلات مصرفی در اجرای اپوکسی کف ، بر روی هزینه اجرای این کفپوش موثر است. از دیگر مواردی که می توان به عنوان عامل موثر بر روی قیمت اجرای کفپوش اپوکسی به آن توجه نمود، تعداد و اجرت نیروهای کار می باشد.


قیمت اجرای اپوکسی کف
کفپوش اپوکسی بیمارستان


نوع و کیفیت اپوکسی و مواد افزودنی ، بر روی قیمت اجرای اپوکسی کف تاثیرگذار است. به طوری که با افزایش کیفیت ، قیمت تمام شده اجرا نیز افزایش می یابد. اگر چندین رنگ برای اجرای این کفپوش انتخاب شود، پیچیدگی الگو نیز بر روی قیمت اجرای اپوکسی موثر خواهد بود. 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما