اجرای نمای مش توری (وایر مش)

اجرای نمای مش توری (وایر مش)

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای نمای مش توری یا وایر مش

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
آرتال

آرتال

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۶

آرک متال

آرک متال

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

شیراوند

شیراوند

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۶۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای نمای مش توری یا وایر مش

نمای فلزی وایر مش (Wire Mesh) یا مش توری نوعی از بافته های فلزی است که به شکل تار و پود در هم تنیده شده و اصولا از استیل ضد زنگ ساخته می شود. به دلیل تکنولوژی بالایی که در تولید این سیستم نیاز هست، امکان تولید آن در داخل کشور وجود نداشته و محصولات موجود در کشور وارداتی هستند. در اجرای نمای مش توری ، طراحان گستره انتخاب وسیع تری در طراحی نما جهت پوشش سطوح دارند. زیرا پارچه مانند بودن آن و در عین حال ثبات آن در سطوح صاف ، انعطاف بالایی به این پوشش های نما بخشیده است. نمای فلزی مش توری مناسب انواع کاربری ها مانند کاربری اداری، تجاری، صنعتی و... است. اجرای نمای مش توری شبیه پرده کرکره است.

 

ویژگی‌های نمای فلزی مش توری

از ویژگی های اجرای نمای مش توری ایجاد سایه بر روی نما و محافظت از نماست. جنس این مش ها می تواند از استنلس استیل ، آلومینیوم ، مس و کروم باشد. پایداری و دوام بالای نمای فلزی مش توری آن را مناسب محیط های صنعتی کرده است. شفافیت و سبکی و توری بودن ورق ها باعث ایجاد نمای بیرونی جذاب و زیبا در شب شده و با اجرای نمای مش توری و انعکاس نور در داخل، در طول روز زیبایی منحصر به فردی ایجاد می کند. 

 

 

نصب نمای فلزی توری
بافت مش توری

 

نمای فلزی مش توری ، بافتی پارچه مانند دارد. به همین دلیل روی سطوح منحنی نیز به راحتی قابل اجراست. تار و پودهای فلزی مش توری با انعکاس نور از سطح، باعث ایجاد درخشش به خصوصی در سطح می شود که به نما عمق می بخشد. نمای فلزی مش توری ، دوام بالایی در برابر ضربه و خش دارد و نیاز به هزینه نگهداری ندارد. با ترکیب رنگ های مختلف مش توری می توان نمای متفاوت و جذابی ایجاد کرد.

نصب و اجرای نمای ورق مش توری در بازسازی نمای ساختمان های قدیمی و روکش کردن آنها نیز بسیار راحت و مناسب است.

مزایای نمای فلزی مش توری به اختصار شامل موارد زیر است:

  • انعکاس نور
  • شفافیت نما
  • ایجاد سایه روی نما
  • مناسب برای سطوح منحنی و صاف
  • پایداری و دوام
  • تهویه مناسب هوا
  • بدون نیاز به نگهداری
  • محافظت نما از آسیب

بافت نمای فلزی مش توری مانند بافت پارچه متفاوت است و متناسب با سلیقه و میزان نورگذر بودن مش ها می توان مش مورد نظر را انتخاب کرد. در تصویر زیر به انواع بافت ها اشاره شده است.

 

هزینه اجرای نمای مش توری
انواع بافت نمای مش توری

 

نصب نمای مش توری

نصب و اجرای نمای مش توری به دلیل توری و نمایان بودن مش ها از حساسیت اجرایی بالایی برخوردار است و متفاوت از اجرای ورق فلزی خواهد بود.

 

مجری نمای مش توری
جزئیات نصب نمای مش توری


 

در اجرای نمای مش توری با توجه به اینکه مش توری به دلیل بافت پارچه مانند، نرم تر است و قابلیت رول شدن دارد، تارهای مش توری دور لوله های استیل مانند پرده گره زده شده و میله استیل در نهایت بر روی براکت هایی که بر روی زیرسازی نما توسط پیچ متصل شده است، سوار می شود.

 

نصب و اجرای نمای مش توری
اتصال نمای مش توری

 

هزینه اجرای نمای مش توری

اجرای نمای مش توری به دلیل عدم وجود تکنولوژی ساخت آن در کشور و وارداتی بودن آن، هزینه بالایی برای پروژه به همراه خواهد داشت. در مقایسه با سایر نماهای فلزی نیز هزینه اجرا و تولید بالایی دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما