نمای سیمان سفید

نمای سیمان سفید

تعداد ارائه دهنده ها

۲۸ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۶۰٬۰۰۰ تومان تا ۱۰۰٬۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

قیمت نمای سیمان سفید متناسب با پیچیدگی کار متغیر است. همچنین هزینه هایی بابت طراحی نمای ساختمان با سیمان سفید باید در نظر گرفته شود. خدمت اجرای نما با سیمان سفید را می توانید با بهترین کیفیت در عمران مدرن بیابید. انواع نمای سیمان سفید ساده ، نمای سیمان سفید مدرن و نمای سیمان سفید براق برای طراحی ویلا ها و ساختمان ها قابل اجرا است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
cctv_banner

نمای سیمان سفید

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
اجرای نما قنبری

اجرای نما قنبری

۵

location

تهران

phone

******۰۹۰۱۱

نماسازان مرادی

نماسازان مرادی

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۴

هیرادانا

هیرادانا

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

اجرای نمای سیمانی اسدپوران

اجرای نمای سیمانی اسدپوران

۴

location

تهران

phone

******۰۹۲۱۸

نما دیزاین

نما دیزاین

۴

location

تهران

phone

******۰۹۲۲۹

بیلدیکو

بیلدیکو

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۶

نماکاری استادکاران

نماکاری استادکاران

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۵

پیمانکاری اصانلو

پیمانکاری اصانلو

۲

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۲

آدا سرویس

آدا سرویس

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

طرح و بنای خشکه چین

طرح و بنای خشکه چین

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

فاطر نمای فرداد

فاطر نمای فرداد

۳

location

کرج

phone

******۰۲۶۳۴

نما سیمانی غفاری

نما سیمانی غفاری

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۹۹

خدایار

خدایار

۴

location

دماوند

phone

******۰۹۱۲۳

اسعدی پور

اسعدی پور

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۶

ابتدا
۱
۲
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نمای سیمان سفید

نمای سیمان سفید کاربردهای گوناگونی داشته و در ساخت و ساز و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع نماهای سیمانی ، اجرای نمای سیمان سفید است. سیمان سفید مانند سیمان خاکستری از آهک ساخته می‌شود. با افزودن رنگ دانه های معدنی در هنگام پخت، سیمان سفید تولید می شود. نمای ساختمان سیمان سفید به دلیل رنگ روشن و حس تمیزی که به نما می دهد، بسیار محبوب بوده و برای نماهای شهری گزینه بسیار مناسبی است. البته باید توجه داشت اجرای نمای سیمان سفید ساختمان در شهر هایی که هوای آلوده دارند، توصیه نمی شود زیرا ممکن است رنگ نما سفید ساختمان به مرور تیره شود.

 

نمای ساختمان با سیمان سفید
نمای ویلا سیمان سفید

 

قیمت نمای سیمان سفید

قیمت نمای سیمان سفید ، در مقایسه با سایر نماها مانند نمای سرامیکی ، سنگی ، فلزی و کامپوزیت پایین تر است. البته بسته به نوع فرم و طرح دلخواه، دستمزد استادکاران متفاوت خواهد بود. اگر نمایی پیچیده مدنظرمان باشد، هزینه بالاتری را به همراه خواهد داشت. میزان مهارت استادکار نیز بر روی هزینه اجرای نمای سیمان سفید ساختمان تاثیرگذار است. 

 

نمای ساختمان با سیمان سفید
نمای ساختمان با سیمان سفید

 

ویژگی های نمای ساختمان سیمان سفید

در مرحله تولید، برای سفید نمودن رنگ سیمان ، به مواد دیگری غیر از آهک نیاز است. در حالت کلی سیمان از آهک و رس ساخته می‌شود. رنگ تیره سیمان به دلیل وجود سولفات آهن و سولفات منیزیم در سیمان است، همچنین دوده ناشی از سوخت نیز باعث تیره رنگ شدن سیمان می‌شود. برای تولید سیمان سفید باید سولفات آهن و منیزیم به میزان کمتر از ۸ درصد تقلیل یافته و از سوخت مناسب و بدون دوده استفاده شود.

سنگ‌های کائولن، وست، فلدسپات و … از عناصری هستند که می توان از آنها در تولید سیمان سفید ، به جای خاک رس استفاده نمود. در آسیاب نمودن و خرد کردن کلینکر برای سفیدتر شدن رنگ سیمان و کمک به استحکام، به آن مقداری پودر سنگ گچ می افزایند. به همین علت است که این نوع سیمان قیمت بالاتری نسبت به سیمان عادی یا سیمان خاکستری دارد و عموما در نمای ساختمان یا داخل ساختمان ها به کار گرفته می شود.

 

هزینه اجرای نمای سیمان سفید
اجرای نمای سیمان سفید

 

نما ساختمان سیمان سفید به علت ریزدانه بودن و ترکیبات آن، مقاومت بیشتری نسبت به سیمان خاکستری دارد. سیمان سفید نما فرم پذیری بالایی نسبت به سیمان معمولی دارد و به شکل ها و فرم های متنوع و مطابق با سفارش مشتری طراحی و اجرا می شود. مواد و مصالح مورد استفاده در نمای سیمان سفید ساختمان ، آب و سیمان سفید و پودر سنگ است. این نما از نمای سنگ ، خطر کمتری دارد. اجرای نما سفید ساختمان در مناطق با آب و هوای معتدل و خشک مناسب است. همچنین به دلیل مقاومت بالا بهتر است در مناطق زلزله خیز از سیمان در طراحی نمای ساختمان استفاده شود.

 

نمای سیمان سفید ساختمان
نمای سیمان سفید مدرن

 

در اجرای نمای سیمان سفید مانند اجرای سایر نماهای سیمانی اندودی ، برای مقاومت بنا در فصل زمستان بهتر است در طبقه اول از سنگ استفاده شود و یا در سطح مجاور با زمین حدود ۴۰ سانتی متر تا ۱ متر از سنگ استفاده شود تا نما در مقابل برف زمستانی که در پای دیوار می نشیند مقاومت بیشتری داشته باشد. زیرا سیمان در برابر رطوبت عایق نیست. برای جلوگیری از جذب آب و تغییر رنگ نما ، مواد نانو آب گریز یا نانو ضد آب را می توان بعد اتمام کار با پمپ و یا قلم مو بر روی نمای ساختمان اعمال کرده و از تغییر رنگ و در نتیجه تغییر ظاهر بنا جلوگیری نمود. نمای ساختمان با سیمان سفید نیز مانند دیگر نماها مزایا و معایب خاص خود را دارد.

برای تشخیص کیفیت نمای ساختمان با سیمان سفید نکاتی وجود دارد که می توان در نظر داشت. یکی از این نکات مقایسه رنگ نما سیمان سفید قبل و بعد از خشک شدن است. اگر رنگ نمای سیمان سفید ساده بعد از خشک شدن تیره تر شود یا به رنگ های سبز و آبی متمایل شود، نشانه ی ناخالصی ملات اولیه است.

 

نما با سیمان سفید
ترکیب متریال آجر و سیمان سفید برای نما

 

مزایای نمای سیمان سفید

  • ارزان بودن: یکی از ویژگی های قابل توجه نماهای سیمانی به خصوص نمای ساختمان سیمان سفید ، قیمت مناسب آن است. قیمت نمای سیمان سفید با هر نوع بودجه اس سازگاری دارد و اگر به دنبال اجرای یک نمای ساده و در عین حال زیبا و متنوع هستید، نما سیمان سفید بهترین گزینه است.
  • هزینه پایین نگهداری: نمای سیمان سفید ساده ماندگاری بالایی دارد. به این صورت که به مرور زمان زیبایی ظاهری اش را از دست نداده و نیاز به مراقبت های خاص و ترمیم نیز ندارد. حتی در صورت آسیب دیدگی های جزئی نما سفید ساختمان می توانید با کمک متخصصان و نماکاران تنها همان بخش را ترمیم کرده و ظاهر نمای خانه با سیمان سفید را به روز اولش برگردانید.
  • قابل رنگ کردن در زمان بهره برداری: یکی از مزایای قابل توجه نمای سیمان سفید ساختمان این است که بعد از اجرا نیز می توان روی آن ها را به رنگ دلخواه رنگ نمود. نما سفید ساختمان چشم را زده نمی کند و ترکیب آن با متریال های گوناگون ظاهر جذابی به وجود می آورد. اما در صورت یکنواختی و ایجاد تنوع می توان از انواع رنگ ها برای رنگ آمیزی نمای سیمان سفید ساده استفاده کرده و آن را تغییر داد.

 

نمای سیمان سفید مدرن
نمای سیمان سفید مدرن سفید و رنگی

 

  • ظاهری یک دست: ظاهر یکدست و زیبا از دیگر ویژگی های نمای سیمان سفید مدرن است. امروزه طراحی های ساده و یکدست بسیار رایج شده و طرفداران خود را دارد. استفاده از رنگ های یکدست و غیر متنوع به بهتر شدن نمای شهر و محله نیز کمک کرده و همخوانی زیبایی با محیط ایجاد می کند.
  • ثبات رنگ در برابر نورخورشید: نمای خانه با سیمان سفید در برابر تابش نور خورشید بسیار مقاوم است. رنگ های مختلف ممکن است بر اثر تابش آفتاب ماهیت خود را از دست داده یا تیره و روشن شوند، اما نما با سیمان سفید رنگ مقاومی داشته و طی سالیان ثبات رنگ خود را حفظ می کند.
  • بدون خطر فرو ریزی در زمان بهره برداری: متریال سیمان به طور مستقیم به روی نما اجرا شده و خطر ریزش ندارد. نماهایی مانند نماهای سنگی، آجری، شیشه ای و … اگر به طور صحیح اجرا نشوند، امکان ریزش آن ها بعد از اتمام کار وجود دارد. اما نما با سیمان سفید از این لحاظ کاملا ایمن است.

 

نمای سیمان سفید ساده
نمای سیمان سفید ساده برای ورودی

 

معایب نمای سیمان سفید

  • وزن بالا به دلیل استفاده از سیمان: سیمان متریال متراکمی است و در صورت استفاده در مقادیر بالا، وزن زیادی پیدا می کند. بالا رفتن بار مرده نما یکی از معایب نمای سیمان سفید ساختمان است.
  • جذب آلودگی محیط و هوا و تغییر رنگ: اگر نمای ساختمان با سیمان سفید در شهر های شلوغ و پر تراکم اجرا شود که آلودگی های محیطی زیادی هم دارد، ممکن است به مرور و طی سال ها این آلودگی ها را جذب کرده و تیره تر شود. البته با یک نماشویی ساده می توان نمای ساختمان سیمان سفید را مانند روز اولش کرد.
  • نامناسب برای مناطق شرجی و مرطوب: اگر رطوبت به طور مداوم با نمای سیمان سفید مدرن برخورد داشته باشد، ممکن است از سطح کیفیت نمای ساختمان سیمان سفید کاسته شود. بنابراین اجرای نمای سیمان سفید ساختمان در شهر های شرجی و با رطوبت بالا توصیه نمی شود.
  • عایق ضعیف در برابر رطوبت و گرما: از دیگر معایب نمای سیمان سفید این است که گرما و رطوبت را از خود عبور می دهد.
  • مقاومت فشاری کم: مقاومت کم نما با سیمان سفید از دیگر معایب نمای سیمان سفید است.
  • دشواری تهیه متریال نما: یکی از نکاتی که در مورد اجرای نمای سیمان سفید ساختمان باید توجه داشت، سختی تهیه ملات نما است. ترکیبات ملات سیمان سفید نما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید افراد متخصص و مجرب آن را تهیه و آماده مصرف کنند.
  • ترک خوردگی: در صورت استفاده از مواد اولیه نامرغوب و ترکیبات اشتباه ملات، ممکن است سطح نما با سیمان سفید به مرور ترک بخورد و زیبایی خود را از دست بدهد.

 

اجرای نمای سیمان سفید

در اجرای نمای سیمان سفید ، از پودر سنگ در ترکیبات ملات استفاده می شود. دقت شود که استفاده زیاد از پودر سنگ باعث ایجاد ترک در نما خواهد شد. سیمان سفید چسبندگی ضعیفی بر روی فلزات دارد. برای سیمان کاری روی سطوح فلزی باید سطح فلز را با توری رابیتس پوشش داد و بعد سیمان کاری نما را اجرا کرد تا سیمان و ملات از فلز جدا نشود.

 

اجرای نمای سیمان شسته رنگی
اجرای آستر روی رابیتس در نمای سیمان سفید

 

برای اجرای نمای سیمان سفید ، از یک لایه آستر سیمان خاکستری به ضخامت حدودا ۲ سانتیمتر ، استفاده می شود. در این مرحله سطح نما تراز شده و کاملا مسطح می شود. یک لایه آستر نرمه از سیمان سفید و پودر سنگ بر روی آستر اول اجرا می شود. سپس برای اجرای سطح نهایی ، لایه نازکی از سیمان سفید و پودر سنگ اجرا شده و پرداخت می شود.

 

نمای سیمان سفید ساده
نما سیمانی سفید برای ورودی ساختمان

 

مدتی پس از اجرای نمای سیمان سفید ، ترک هایی به دلیل نشست ساختمان و یا انقباض و انبساط حرارتی به وجود می آید. این مشکل در سطوح بزرگ بیشتر مشاهده می شود. به منظور کمتر دیده شدن ترک ها یا کاهش ترک ها، می توان از روش های زیر در اجرای نمای سیمان سفید استفاده کرد.

  • خطوطی به فاصله ۱ تا ۲ متری در جهت عمودی و افقی و به ضخامت دلخواه روی دیوارها ایجاد شود تا ترک ها کمتر دیده شوند. این روش را می توان با ایجاد طرح های نامنظم مانند نقش سنگ و چوب نیز عملی کرد.
  • تقسیم بندی دیوار به ابعاد یک اندازه (یک متر مربع تا دومتر مربع) و استفاده از شیشه در درز مابین این تقسیم بندی، تا توجه بیننده را از ترک ها دور کند.
  • با استفاده از رنگ های نانو ، می توان به طور کامل از ترک خوردن اندودهای سیمانی جلوگیری کرد.

 

قیمت اجرای نمای سیمانی
نمای کرکره ای سیمان سفید

 

هر فردی نمی‌ تواند اجرای نمای سیمان سفید را به زیبایی انجام دهد. در نتیجه بهتر است برای نماکاری از استادکاران و سیمانکاران با تجربه کمک گرفته شود.

 

طرح های مختلف نمای خانه با سیمان سفید

طرح نما سیمان سفید یکی از مواردی است که در طراحی نما برای ساختمان باید مورد توجه قرار بگیرد. نمای ساختمان با سیمان سفید در عین سادگی قابلیت این را دارد که با روش های مختلف اجرا، طرح های متنوعی برای آن های اجرا شود. در ادامه به معرفی تعدادی از روش های اجرای طرح نمای خانه با سیمان سفید پرداخته می شود.

 

نمای سیمان سفید مدرن
ترکیب نمای سیمانی سفید با انواع دیگر متریال ها در نما

 

طرح نما سیمان سفید رومی

نمای رومی برگرفته از بناهای با شکوه دوران روم و یونان باستان است. این نما حالت شکوه و تجمل را در ذهن تداعی می کند و زیبایی خاصی به مناظر شهری می بخشد. طرح نما سیمان سفید رومی از طرح هایی است که در یک دهه گذشته در کشور ما گسترش بیشتری یافته است. در اصل این نما با استفاده از سنگ مرمر سفید، کرمی یا موارد مشابه تزئین می شود، اما به خاطر قیمت بالای این مصالح ، اجرای آن با سیمان سفید نما با استقبال زیاد سازندگان و طراحان نما روبرو شد.

 

نمای سیمان سفید مدرن
طرح نما سیمان سفید رومی

 

طرح نما سیمان سفید تیشه ای

طرح تیشه ای از جمله طرح هایی است که در اصل با استفاده از سنگ، به خصوص سنگ های تیره رنگ ساخته می شود. با استفاده از نمای سیمان سفید مدرن می توان به راحتی این طرح را شبیه سازی کرد. برای این منظور پس از اجرای چند لایه نمای سیمان سفید ، روی لایه آخر را با استفاده از چکش و تیشه های مخصوص پرداخت می نمایند.

 

طرح نما سیمان سفید خراشی

ایجاد طرح خراشی ، به راحتی و قبل از خشک شدن نما به وسیله ماله های مخصوص قابل اجرا است.

 

نمای سیمان سفید مدرن
نمای سیمان سفید ویلایی

 

طرح نما سیمان سفید تگرگی و ماهوتی

برای ایجاد این طرح ، ابتدا لایه آستر اجرا می شود و سپس لایه دوم که گرانروی کمتری دارد (شل تر است)، به شکل دوغاب روی دیوار پاشیده می شود. می توان در این دوغاب از سنگدانه های درشت استفاده کرد تا طرح نهایی حالت تگرگی پیدا کند و به این ترتیب طرح ماهوتی برای نما سیمان سفید به وجود می آید.

 

طرح نما سیمان سفید
طرح ماهوتی نمای سیمانی

 

طرح نما سیمان سفید شسته

برای اجرای نمای سیمان سفید ساختمان ، ابتدا لایه آستر را اجرا کرده و اجازه داده می شود تا بعد از چند روز کاملاً خشک گردد. سپس لایه رویی که سنگدانه های تزئینی مورد نظر در آن ترکیب شده، روی آستر کشیده می شود. بعد از چند دقیقه و قبل از خشک شدن نما ، روی لایه دوم را با برس نرم یا اسفنج مرطوب تمیز می کنند تا طرح سنگدانه ها ظاهر شده و زیبایی نما با سیمان سفید شسته معلوم شود.

 

طرح نما سیمان سفید
نمای سفید سیمانی برای ویلا

 

نما سیمان سفید طرح سنگ

نما سیمان سفید طرح سنگ با دو روش قابل انجام است که هر دو روش درجه های کیفی مختلفی دارند و بر قیمت نمای سیمان سفید تاثیر می گذارند. ظاهر نما سیمان سفید طرح سنگ همان طور که از نامش مشخص است مانند تکه های سنگ بوده و ظاهر متنوع و جالبی به نمای ساختمان می دهد. استفاده از نما سیمان سفید طرح سنگ بیشتر برای اجرای نمای سیمان سفید ویلا کاربرد دارد. زیرا نمای نسبتا شلوغی است و ظاهر منحصر به فردی برای ساختمان به وجود می آورد.

 

نمای ویلا سیمان سفید
نمای ویلا سیمان سفید

 

نمای سیمان سفید ویلا

نمای سیمان سفید ویلا بسیار رایج و محبوب است. اگر به دنبال اجرای نمایی ساده و در عین حال زیبا برای نمای ویلای خود هستید قطعا انتخاب سیمان سفید حرکت هوشمندانه ای خواهد بود. امروزه سبک مینیمالیست بسیار محبوب شده است و جایگاه خود را در معماری نیز پیدا کرده، از همین رو استفاده از نماهای ساده تر و یکدست تر رایج شده است. نمای ویلا سیمان سفید علاوه بر آن که ظاهر زیبایی به نمای خانه می دهد، دست طراح را در ایجاد خلاقیت برای طراحی نما باز می گذارد. ترکیب نمای سیمان سفید ویلا با متریال های دیگر مانند چوب، شیشه و آجر بسیار جذاب بوده و ظاهر منحصر به فردی برای ویلا به وجود می آورد. هم چنین یکی دیگر از روش های اجرای نمای سیمان سفید ویلا ، ترکیب آن با نمای سیمانی رنگی است.

 

نمای سیمان سفید ویلا
نمای سیمان سفید ویلا

 

استفاده از روش اجرای نمای سیمان سفید براق نیز یکی دیگر از راه های طراحی نمای سیمان سفید ویلا است. طراحی نمای دیوار حیاط با سیمان سفید ، یکی از مواردی است که در ویلا ها و ساختمان ها می توان در نظر داشت. اجرای انواع نور پردازی ها و دکور های مختلف برای نمای دیوار حیاط با سیمان سفید برای زیباتر کردن محوطه توصیه می شود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

شهاب صرمدی

سلام چرا در اجرای نمای سیمان سفید و رنگی ، از پودر سنگ در ترکیبات ملات استفاده می شود ؟!!

شاهین رحمتی

نمای سیمان سفید و رنگی تا چند سال دوام داره؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما