اجرای نرده با سیم بکسل

اجرای نرده با سیم بکسل

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای نرده با سیم بکسل

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
بارمان

بارمان

۵

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۶

تهران استپ

تهران استپ

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

بیتا استپ

بیتا استپ

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

گام استیل

گام استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

پرشیا سازه استیل

پرشیا سازه استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

آراد استیل

آراد استیل

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای نرده با سیم بکسل

اجرای نرده با سیم بکسل از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای اجرای نرده کابلی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران اجرای نرده با سیم بکسل تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه اجرای نرده با سیم بکسل با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

اجرای نرده با سیم بکسل
نرده سیم بکسلی

 

نرده کابلی

نرده سیم بکسل یا نرده کابلی معمولا از جنس استیل و یا گالوانیزه است. از جمله مزایای اجرای نرده با سیم بکسل استحکام و طول عمر مفید بالای آن می باشد. همچنین ایمنی آن چندین برابر سایر نرده ها است. دلیل این امر نیز خاصیت کششی و جذب ضربه توسط کابل های استفاده شده در اجرای آن می باشد. نرده کابلی ترکیبی از سیم بکسل با نرده های استیل، آهنی، آلومینیومی و ... می باشد. اجرای نرده با سیم بکسلی در راه پله، بالکن و ایوان امکان پذیر است.

 

هزینه اجرای نرده با سیم بکسل
نرده کابلی تراس

 

نحوه اجرای نرده با سیم بکسل

اجرای نرده با سیم بکسل به دو صورت امکان پذیر است. این کابل ها هم به صورت عمودی و از سقف به کف پله قابل اجرا می باشند و هم اینکه به صورت نرده های معمولی و به موازات راستا و شیب پله قابل اجرا هستند. به منظور اجرای نرده کابلی در ابتدا باید ابعاد راه پله به طور دقیق اندازه گیری شود. همچنین نیاز به بررسی محل اجرا از نظر تحمل فشار می باشد. با توجه به شرایط اجرایی، نوع نرده سیم بکسلی انتخاب و طراحی می گردد. جنس و مدل پایه نرده سیم بکسل هم باید تعیین شود.

 

اجرای نرده با سیم بکسل
اجرای نرده با سیم بکسل

 

پس از طراحی و تعیین جزئیات، پایه ها در محل مناسب نصب می شوند. سپس یراق آلات مهارکش سیم بکسل را نصب می کنند. نصب این یراق آلات از اهمیت بالایی برخوردار است. اهمیت نصب یراق آلات به این دلیل است که نقش اصلی را در تحمل بار وزنی و کششی کابل ها ایفا می کنند. اتصالات نرده کابلی دارای دو نوع است که با توجه به نوع نرده انتخاب می گردد. نوع اول که به صورت حلقه های بست دار با مهره و پیچ مخصوص است، با کشش کافی کابل ها، آنها را ثابت نگه می دارد. نوع دوم معمولا در ابتدا و انتهای پایه و نقطه شروع و خروج کابل ها از پایه ها نصب می گردد.

در ادامه سیم های نرده نصب می شوند. مهار درست و ایمن سیم بکسل نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا در غیر این صورت به مرور زمان سیم ها شل شده و ایمنی نرده به شدت کاهش می یابد. گام بعدی اجرای نرده با سیم بکسل ، نصب هندریل می باشد. هندریل بر روی پایه های نرده کابلی نصب می شود.

 

اجرای نرده با سیم بکسل
نرده سیم بکسلی با کابل های عمودی

 

هزینه اجرای نرده با سیم بکسل

هزینه اجرای نرده با سیم بکسل در ابتدا به طرح آن وابسته است. تعداد کابل های مورد استفاده در اجرا نیز تعیین کننده قیمت نصب نرده سیم بکسلی می باشد. کیفیت متریال، دیگر عامل موثر بر هزینه اجرای این نوع نرده خواهد بود. هزینه اجرای نرده با سیم بکسل معمولا به صورت مترمربع تعیین می شود، به این معنی که ارتفاع نرده در طول هندریل ضرب شده و بر اساس متراژ بدست آمده، هزینه ها برآورد می گردد. بنابراین ارتفاع تمام شده کار باید در تعیین هزینه اجرای نرده سیم بکسلی مدنظر قرار گیرد.

 

قیمت اجرای نرده سیم بکسلی
اتصالات و یراق آلات نرده کابلی

 

با افزایش ارتفاع، تعداد کابل های مورد نیاز برای اجرا افزایش یافته و در نتیجه هزینه اجرای نرده با سیم بکسل نیز افزایش می یابد. ضخامت سیم بکسل هم بر هزینه اجرای این نرده تاثیرگذار است. استفاده از کابل های با ضخامت بیشتر موجب افزایش قیمت نصب نرده سیم بکسلی می گردد. ضخامت سیم بکسل خود وابسته به نوع طرح، ارتفاع کار و ... وابسته می باشد. به طور کلی قیمت اجرای نرده با سیم بکسل با کابل گالوانیزه کمتر از هزینه اجرای نرده سیم بکسلی با کابل استیل ضدزنگ است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما