اجرای سیمان پاششی

اجرای سیمان پاششی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

اجرای سیمان پاششی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای سیمان پاششی

اجرای سیمان پاششی از جمله خدمات شرکت عمران مدرن می باشد. استفاده از نیروهای متخصص برای اجرای سیمان پاششی ، از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت عمران مدرن ، حرفه ای ترین پیمانکاران فعال در این زمینه را به شما کاربران گرامی معرفی می نماید. شما عزیزان می توانید به طور مستقیم با پیمانکاران اجرای سیمان پاششی تماس گرفته و یا اینکه معرفی آنها را به عمران مدرن بسپارید.

شرکت عمران مدرن با توجه به محل و شرایط پروژه، نزدیک ترین و در عین حال حرفه ای ترین پیمانکار را به شما معرفی می نماید تا به بهترین نحو ممکن و در اسرع وقت، پروژه شما اجرا گردد. با توجه به فضای رقابتی بین پیمانکاران، کمترین هزینه اجرای سیمان پاششی با بهترین کیفیت، به شما پیشنهاد می شود.

 

اجرای سیمان پاششی
اجرای سیمان پاششی

 

نحوه اجرای سیمان پاششی

امروزه تحولات گسترده ای در صنعت ساختمان سازی رخ داده است که منجر به افزایش سرعت ساخت و ساز شده است. یکی از این موضوعات، اجرای سیمان پاششی است. در اجرای سیمان پاششی ، از سیمان پلیمری تقویت شده که با کمک پلیمرهای شیمیایی مقاوم در برابر نفوذ آب ساخته شده اند، استفاده می گردد. این سیمان ها در رنگ های مختلف عرضه شده و قابل استفاده می باشند. 

برای اجرا از دستگاه ملات پاش استفاده می گردد. بدین منظور سیمان پاششی را با آب مخلوط می کنند. به ازای هر ۱۰ کیلوگرم سیمان، حدود ۲ تا ۳ کیلوگرم آب نیاز است. سطحی که قرار است بر روی آن سیمان پاششی اجرا گردد باید عاری از هر گونه چربی، رنگ و گرد و غبار باشد. همچنین حفره های موجود در سطح باید ترمیم گردند. در صورت وجود خرابی های دیوارچینی، باید لکه گیری انجام شود.

امکان اجرای سیمان پاششی در یک مرحله وجود دارد. البته این موضوع وابسته به ضخامت اجرایی می باشد. به طور کلی اجراي سيمان پاششي به صورت یک مرحله ای برای ضخامت های ۱ تا ۲/۵ سانتی متر وجود داشته و برای ضخامت های بیشتر از ۲/۵ سانتی متر به صورت دو مرحله ای اجرا می گردد.

 

اجرای سیمان پاششی
اجرای سیمان پاششی بر روی دیوار آجری

 

بدین منظور مرحله دوم یک روز پس از اجرای مرحله اول، انجام می شود. لازم به ذکر است که اجرای سیمان پاششی در دمای ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد. مدت زمان لازم برای بهره برداری سیمان پاششی بین ۱ هفته تا ۱۰ روز می باشد که این زمان وابسته به شرایط آب و هوایی است. پس از اجرای آن، به منظور جلوگیری از، از دست دادن کارایی سیمان پاششی، نباید اجازه داد که سیمان خشک شده یا یخ بزند. بنابراین در مناطق با وزش شدید باد نباید از آن استفاده کرد. زیرا وزش باد موجب خشک شدن سریع سیمان پاششی و از دست دادن کارایی آن می باشد.

 

مزایای اجرای سيمان پاششی

از مهم ترین مزایای اجرای سیمان پاششی ، سرعت انجام آن است. به راحتی می توان در زمان کمتری نسبت به روش سیمان کاری معمولی، این عملیات را به پایان رساند. این موضوع به ویژه در پروژه های انبوه سازی حائز اهمیت می باشد. ملات سیمان پلیمری مورد استفاده بدین منظور، نیازمند شن و ماسه و یا افزودنی هایی همچون آهک، نیست. همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید در اجرای سیمان پاششی از سیمان پلیمری استفاده می گردد که در برابر رطوبت مقاوم هستند. بنابراین به راحتی می توان از آن در مناطق مرطوب استفاده کرد.

چسبندگی این سیمان ها بسیار بالا بوده و برای سطوح مختلفی قابل استفاده می باشند. به طور مثال می توان از آن برای سقف استفاده کرد. اجرای سیمان پاششی بر روی سطوحی همچون آجری، بتنی، تری دی پنل و ... امکان پذیر است.

 

اجرای سیمان پاششی
سهولت اجرای سیمان پاششی

 

هزینه اجرای سیمان پاششی

هزینه اجرای سیمان پاششی در درجه اول وابسته به قیمت روز سیمان مورد استفاده می باشد. با تغییر قیمت روز سیمان پاششی ، هزینه های اجرا نیز افزایش می یابد. متراژ کار عامل دیگر موثر بر قیمت ها است. سومین عاملی که در برآورد هزینه ها باید مدنظر قرار داد، برند و کیفیت سیمان پاششی می باشد. این سیمان ها غالبا در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و عرضه می گردند. لازم به ذکر است که حداکثر یک هفته پس از باز شدن بسته، سیمان پاششی باید مورد استفاده قرار گیرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما