اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل

اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل

کنترل تردد پرسنل متناسب با قوانین تعیین شده در بخش‌های مختلف یک شرکت و همچنین ماهیت امنیتی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. با اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل مجوز رفت و آمد افراد، با بالاترین سطح امنیتی، در بخش های مختلف ساختمان صادر می شود.

 

 

علاوه بر آن سیستم کنترل تردد پرسنل برای حضور و غیاب افراد بسیار کاربردی و مناسب است. چرا که می تواند اطلاعات مربوط به تاریخ و زمان رفت و آمد هر یک از کارکنان را ثبت و ضبط کند.  

 

 سیستم کنترل تردد پرسنل

سیستم کنترل تردد پرسنل

 

انواع سیستم کنترل تردد پرسنل

کنترل ورود خروج پرسنل با استفاده از قابلیت های مختلف مانند تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت انجام می شود. انواع مختلف قفل دیجیتال ، دستگیره دیجیتال و غیره از سری تجهیزات کارآمد برای سیستم کنترل ورود خروج پرسنل هستند که می توان از آن ها بهره برد. سیستم کنترل تردد پرسنل متناسب با سطح امنیتی مورد نیاز می تواند در دو نوع بیومتریک و غیر بیومتریک قابل اجرا است که در ادامه انواع سیستم کنترل تردد پرسنل مورد بررسی قرار می گیرد.

سیستم کنترل تردد پرسنل بیومتریک

هویت بیومتریک بر مبنای مشخصات فیزیولوژیکی (اثر انگشت، چهره، شبکیه چشم، قرنیه) یا رفتاری (امضاء) مشخص می شود. سیستم کنترل تردد پرسنل بیومتریک با استفاده از شناسایی ویژگی های شخصی مانند چهره، اثر انگشت و غیره عمل می کند. این سیستم از سطح امنیت بالاتری نسبت به سایر سیستم های کنترل تردد برخوردار است. چرا که قابلیت شناسایی و ثبت اطلاعات رفت و آمد افراد را به صورت مجزا دارد. علاوه بر آن در یک سری از شناساگرها امکان شناسایی ترکیبی از خصوصیات رفتاری و فیزیولوژیکی وجود دارد که می توان در سطوح امنیتی بالاتر از آن ها بهره برد.

 

 

 

تشخیص چهره

سیستم کنترل تردد پرسنل به دوربین های تشخیص چهره مجهز می باشد. به طوری که هر یک از افراد مجاز می توانند با تعریف چهره در سیستم، قابل شناسایی هستند. این سیستم در مقایسه با سایر سیستم های امنیتی و نظارتی از امنیت بالایی برخوردار است.

تشخیص اثر انگشت

سیستم کنترل تردد پرسنل مجهز به قابلیت تشخیص اثر انگشت با توجه به امنیت بالای آن و قابلیت تعریف نزدیک به بیش از 100 کاربر  بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این سیستم اثر انگشت هر یک از پرسنل برای تردد در بخش های مجاز تعریف می شود.

 

 کنترل تردد پرسنل

قفل دیجتال اثر انگشتی در سیستم کنترل تردد پرسنل

 

سیستم کنترل تردد پرسنل غیر بیومتریک

کد ورود، پسورد و کارت های هوشمند روش های غیر بیومتریکی می باشند که برای صدور مجوز در سیستم کنترل تردد پرسنل استفاده می شوند . نظارت غیر بیومتریک به دلیل سادگی و هزینه پایین در بسیاری از پروژه ها کاربرد دارد. اما از آن جا که این روش ها بر اساس هیچ یک از خصوصیات منحصر به فرد اشخاص نمی باشند از امنیت کمی به دلیل گم شدن يا امکان کپی و سرقت برخوردار هستند.

 

تجهیزات سیستم کنترل تردد پرسنل

در سیستم کنترل ورود و خروج کارکنان می توان از جدیدترین تجهیزات با قابلیت های متنوع استفاده شود. انواع قفل های دیجیتال، گیت های ورودی و دستگاه های کارت خوان برای این منظور قابل استفاده هستند.

قفل دیجیتال

قفل دیجیتال نسل جدیدی از قفل های هوشمند است که امروزه برای اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این قفل ها در انواع مختلف اثر انگشتی، کارتی و رمزی قابل تهیه و خریداری می باشند. در قفل دیجیتال امکان تعریف بیش از 100 کاربر جهت کنترل ورود و خروج کارکنان وجود دارد. علاوه بر آن می توان با تعریف سناریوهای مختلفی مانند همایش، جلسات و غیره، توسط ادمین، ورود و خروج افراد در مناسبت های خاص نیز مدیریت شود.

 

 کنترل تردد پرسنل

قفل دیجتال اثر انگشتی در سیستم کنترل ورود خروج کارمندان

 

دستگاه کارت خوان

دستگاه های کارت خوان از سری تجهیزات قدیمی و پر کاربرد در اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل هستند. اساس کار آن ها بدین صورت است که افراد دارای مجوز تردد در بخش های مختلف دارای کارت  تردد مخصوص به خود می باشند. شناسایی کارت بر اساس بارکد و یا سیستم الکترومغناطیسی موجود در پشت آن انجام می شود. این داستگاه دارای قابلیت ثبت زمان ورود و خروج پرسنل می باشد.

 

گیت سیستم کنترل تردد پرسنل

گیت در اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل برای حفظ امنیت و نظارت بر ورود و خروج افراد در مکان های پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد گیت های کنترل تردد معمولاً در ورودی مراکز فروش، خوابگاه ها، ورزشگاه ها و یا ادارات بیشتر می باشد. در ورودی ساختمان ها می توان از انواع گیت های شیشه ای و یا سه اهرمی با قابلیت تشخیص اثر انگشت، رمز و یا چهره استفاده شود؛ تا مجوز ورود صادر گردد.

 

 دستگاه ورود خروج پرسنل

گیت های ورودی در سیستم کنترل تردد پرسنل

 

هزینه اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل

امروزه در ادارت و مکان های پر تردد، صدور مجوز رفت و آمد در بخش های مختلف و همچنین حضور و غیاب پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود انواع دستگاه های کنترل تردد با قابلیت های متنوع، هزینه اجرای سیستم کنترل تردد پرسنل متغیر خواهد بود. علاوه بر آن با توجه به حساسیت زیاد در حفظ امنیت ساختمان لازم است تا اجرای آن توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما