اجرای سقف پلی کربنات

اجرای سقف پلی کربنات

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

در عمران مدرن امکان اجرای سقف پلی کربنات فراهم شده است. قیمت اجرای سقف پلی کربنات به عواملی همچون نوع (تک جداره، دوجداره یا چندجداره)، شکل ورق، متراژ، اجرت نصاب و ... بستگی دارد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای پلی کربنات با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای سقف پلی کربنات

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای سقف پلی کربنات

پوشش های پلی کربنات از جمله پوشش های ترموپلاستیک می باشند که از دوام بالایی برخوردار اند. اجرای سقف پلی کربنات امکان استفاده از نور طبیعی در عین فیلتر کردن نورهای مضر را فراهم می نماید. در واقع این ورق ها دارای یک لایه ضد UV می باشند. اجرای سقف پلی کربنات در مکان هایی همچون پاسیو و استخر کاربرد دارد. همچنین می توان در پوشش سقف گلخانه ، مراکز تجاری و فروشگاه های بزرگ ، سوله و پارکینگ از اجرای پلی کربنات بهره برد. نصب ورق پلی کربنات به ویژه در گلخانه ها، صرفه اقتصادی را در پی دارد.

 

اجرای سقف پلی کربنات
ورق های پلی کربنات

 

قیمت اجرای سقف پلی کربنات

متراژ کار یکی از عوامل موثر بر روی قیمت اجرای سقف پلی کربنات می باشد. با کمتر شدن متراژ کار متریال اولیه مورد نیاز کمتر شده و قیمت نصب ورق پلی کربنات کاهش می یابد. نوع ورق پلی کربنات از نظر تک جداره ، دو جداره و یا چند جداره بودن و همچنین شکل ورق (تخت ، ذوزنقه ای و...) از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن محسوب می گردند. ضخامت ورق های به کار رفته بر قیمت اجرای سقف پلی کربنات تاثیر گذار است. کیفیت محصول هم باید در برآورد قیمت اجرای پلی کربنات مدنظر قرار گیرد.

 

قیمت اجرای سقف پلی کربنات
شفافیت سقف پلی کربنات

 

از دیگر عوامل موثر بر روی قیمت اجرای سقف پلی کربنات می توان به طراحی سقف از نظر ساده بودن و یا پیچیده بودن اشاره نمود. بدیهی است که با پیچیده شدن طرح و دشوارتر شدن نصب ورق ها ، هزینه اجرای سقف پلی کربنات نیز افزایش می یابد. باید توجه داشت که در برخی از فضاهای کوچک، امکان اجرا و نصب ورق پلی کربنات با طرح های خاص وجود ندارد. اجرت نصاب پلی کربنات هم تعیین کننده هزینه های تمام شده است. نصاب پلی کربنات باید از مهارت کافی برخودار باشد تا اجرای سقف با مشکل مواجه نشده و منجر به تحمیل هزینه های اضافی نگردد.

به طور کلی قیمت اجرای این سقف کمتر و مقرون به صرفه تر از سقف های مشابه همچون سقف شیشه ای می باشد. در حال حاضر اجرای پلی کربنات به جایگزین مناسبی برای سقف های شیشه ای مبدل شده است. با توجه به موارد ذکر شده قیمت اجرای سقف پلی کربنات در حال حاضر (سال ۱۴۰۰) از حدود ۲۵۰۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰۰۰ تومان متفاوت می باشد.

 

نحوه اجرای سقف پلی کربنات

به منظور اجرای سقف پلی کربنات ، در ابتدا سازه سقف به صورت شیب دار (ساده) و یا قوسی اجرا می گردد. پس از آن ورق های پلی کربنات برش زده شده بر روی این سازه ها نصب می گردند. بدین منظور می توان از انواع ورق های پلی کربنات دو جداره و چند جداره در رنگ های متنوع استفاده کرد. به منظور افزایش زیبایی فضا ، در انتخاب رنگ ورق ها باید به هماهنگی رنگ آن با نمای ظاهری سازه توجه نمود.

یکی از مهم ترین مراحل در اجرای سقف پلی کربنات آب بندی آن می باشد. بدین منظور دور تا دور سقف را که در مجاورت دیوار قرار دارد، به کمک چسب های غیر قابل نفوذ ، چسب کاری می کنند. سپس نبشی هایی روی آن قرار داده شده و دوباره چسب کاری انجام می شود. 

 

اجرای سقف پلی کربنات به صورت متحرک
اجرای سقف پلی کربنات به صورت متحرک

 

مزایای نصب ورق پلی کربنات

غالبا اجرای سقف پلی کربنات برای بهره مندی از نور طبیعی فضا انجام می شود. اگر چه بدین منظور می توان از سقف های شیشه ای نیز استفاده نمود، اما سقف های پلی کربنات دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سقف های شیشه ای می باشند (حدود ۲۵۰ برابر). قابلیت عبور نور از سقف های پلی کربنات بین ۳۵ تا ۸۵ درصد می باشد.

از دیگر مزایای اجرای سقف پلی کربنات وزن کم آن است. این امر موجب سهولت حمل و نقل و جا به جایی ورق ها می گردد. انعطاف پذیری این ورق ها بسیار بالا بوده و به راحتی قابل نصب می باشند. همچنین ورق های پلی کربنات عایق حرارتی و صوتی مناسبی هستند. عایق بودن این سقف ها موجب کاهش مصرف انرژی و در پی آن کاهش هزینه های مربوط به تامین انرژی و همچنین کمک به محیط زیست می شود. مقاومت این ورق ها در هنگام وقوع آتش سوزی بالا است. علاوه بر این، ورق های پلی کربنات از مقاومت بالایی در برابر رطوبت نیز برخوردار بوده و از این نظر عایق می باشند. 

 

قیمت اجرای سقف پلی کربنات
نصب ورق پلی کربنات

 

همان طور که پیش تر نیز ذکر گردید، این ورق ها ضد UV می باشند که این امر یکی دیگر از مزیت های نصب ورق پلی کربنات به عنوان پوشش سقف محسوب می گردد. این سقف ها از مقاومت بالایی در برابر بارگذاری ، ضربه و خوردگی برخوردار می باشند. ماندگاری و دوام این سقف ها بسیار بالا بوده و تنوع رنگی ورق ها در اجرای پلی کربنات ، زیبایی دو چندانی به فضا می بخشد. شایان ذکر است که اجرای سقف پلی کربنات هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک امکان پذیر می باشد. اجرای نوع متحرک آن به ویژه در استخرها ، از کارایی بالایی برخوردار است.

 

اجرای سقف پلی کربنات
تنوع رنگی ورق پلی کربنات

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

طاهر امین زاده

هزینه اجرای سقف پلی کربنات متحرک حدودا چقدر در میاد و متحرک بودن سقف پلی کربنات چقد روی قیمت نهایی کار تاثیر داره؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما