اجرای سقف متحرک

اجرای سقف متحرک

تعداد ارائه دهنده ها

۲۴ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت سقف متحرک در درجه اول به نوع سیستم حرکتی و جنس آن وابسته است. متراژ کار و اجرت نصاب نیز در تعیین قیمت اجرای سقف متحرک تاثیرگذارند. در صورت اجرای نوع برقی آن، قیمت و برند موتور از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سقف متحرک برقی می باشند. عمران مدرن ارائه دهنده خدمات ساخت سقف متحرک روف گاردن و استخر و ... با مناسب ترین قیمت ها می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
jaccuzi_banner

اجرای سقف متحرک

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
پیشگامان معماری ماهوت

پیشگامان معماری ماهوت

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۳۶

سازه های پارچه ای دیبا

سازه های پارچه ای دیبا

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

سورن سازه متحرک

سورن سازه متحرک

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

سارین پوش

سارین پوش

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

سایبان گستر داتیس

سایبان گستر داتیس

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

ساینا

ساینا

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

نورگیر سازان

نورگیر سازان

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۶

پوشش کار تهران

پوشش کار تهران

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

پیراژ پویا

پیراژ پویا

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

ایران سایبان

ایران سایبان

۴

location

تهران

phone

******٠٢١۴۴

ایران سایه

ایران سایه

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

قائم صنعت سپاهان

قائم صنعت سپاهان

۴

location

اصفهان

phone

******۰۹۱۳۳

بام تک

بام تک

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

سقف متحرک ایران بام

سقف متحرک ایران بام

۴

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

ابتدا
۱
۲
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای سقف متحرک

سقف یکی از مهم ترین اجزای سازه می باشد که به دو صورت ثابت و متحرک قابل اجرا است. اجرای سقف متحرک غالبا در اماکن تجاری ،‌ رستوران ها ، استادیوم های ورزشی ، استخرها و نیز پاسیو و حیاط خلوت انجام می شود. سازه سقف متحرک از جنس پروفیل های آلومینیومی و فولادی است. اجرای سقف متحرک امکان باز و بسته نمودن سقف را فراهم می نماید. جهت باز شدن سقف می تواند در یک جهت و یا از مرکز به هر سمت باشد.

 

اجرای سقف متحرک
سقف متحرک

 

قیمت سقف متحرک

همان طور که ذکر گردید، به منظور اجرای سقف متحرک از متریال های مختلف استفاده می شود. در میان انواع سقف متحرک ، غالبا قیمت سقف متحرک پارچه ای ارزان تر از سایر انواع است. نوع سقف متحرک از نظر دستی ، برقی و یا اتومات بودن نیز بر روی هزینه های اجرای سقف متحرک موثر است. به طور معمول هزینه اجرای سقف متحرک اتومات بیشتر از انواع دیگر است. همچنین متراژ کار و نیز اجرت نصب ، بر روی هزینه اجرای سقف متحرک تاثیرگذار خواهند بود. برند موتور مورد استفاده نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت سقف برقی خواهد بود. قیمت سقف متحرک اجرا شده در مکان های مختلف، وابسته به عوامل متعددی می باشد. 

 

سقف متحرک
اجرای سقف متحرک آلومینیومی

 

به طور مثال قیمت سقف متحرک استخر به نوع آن از نظر برقی یا دستی بودن، جنس متریال، متراژ و … وابسته است. همچنین قیمت سقف متحرک استخرهای عمومی با توجه به بزرگتر بودن ابعاد آن، بیشتر از قیمت سقف جمع شونده استخرهای خصوصی است. در یک جمع بندی کلی قیمت سقف برقی متحرک به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مهم ترین آن ها سازه و نوع پوشش و جنس آن ها است. به جز این چند مورد مواردی هم چون دستمزد اجرای سقف متحرک و هزینه های حمل و نقل نیز بر قیمت سقف برقی متحرک تاثیر میگذارند.

 

هزینه سازه در اجرای سقف متحرک

سازه سقف متحرک روف گاردن معمولا از جنس فلز است. آهن، آلومینیوم، آلیاژ های این فلزات و … متریال هایی هستند که برای ساخت سازه آن مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان قیمت فلز گالوانیزه به علت سبکی و ضد زنگ بودن از بقیه متریال ها بیشتر است. در صورت استفاده از این فلز در ساخت سازه نگهدار سقف ، قیمت سقف جمع شونده بیشتر می شود.

 

هزینه پوشش در اجرای سقف متحرک

پوشش در اجرای سقف متحرک می تواند از هر جنسی باشد. از جمله آن ها صفحات پلی کربنات، پارچه های مقاوم یا برزنت، شیشه های نشکن، آهن گالوانیزه و … است. صفحات پوششی دومین عامل تاثیرگذار بر قیمت سقف جمع شونده هستند. در ادامه به بررسی انواع پوشش ها در اجرای سقف متحرک و قیمت آن ها پرداخته می شود.

 

قیمت سقف متحرک پارچه ای

سازه در این نوع سقف آلومینیومی بوده و جنس پارچه از پی وی سی است. هزینه تهیه پارچه پی وی سی طبق نوسانات بازار بر قیمت سقف پارچه ای متحرک تاثیرگذار است.

 

سقف متحرک پارچه ای
سقف جمع شونده پارچه ای

 

قیمت سقف متحرک شیشه ای

معمولا منظور از سقف جمع شونده شیشه ای همان پلی کربنات است. قیمت سقف متحرک شیشه ای بر اساس قیمت پلی کربنات و یا در صورت استفاده از شیشه های نشکن بر همان اساس تعیین می شود. اجرای سقف متحرک شیشه ای از حساسیت های خاص خود برخوردار است.

 

سقف متحرک شیشه ای
سقف جمع شونده شیشه ای

 

اجرای سقف متحرک روف گاردن

هنگام اجرای سقف متحرک روف گاردن نکاتی وجود دارد که باید حتما در نظر داشت. سیستم های بازشو گران تر لزوما به معنی بهتر بودن نیست و باید به نوع کابری سقف، فضای روف گاردن، کوچکی و بزرگی فضا و … توجه داشت. به عنوان مثال برای اقلیم مرطوب استفاده از سازه آلومینیوم به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا آلومینیوم در آب و هوای مرطوب زنگ می زند. اجرای سقف متحرک روف گاردن اگر قرار است فضای کوچی را پوشش دهد، حتی می توان از سقف های متحرک پاچه ای ساده استفاده نمود و نیازی به هزینه های اضافی نیست. برای پوشش مساحت های بیشتر باید از سیستم ها تلسکوپی برای باز و بسته کردن پوشش سقف روف گاردن بهره برد.

 

سقف متحرک روف گاردن
سقف متحرک روف گاردن

 

مزایای اجرای سقف متحرک روف گاردن

  • کاهش آلودگی های صوتی هنگام استراحت در فضای بام سبز
  • کاهش نیاز به سیستم تهویه و پاکسازی هوا
  • رشد گیاهان در شرایط کنترل شده و دلخواه و در عین دریافت کامل و مطلوب نور خورشید
  • استفاده از آب باران جمع شده برای آبیاری گیاهان و درختچه های روف گاردن
  • تامین زیبایی و جذابیت در اجرای سقف متحرک روف گاردن
  • محافظت گیاهان و افراد از باد های تند و گرد و غبار
  • محافظت در برابر سرما و گرما و تابش آفتاب
  • سبک و مقاوم با نصب آسان
  • باز و بسته شدن بدون ایجاد سر و صدا
  • تنوع رنگی و قابلیت همخوانی با محیط
  • قابل شستشو و ترمیم در اجرای سقف متحرک روف گاردن
  • مقاوم در برابر پوسیدگی

 

سقف متحرک روف گاردن
سقف جمع شونده روف گاردن

 

انواع سقف متحرک

سقف متحرک را می توان به انواع دستی، برقی و اتوماتیک دسته بندی کرد. سقف متحرک دستی بدون موتور و به صورت دستی باز و بسته می گردد. برای اجرای سقف متحرک اتوماتیک علاوه بر موتورهای برقی از سنسورهای حساس به شرایط محیطی استفاده می شود. اجرای سقف متحرک برقی بر اساس جنس متریال مصرفی در ساخت و اجرای آن به انواع سقف متحرک برقی شیشه ای ، پلی کربنات ، پارچه ای ، آلومینیومی و ... تقسیم بندی می شود. در ادامه به معرفی انواع سقف متحرک برقی پرداخته شده است.

 

انواع سقف متحرک برقی

برخی از انواع سقف متحرک برقی به شرح زیر می باشد:

 

سقف متحرک برقی پلی کربنات

همان طور که از نام این نوع سقف متحرک بر می آید، در ساخت آن از ورق های پلی کربنات استفاده می شود. اجرای سقف متحرک پلی کربنات به منظور ایجاد پوشش بر روی استخرها کاربرد فراوانی دارد. می توان این نوع سقف ها را به صورت تلسکوپی نیز اجرا نمود. علاوه بر استخر، در گلخانه ها و رستوران ها نیز قابل اجرا و استفاده می باشند. از ویژگی های سقف متحرک برقی پلی کربنات می توان به وزن کم، استحکام مناسب و جلوگیری از نفوذ اشعه ماورا بنفش اشاره نمود. همچنین اجرای این نوع سقف متحرک ، امکان دیدن مناظر طبیعی را فراهم کرده و نور کافی محیط را مهیا می نماید.

 

اجرای سقف متحرک برقی
سقف متحرک پلی کربنات

 

سقف متحرک برقی شیشه ای

در اجرای سقف متحرک برقی شیشه ای غالبا از شیشه های لمینت سکوریت دوجداره استفاده می گردد که مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف دارند. سقف متحرک شیشه ای امکان لذت بردن از تماشای منظره بیرون را نیز فراهم می نماید. علاوه بر این سقف متحرک شیشه ای ، مقاومت بالایی در برابر تنش های حرارتی و ضربه دارد. قیمت سقف متحرک شیشه ای از نوع پارچه ای گران تر می باشد. قیمت سقف متحرک شیشه ای با توجه به متراژ و نوع شیشه متفاوت است.

 

سقف جمع شونده

 

سقف متحرک برقی پارچه ای

سقف متحرک برقی پارچه ای در شرایط آب و هوایی بد، مانند وقوع طوفان و یا برف سنگین استحکام کمتری نسبت به انواع دیگر سقف متحرک (همچون شیشه ای و پلی کربنات) دارد. اما قیمت سقف متحرک برقی پارچه ای نسبت به سایر انواع ارزان تر است. همچنین به دلیل سبک بودن آن، برای اجرای سقف متحرک برقی پارچه ای نیازی به پروفیل های بزرگ و سنگین نخواهد بود. غالبا در اجرای این نوع سقف ها از پارچه های PVC استفاده می شود که ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارند. از سقف متحرک پارچه ای می توان در کافه ها به منظور افزایش فضای مفید، تراس و ... استفاده کرد.

 

اجرای سقف متحرک
سقف متحرک پارچه ای

 

سقف متحرک برقی آلومینیومی

از دیگر انواع سقف متحرک برقی ، نوع آلومینیومی آن است. این نوع سقف از مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و باد و طوفان برخوردار است. سقف متحرک برقی آلومینیومی عایق رطوبتی نیز می باشد. در اجرای سقف متحرک برقی آلومینیومی می توان از پروفیل های توخالی آلومینیومی دو لایه استفاده کرده و از نفوذ صدا جلوگیری کرد.

 

سقف متحرک پارچه ای

 

مزایای اجرای سقف متحرک برقی

استفاده از سقف متحرک برقی به دلیل اتومات بودن آن بسیار آسان می باشد. اجرای سقف متحرک برقی امکان استفاده بهینه از فضای مورد نظر را در شرایط مختلف آب و هوایی فراهم می نماید. بدین معنی که در هنگام وزش باد و بارش برف و باران می توان سقف را بست و از حیاط خلوت ، ورزشگاه و سایر فضاهایی که سقف متحرک برقی در آن اجرا شده است استفاده نمود. همچنین اجرای سقف متحرک برقی دید ساختمان های مجاور را از بین می برد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

رحمان دارابی

سلام اجرای سقف متحرک برای چه جاهایی امکان پذیره و بعدا اون هزینه ای که برای اجراش صرف میشه ارزشش رو داره و هدر رفت نمیشه دیگه؟

پژمان احمد پناهی

سلام برای اجرای سقف متحرک محدودیت اندازه نداریم یعنی برای هر ابعاد دلبخواهی میشه سقف متحرک رو اجرا کرد از ابعاد کوچیک در نظر بگیریم تا ابعاد خیلی بزرگ مثلا؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما