آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای

دسته بندی

اجرای آلاچیق

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت آلاچیق شیشه ای به مواردی مانند نوع شیشه ها، جنس فریم و روش های اجرا بستگی دارد. در ساخت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته از شیشه های لمینت یا سکوریت استفاده می کنند. خدمت نصب و اجرای انواع الاچیق شیشه ای مدرن و آلاچیق شیشه ای گرد و ... به بهترین کیفیت در عمران مدرن ارائه می شود. برای خرید آلاچیق شیشه ای و استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
jaccuzi_banner

اجرای آلاچیق شیشه ای

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آلاچیق شیشه ای

آلاچیق شیشه ای از به روز ترین و مدرن ترین آلاچیق ها می باشد که در مدل ها و شکل های مختلف وجود دارد. نصب الاچیق های مدرن شیشه ای در هر جایی اعم از رستوران ها، خانه باغ ها، ویلا ها، خانه های ساحلی و کاربرد دارد. الاچیق شیشه ای به دلیل اینکه قابل استفاده در همه مناطق و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد، بسیار پر طرفدار است. الاچیق شیشه ای امکان استفاده افراد از فضای باز را با فراهم آوردن آسایش محیطی آنان ایجاد می کند. در ساخت آلاچیق شیشه ای از شیشه هایی از جنس لمینیت یا سکوریت، که بسیار مقاوم هستند و قابلیت عایق حرارتی و صوتی دارند، استفاده می کنند. این در ها قابلیت باز و بسته شدن دارند و عبور و مرور هوا را فراهم می کنند. پیش از خرید آلاچیق شیشه ای نیاز است اطلاعات محل نصب و محدودیت ها را با متخصصان در میان بگذارید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. برای استعلام قیمت آلاچیق شیشه ای پیش ساخته با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید. 

 

نمونه آلاچیق شیشه ای

 

 

شیشه الاچیق های مدرن شیشه ای از جنس سکوریت بوده و ۴ برابر مقاوم تر نسبت به شیشه خام می باشد. در صورت شکستگی این نوع شیشه به قطعات کوچکی تبدیل می شود که لبه های آن تیز و برنده نمی باشد. ضخامت شیشه مورد استفاده در آلاچیق شیشه ای معمولا ۱۰ میل یا بیشتر است. آلاچیق های شیشه ای در دو نوع اجرا در محل و نوع پیش ساخته به فروش می رسند. آلاچیق شیشه ای پیش ساخته در کارگاه ها ساخته شده و تا محل نصب حمل می شوند.

 

آلاچیق شیشه ای متصل به ساختمان

 

قیمت آلاچیق شیشه ای

قیمت آلاچیق شیشه ای می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد. در ادامه به برخی دلایل تنوع قیمت شیشه ها اشاره می شود. نوع آلاچیق می تواند تمام شیشه، یا بخشی از آن از شیشه باشد. ابعاد و اندازه فریم شیشه، ضخامت شیشه و کیفیت آن نیز بر قیمت آلاچیق شیشه ای تاثیرگذار است. هزینه ساخت آلاچیق شیشه ای به عواملی همچون جنس شیشه ها، نوع فریم و طرح الاچیق بستگی دارد. 

 

الاچیق شیشه ای زیبا
امکان باز و بسته شدن در الاچیق شیشه ای

 

آلاچیق شیشه ای مدرن

بدون شک از مهم ترین انتظارات افرادی که به دنبال تهیه آلاچیق مدرن شیشه ای می باشند، مدرن بودن و زیبایی آن است. آلاچیق شیشه ای مدرن در شکل ها و مدل های مختلفی قابل ارائه هستند، مانند آلاچیق شیشه ای گرد ، چند ضلعی، چهارگوش، تاشو و یا آکاردئونی و یا به هر فرم و مدل دیگری که قابلیت اجرا داشته باشد.

 

آلاچیق شیشه ای گرد
آلاچیق شیشه ای گرد

 

انواع الاچیق شیشه ای

طراحی آلاچیق‌ شیشه‌ ای محدودیتی ندارد و سفارش دهنده می‌ تواند با سازنده ی انواع الاچیق شیشه ای در مورد طرح مد نظر صحبت کند، مانند اشکال دایره، مستطیل و یا حتی دیگر اشکال هندسی. همچنین می توان آلاچیق پیش ساخته شیشه ای را در فضای سبز مورد نظر به کار برد. بسته به این که الاچیق شیشه‌ ای برای چه فضایی استفاده می شود، می توان هر کدام از مدل های معرفی شده را، سفارش داد. اگر الاچیق شیشه ‌ای برای روف گاردن و یا حیاط شخصی استفاده می شود، می ‌توان انواع طراحی‌ های منحصر به فرد را در آن به کار برد، بدون آن که نگرانی از جهت محدودیت فضایی آن وجود داشته باشد. برای رستوران ها یا باغ هایی با ظرفیت بالا، باید آلاچیق های چهار گوش و یا هندسی سفارش داد، زیرا آلاچیق شیشه ای گرد محدودیت فضایی ایجاد می کنند. اما تقسیم فضا با آلاچیق چهار گوش راحت تر است. هم چنین برای فضاهای کوچک خصوصی برای مهمان ها می توان از آلاچیق شیشه ای گرد استفاده کرد.

 

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته

آلاچیق شیشه ای پیش ساخته از به روز ترین انواع الاچیق ها است که استفاده از آن امروزه بسیار رواج پیدا کرده است. آلاچیق های شیشه ای در باغ ها، روف گاردن و یا محوطه رستوران ها و باغ ویلا ها قابل استفاده هستند. نوع آلاچیق پیش ساخته شیشه ای در کارگاه ها مراحل ساخت خود را طی کرده و به محل اجرا آورده می شود.

 

آلاچیق شیشه ای پشت بام

یکی از مزایای آلاچیق شیشه ای چهار فصل بودن آن است. از آن جایی که در طراحی آلاچیق شیشه ای پشت بام ، شیشه های سکوریت به کار رفته است، در برابر هر گونه تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. شما می توانید با خیالی آسوده از این نوع الاچیق شیشه ای در هر فصل سال استفاده کنید. به این ترتیب که در هر چهار فصل سال دید و منظر خوبی را برای افراد به وجود می آورد.

 

آلاچیق شیشه ای پشت بام
آلاچیق شیشه ای پشت بام

 

با توجه به زندگی شهری و وجود ساختمان های مرتفع، امروزه استفاده از آلاچیق پشت بام به خصوص آلاچیق مدرن شیشه ای  بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به این ترتیب که با توجه به نمای شیشه ای، امکان دید کامل را به مناظر اطراف فراهم می کند. زمانی که به جای استفاده از آلاچیق معمولی، از آلاچیق شیشه ای پشت بام استفاده می شود این امکان وجود دارد تا در هر ساعت از شبانه روز به آن جا رفت، بدون مزاحمت سروصدای خیابان ها و یا اینکه تغییرات آب و هوایی مزاحمتی ایجاد کند.

برای نصب و استفاده از آلاچیق شیشه ای پشت بام باید به برخی از نکات توجه داشت:

  • انتخاب میز و صندلی مناسب با شرایط آب و هوایی و مورد کاربری ، برای زیبا تر شدن آلاچیق شیشه ای پشت بام
  • ایمن بودن پشت بام از جهت داشتن جان پناه با ارتفاع مناسب و امن بودن جای گذاری آلاچیق شیشه ای پشت بام نسبت به لبه بام
  • عدم نصب الاچیق شیشه ای در مرکز پشت بام به دلیل آن که فضای پرت زیادی ایجاد می کند. نصب در گوشه با فاصله مناسب نسبت به در خرپشته بهترین حالت قرار گیری آلاچیق است
  • استفاده از گل و گیاهان متنوع و به وجود آوردن فضای سبز در پشت بام برای زیبا تر شدن فضای آلاچیق شیشه ای پشت بام 

 

آلاچیق شیشه ای پشت بام
آلاچیق شیشه ای چهارگوش

 

آلاچیق شیشه ای گرد

آلاچیق شیشه ‌ای گرد دارای نمای بسیار شیک و خاص است. همچنین به دلیل دید مناسب تر 360 درجه بیشتر مورد توجه است و طرفداران بسیاری دارد. اما نحوه ی تولید و نصب فریم برای این نوع آلاچیق کار ساده ای نیست. به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته تر برای تولید این نوع شیشه ها ، قیمت آلاچیق شیشه ای گرد بالاتر است. در مرحله اول جهت تولید آلاچیق شیشه ‌ای گرد ابتدا باید فضای مورد نظر به‌ صورت کامل با اندازه گیری صحیح، آهن کشی شود. کوچک ترین اشتباه محاسباتی در این مرحله، درزهای بزرگی را در مرحله اجرا به وجود می آورد.

 

آلاچیق شیشه ای گرد داخل باغ

 

آهن مورد نیاز برای این کار به‌ صورت قطعات ریز در آمده و تمامی قطعات با زاویه خاصی در کنار هم قرار گرفته و شکل دایره را تشکیل می ‌دهند. در مرحله بعد جهت تولید فریم برای آلاچیق شیشه ‌ای گرد زوایای بین آهن‌ ها توسط نرم ‌افزار اتوکد به ‌طور دقیق در آمده و برای تولید فریم آماده می‌شود.

 

نمونه آلاچیق گرد در فضای باز

 

فریمی که برای ساخت آلاچیق شیشه ‌ای گرد استفاده می شود همان فریم بالکنی است. سپس شیشه های تولید شده طبق اندازه فریم‌ها، با فریم های تولید شده در کارگاه اسمبل شده و آماده نصب می گردد. در مورد نصب فریم ها برای این نوع الاچیق شیشه ای باید قید کرد که چندان کار ساده ای نیست و تکنیسین های ماهر این کار را انجام می دهند.

 

اجرای الاچیق های مدرن شیشه ای

اجرای آلاچیق شیشه ای بسته به متراژ و مساحتی که برای ساخت آلاچیق شیشه ای در نظر گرفته شده است، متفاوت است. هم چنین فرم و طرحی که باید برای ساخت آلاچیق شیشه ای در نظر گرفته شود نیز روند اجرای آن را کاملا متمایز می کند. در بخش توضیحات آلاچیق شیشه ای گرد درباره نحوه اجرای آن نیز توضیحاتی داده شد، در ادامه روند کلی اجرای آلاچیق شیشه ای بررسی می شود.

 

نمونه آلاچیق مدرن شیشه ای

 

اجرای آلاچیق شیشه ای با اندازه گیری در محل، آغاز می شود که مهم ترین مرحله است و اندازه ها با کوچک ترین جزئیات ثبت می شوند. سپس با توجه به سفارش ثبت شده نوع و ضخامت شیشه ، نوع و اندازه فریم ها برش هایی در کارگاه داده شده و اسمبل یا در محل و یا به صورت پیش ساخته انجام می شود.

 

نمونه اجرای آلاچیق شیشه ای برای محوطه سازی

 

مسئله مهمی که در اجرای آلاچیق شیشه ای مدنظر می باشد زهکشی آن می باشد. زهکشی سقف آلاچیق شیشه ای باید به گونه ای باشد که از ورود و نشت آب باران و برف به فضای داخل الاچیق شیشه ای جلوگیری کند، تا از نشست و خرابی های احتمالی جلوگیری شود. 

 

اجرای آلاچیق تماما شیشه ای در کنار ساختمان

 

خرید آلاچیق شیشه ای

برای خرید آلاچیق شیشه ای ابتدا باید با انواع الاچیق های شیشه ای آشنا شوید، سپس با توجه به بودجه و نیاز خود الاچیق شیشه ای مورد نظر را سفارش دهید. خرید آلاچیق شیشه ای هم می تواند به صورت پیش ساخته و نصب در محل باشد و هم به صورت در جا و اجرا در محل صورت گیرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما