کولر گازی  اسپلیت

کولر گازی اسپلیت

دسته بندی

تهویه مطبوع

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

معرفی کالا

نظرات کاربران

کولر گازی اسپلیت

در فصل گرما و مواجهه با درجه حرارت ‌های بالا، یکی از رایج ترین سیستم سرمایش برای ساختمان ها که می ‌تواند به حفظ سلامتی افراد در مقابل گرما کمک نماید، کولر گازی اسپلیت است. کولر گازی هوای گرم محیط را از طریق یک واحد کمپرسور فشرده، خنک می ‌کند و هوای خنک شده را به محیط منتقل می کند.

کولر گازی اسپلیت دارای فیلترهای هوای قابل شستشو است که قابلیت جذب ذرات آلرژی ‌زا و آلودگی‌ ها را دارند. این فیلترها به تمیز نگه داشتن هوای داخلی محیط کمک نموده و کیفیت هوای تنفسی را بهبود می ‌بخشند. امروزه به دلیل گسترش استفاده از کولر گازی ، شرکت های زیادی اقدام به تولید آن کرده ‌اند و مدل‌ های مختلفی را به بازار عرضه نموده اند. کولر گازی اسپلیت دارای تکنولوژی اینورتر، قابلیت تنظیم سرعت و فشار را دارد که باعث کاهش مصرف انرژی و صدا، عملکرد بهتر در حفظ دمای مطلوب و ایجاد راحتی بیشتر برای کاربران می ‌شود.

کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط چهار جزء اصلی دستگاه اسپلیت هستند. اولین مرحله از مراحل کار اسپیلت ‌ها، خنک شدن مایع مبرد در کندانسور است. مایع مبرد باید به شیر انبساطی منتقل شود که این فرآیند به کمک لوله مسی صورت می پذیرد. مایع مبرد با رسیدن به شیر انبساطی، به صورت گاز در آمده و آماده جذب گرمای محیط به درون کویل پنل داخلی می ‌شود. در نهایت گاز مبرد از میان کویل ‌های پنل داخلی عبور می ‌کند و به هوایی خنک و ملایم تبدیل می‌ شود.

 

قیمت کولر گازی اسپلیت

قیمت کولر گازی اسپلیت براساس مدل و امکانات، تعداد پنل و کمپرسور، کارایی (سرمایش و یا سرمایش و گرمایش) و همچنین برند و کیفیت محصول متغیر است. علاوه بر این، نوع کمپرسور، گاز مبرد و برق مصرفی هم تعیین کننده قیمت کولر گازی اسپلیت می باشد. رده مصرف انرژی و ظرفیت سرمایشی هم از دیگر پارامترهایی هستند که در استعلام قیمت کولر گازی اسپلیت باید مدنظر قرار داد. به طور کلی قیمت کولر گازی اسپلیت از ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان آغاز شده و با تغییر و بهبود مشخصات و ویژگی ها، افزایش می یابد. 

 

خرید کولر گازی اسپلیت

مهمترین نکته در خرید کولر گازی اسپلیت، اندازه و نوع فضای استفاده شده و نیاز به سرمایش یا گرمایش آن است. نکاتی که قبل از خرید کولر گازی اسپلیت باید دقت کنید بررسی اندازه و نوع فضا، میزان قدرت سرمایش و گرمایش کولر گازی، دارا بودن کارایی انرژی بالا، معتبر بودن برند و کیفیت و بررسی ویژگی ‌های اضافی مانند تکنولوژی اینورتر، تایمر و کنترل از راه دور است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما