کفپوش لاستیکی (گرانولی)

کفپوش لاستیکی (گرانولی)

دسته بندی

کفپوش

تعداد ارائه دهنده ها

۵ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت کفپوش لاستیکی (گرانولی) بسته به برخی عوامل متغیر است. به همین منظور جهت استعلام از قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

کف پوش لاستیکی (گرانولی)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

به افراز

به افراز

۳

کرج

phone

******۰۲۱۲۸

فومیران

فومیران

۴

تهران

phone

******۰۲۱۵۷

نوین فوم

نوین فوم

۳

کرج

phone

******۰۲۶-۳

الوند پوش

الوند پوش

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

کفپوش لاستیکی (گرانولی)

کفپوش لاستیکی (گرانولی) به عنوان یکی از محصولات نوآورانه و پایدار در صنعت کفپوش ها است که با استفاده از گرانول های بازیافت شده از لاستیک خودرو تولید می شود. فرآیند تولید این کفپوش شامل هدایت مواد آماده شده توسط سینی های لغزان زیر پرس با فشار و دمای مشخص (بسته به ضخامت کفپوش) است که به اصطلاح می پزد. پس از مدت زمان مناسب، کفپوش از زیر پرس خارج شده و بر روی پالت قرار می گیرد. از کفپوش گرانولی می توانید در اماکن مختلف تجاری، صنعتی و برخی از سالن های ورزشی بهره بگیرید. 

کفپوش لاستیکی گرانولی به دلیل ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر سایش و پارگی، قابلیت شستشو و بهداشتی بودن یک گزینه عالی برای پوشاندن کف ها محسوب می شوند.

 

قیمت کفپوش گرانولی

قیمت کفپوش لاستیکی بسته به عوامل مختلف نظیر کیفیت، نوع برند و همچنین انواع کفپوش های گرانولی نظیر شیاردار، رولی و درجاریز متفاوت است. به عنوان مثال کفپوش های لاستیکی با کیفیت بالا، طول عمر بیشتر و قیمت بالاتری دارند. به همین منظور جهت خرید و استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. 

 

کاربردهای کفپوش لاستیکی

کفپوش گرانولی یا همان لاستیکی در فضاهای مختلفی قابل استفاده است. برخی از کاربردهای این کفپوش عبارت است از:

  • سالن های پرورش اندام: این نوع کفپوش به عنوان یک زیرسطح مقاوم و مناسب برای انجام فعالیت های ورزشی در سالن های پرورش اندام مورد استفاده قرار می گیرد. با ایجاد یک سطح نرم و انعطاف پذیر از اصابت ضربات و ایجاد ارتعاشات زیر سطح جلوگیری می کند.
  • محیط های بازی کودکان و نوجوانان: کفپوش گرانولی به عنوان یک پوشش محافظ و ایمن برای زمین های بازی کودکان و نوجوانان استفاده می شود. این کفپوش نه تنها از ضربات و افتادن ها محافظت می کند بلکه از لحاظ ظاهری هم جذابیت و راحتی برای کودکان فراهم می آورد.
  • جاده های تندرستی: در ایجاد مسیرهای تندرستی و پیاده روی در پارک ها و محیط های عمومی، کفپوش گرانولی به عنوان یک راه حل مقاوم در برابر فشارهای زیاد و شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می شود.
  • حیاط و بهارخواب منازل و محوطه های اداری: این نوع کفپوش به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و خوردگی، به عنوان یک گزینه مناسب برای پوشش حیاط ها و بهارخواب های منازل و همچنین محیط های اداری استفاده می شود. 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما