چشمی دزدگیر اماکن

چشمی دزدگیر اماکن

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

معرفی کالا

نظرات کاربران

چشمی دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یک سیستم اعلان سرقت است که وظیفه اعلام ورود و خروج افراد غیر مجاز به مکان ها و حریم های شخصی را بر عهده دارد. دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و باید همه اجزا درکنار هم باشند که از سرقت جلوگیری کنند. اجزای مختلف آن شامل چشمی دزدگیر اماکن ، تلفن، مگنت، آژیر و باطری می باشد که چشمی ها از مهم ترین اجزا هستند. طرز کار چشمی های دزدگیر اماکن بر اساس نوع آنها با هم متفاوت است. وظیفه چشمی ها بالا بردن ضریب ایمنی دزدگیر می باشد. چشمی از یک قاب که بر روی آن یک عدسی و داخل قاب یک برد الکتریکی است تشکیل شده است.

 

قیمت چشمی دزدگیر اماکن

قیمت چشمی دزدگیر اماکن بسته به نوع سنسور و کیفیت های متفاوت و کارایی های آن از ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون تومان متغیر و در بازار موجود است.

 

انواع چشمی دزدگیر اماکن

چشمی دزدگیر اماکن شامل انواع حساس به دما، حساس به حرکت، حساس به وزن و همین طور حساس به دما می باشد. در چشمی دزدگیر اماکن حساس به دما، دمای منطقه تحت پوشش سنسور مشخص است و به محض ورود انسان با دمای متفاوت، چشمی سینگال خطر را ارسال کرده و از طریق آژیر، پیامک و یا تماس، اخطار ارسال می گردد.

در چشمی دزدگیر اماکن حساس به حرکت، سینگال خطر از طریق حرکت اجسام دریافت می شود. این نوع مناسب فضاهای خلوت و کم تردد است، زیرا حتی با حرکت حشرات هم اعلان خطر می کند. نصب آن در مکان نامناسب باعث خطای سنسور و آژیرهای بی مورد می شود. این چشمی خود انواع مختلفی مثل چشمی مادون قرمز و ماکروویو دارد.

چشمی دزدگیر اماکن حساس به ابعاد در کسری از ثانیه تصاویری از محیط اطراف را بررسی کرده و در صورت تشخیص تغییرات کوچک، سیگنال خطر ارسال می کند.

برای انواع چشمی دزدگیر اماکن حساس به وزن، وزن مشخصی تعریف می شود و اجسام با وزن های دیگر را خطر محسوب می کند. ویژگی مثبتی که نسبت به سایر چشمی ها دارد این است حرکت حشرات را خطر محسوب نمی کند و آلارم بی مورد نمی زند.

علاوه بر موارد ذکر شده دو مدل چشمی دزدگیر اماکن دیگر هم وجود دارد به نام های چشم الکترونیک ساده و ارتعاشی که نوع اول هر حرکتی را شناسایی و اعلام می کند و در نوع دوم در صورت ارتعاش و لرزش، سیگنال ارسال و اعلام خطر می نماید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما