پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم

پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم

دسته بندی

پوکه ساختمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت پوکه لیکا به وزن مخصوص، کیفیت و برند آن وابسته است. فروش پوکه لیکا به دو صورت عمده فروشی و خرده فروشی انجام می شود که بر این اساس نیز پوکه صنعتی قیمت متفاوتی خواهد داشت. خرید لیکا به صورت فله یا بسته بندی شده از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت پوکه صنعتی لیکا می باشد. قیمت پوکه لیکا غالبا بر اساس هر متر مکعب ارائه می گردد. عمران مدرن ارائه دهنده انواع پوکه لیکا با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد. قیمت پوكه صنعتي ليكا بروز و آنلاین ارائه می شود.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

قم x

پوکه لیکا (پوکه صنعتی)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

قم

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم

پوکه لیکا نوعی پوکه صنعتی است که از دانه های خاک رس منبسط شده سبک (Light Expanded Clay Aggregate) تولید می شوند. استفاده از کوره گردان یکی از روش های تولید پوکه صنعتی لیکا می باشد. بدین منظور از خاک رس با ابعاد تا دو میکرون استفاده می شود. این دانه ها در کوره های کارخانه پوکه صنعتی با حرارت بالاتر از ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد حرارت داده می شوند.

گازهای ایجاد شده در داخل آنها منبسط شده و هزاران سلول هوای ریز تشکیل می شوند. پس از سرد شدن مصالح، حباب های هوا به صورت توخالی باقی مانده و سطح دانه های لیکا تولید شده سخت می شود. پوکه لیکا دارای شکل تقریبا گرد و مدور و سطح زبر می باشد.

 

 پوکه لیکا
 پوکه لیکا

 

قیمت پوکه صنعتی لیکا در قم

قیمت پوکه صنعتی لیکا به برند و کیفیت خاک رس مورد استفاده در تولید آن وابسته می باشد. از دیگر موارد موثر بر قیمت پوکه لیکا می توان به وزن مخصوص آن و‌ خرید عمده یا خرد، اشاره کرد. خرید عمده سبب می شود که پوکه صنعتی قیمت مقرون بصرفه تری داشته باشد. قیمت پوکه صنعتی لیکا بسته بندی شده با فله متفاوت است. در صورت خرید پوکه لیکا بسته بندی شده، قیمت ها افزایش می یابد. قیمت پوکه لیکا غالبا به صورت هر متر مکعب ارائه می گردد. قیمت هر متر مکعب لیکا بسته بندی شده بیشتر از قیمت خرید فله آن می باشد.

 

قیمت هر متر مکعب لیکا در قم

قیمت هر متر مکعب لیکا با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد. یکی از پارامترهای موثر بر قیمت هر متر مکعب لیکا ، وزن مخصوص و دانه بندی آن است. ضریب انتقال حرارتی هم بر روی قیمت پوکه لیکا تاثیرگذار است. میزان جذب رطوبت و عایق صوتی بودن عامل دیگر موثر بر قیمت هر متر مکعب لیکا می باشد.

 

فروش پوکه صنعتی در قم

امروزه فروش پوکه صنعتی با توجه به افزایش کاربرد آن، گسترش یافته است. کارخانه پوکه صنعتی و فروشگاه های بسیاری چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری به فروش پوکه صنعتی مشغول می باشند. در برآورد هزینه ها باید فاصله محل پروژه تا مرکز فروش پوکه صنعتی را مدنظر قرار داد. همچنین با توجه به میزان پوکه لیکا خریداری شده نوع ماشین حمل مشخص می گردد. تهیه از مراکز فروش اینترنتی پوكه صنعتي ليكا ، امکان مشاهده شرایط فروش و قیمت را میسر می نماید.

 

کارخانه تولید پوکه صنعتی
کارخانه تولید پوکه صنعتی

 

خرید پوکه صنعتی در قم

خرید پوکه صنعتی لیکا هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. خرید اینترنتی پوکه لیکا نسبت به روش سنتی دارای مزایایی می باشد. خرید پوکه صنعتی لیکا به صورت اینترنتی سبب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد. همچنین امکان مقایسه ویژگی ها (وزن مخصوص، دانه بندی و …) و قیمت پوکه صنعتی لیکا را فراهم نموده و به انتخاب بهتری منجر می شود. در خرید لیکا باید به وزن مخصوص و دانه بندی آن توجه نمود.

 

خرید لیکا در قم

برای خرید لیکا باید موارد متعددی را مدنظر قرار داد. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر خرید لیکا ، تعیین محل کاربری آن است. با توجه به محل اجرا، دانه بندی و سایر مشخصات لازم پوکه صنعتی لیکا تعیین می گردد. وزن مخصوص پوکه صنعتی لیکا هم بر روی خرید آن تاثیرگذار است. قیمت از دیگر فاکتورهای موثر در خرید لیکا می باشد. اما باید توجه داشت که در کنار قیمت پوکه صنعتی لیکا ، کیفیت آن نیز مدنظر قرار گیرد. برای خرید پوکه صنعتی ، مسافت حمل و هزینه جابجایی هم حائز اهمیت است. بهتر است خرید لیکا از نزدیک ترین کارخانه یا کارگاه فروش پوکه صنعتی انجام شود.

 

انواع پوکه لیکا در قم

پوکه لیکا بر اساس دانه بندی در دسته های بادامی درشت، نخودی متوسط، ریز و بسیار ریز و مخلوط تقسیم بندی می گردد.

پوکه لیکا با دانه بندی ۴-۰ میلی متر

این دسته از پوکه های لیکا در دسته ریز و بسیار ریز قرار می گیرند. عمده کاربرد پوکه صنعتی لیکا با دانه بندی ۰ تا ۴ میلی متر در ملات لیکا، اندود سبک، تولید بتن ساختمانی و اجزای بلوک سیمانی لیکا می باشد. وزن مخصوص این دسته از پوکه لیکا در حدود ۴۵۰ تا ۵۵۰ کیلوگرم بر مترمکعب است.

 

پوکه لیکا
 پوکه صنعتی ۴-۰ میلی متر

 

پوكه صنعتي ليكا با دانه بندی ۱۰-۴ میلی متر

پوکه لیکا با دانه بندی ۴ تا ۱۰ میلی متر در دسته پوکه صنعتی نخودی متوسط قرار می گیرد. عمده کاربرد پوکه لیکا نخودی متوسط در زیرسازی ساختمانی، ‌اجزای بلوک و تولید بتن سبک لیکا است. وزن مخصوص این دسته از پوکه صنعتی لیکا در حدود ۲۷۰ تا ۳۷۰ کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

 

قیمت پوکه لیکا
 پوکه صنعتی ۱۰-۴ میلی متر

 

پوکه لیکا با دانه بندی ۲۵-۱۰ میلی متر

این دسته از پوكه صنعتي ليكا در گروه بادامی درشت قرار می گیرد. از پوکه لیکا بادامی درشت در ابنیه زهکشی ساختمان، زیرسازی بام، تسطیح کف، تولید بلوک سبک، به عنوان پرکننده پی و در کف سازی استفاده می شود. وزن مخصوص این دسته از پوکه های صنعتی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب است.

 

قیمت پوکه صنعتی لیکا
 پوکه صنعتی ۲۵-۱۰ میلی متر

 

پوکه صنعتی لیکا مخلوط

همان طور که از نام این پوکه مشخص است، این دسته از پوکه های صنعتی لیکا شامل اندازه های مختلفی از دانه ها هستند. به عبارت دیگر دارای اندازه های ۰ تا ۲۵ میلی متر از پوکه لیکا می باشند. از پوکه صنعتی مخلوط در شیب بندی و کف سازی،‌ راهسازی، کشاورزی و به عنوان پر کننده استفاده می شود. وزن مخصوص این دسته از پوکه صنعتی لیکا در حدود ۲۵۰ تا ۳۵۰ کیلوگرم بر مترمکعب می باشد.

 

پوکه لیکا
 اندازه های مختلف پوکه صنعتی

 

ویژگی های پوکه صنعتی لیکا در قم

دانه های لیکا بسیار سبک هستند. دلیل این امر وجود هوا در آن می باشد که به کاهش وزن دانه ها کمک کرده است. پوکه لیکا عایق حرارتی می باشد. تخلخل بالای دانه های لیکا،‌ موجب کاهش ضریب رسانایی آنها شده است. میزان رسانایی حرارتی برای دانه های بزرگتر، کاهش می یابد.

به دلیل تولید پوکه لیکا در دمای بالاتر از ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد، مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش داشته و می توانند دماهای بالا را بدون اشتعال تحمل نمایند. پوکه صنعتی لیکا عایق صوتی نیز می باشد. وجود حفره های هوا در درون آن، موجب جذب و افت صوت می شود.

 

پوکه صنعتی
 تولید پوكه صنعتي ليكا

 

تراکم ناپذیری از دیگر ویژگی های دانه های لیکا می باشد. این پوکه های صنعتی در برابر فشار مکانیکی دائمی مقاوم بوده و نسبت درصد هوای موجود ثابت می ماند. نسبت به سایر پوکه ها، دانه های لیکا میزان جذب آب کمتری دارند. پوکه لیکا واکنش ناپذیر بوده و باعث خورندگی و پوسیدگی سایر اجزا نمی شود. پوکه صنعتی لیکا در برابر یخبندان نیز مقاوم است. عمر مفید این پوکه های صنعتی بسیار بالا است. طول عمر مفید دانه های لیکا به بیش از ۱۰۰ سال می رسد.

 

کاربرد پوکه لیکا چیست ؟ در قم

به دلیل ویژگی های پوکه صنعتی لیکا ، از آن در طیف گسترده ای از کارهای عمرانی و صنعتی استفاده می گردد. این دانه های وزن کمی داشته و هزینه حمل پایینی دارند. بنابراین از پوکه لیکا برای پر کردن فضاهای خالی استفاده می شود. از پوكه صنعتي ليكا می توان در تولید بلوک سبک که خاصیت عایق هم دارند، استفاده کرد.

 

فروش پوکه صنعتی
 کاربرد پوکه لیکا

 

از دیگر کاربردهای پوکه صنعتی لیکا می توان به استفاده در زیرسازی ساختمان، تسطیح و شیب بندی بام اشاره کرد. از این پوکه صنعتی در راهسازی هم استفاده می شود. زیرا پوكه صنعتي ليكا تراکم ناپذیر بوده و برای کنترل نشست پلاستیک بسترهای سست بسیار کارآمد می باشد. از پوکه لیکا در کشاورزی و تصفیه فاضلاب های خانگی نیز استفاده می شود.

 

کارخانه پوکه صنعتی در قم

کارخانه تولید پوکه صنعتی ، از خاک رس به منظور تهیه پوکه لیکا استفاده می نماید. دلیل شکل هندسی مشخص این پوکه ها تولید آن در کارخانه پوکه صنعتی می باشد. در حالیکه پوکه های معدنی حاصل از آتشفشان، شکل هندسی مشخصی ندارند. قیمت های ارائه شده در برخی از فروشگاه ها با قیمت درب کارخانه پوکه صنعتی برابر است. با انتخاب بهترین کارخانه تولید پوکه صنعتی می توان خریدی مطمئن انجام داد.

پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم در قم، پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم در جعفر آباد، پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم در خلجستان، پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم در سلفچگان، پوکه لیکا (پوکه صنعتی) در قم در نوفل لوشاتو.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما