پوشش محافظ نما

پوشش محافظ نما

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

پوشش های محافظ نما انواع مختلفی دارند. هر یک از انواع پوشش ها ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. به همین منظور قیمت هر پوشش با دیگری متفاوت بوده و شما برای استعلام از قیمت همین حالا می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

پوشش محافظ نما

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

پوشش محافظ نما

یکی از مسائل مهم در ساختمان سازی، نگهداری درست بنا پس از اتمام ساخت آن است. پوشش محافظ نما یکی از مواردی است که سبب نگهداری و دوام بیشتر نما می شود. افراد متخصص در این حوزه بر روی نما یک پوشش ایجاد می کنند تا نمای ساختمان در برابر بارش، گرد و غبار و آلاینده ها محافظت شود. به طور کلی پوشش محافظ نما کاربردهای بسیار زیادی دارد. 

 

هزینه پوشش محافظ نما

پوشش های محافظ نما انواع مختلفی دارند. هر یک از انواع پوشش ها ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. به همین منظور قیمت هر پوشش با دیگری متفاوت بوده و شما برای استعلام قیمت می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

 

نحوه اجرای پوشش محافظ نما

برای اجرای پوشش محافظ نما ابتدا باید نمای ساختمان با استفاده از تکنیک های شستشوی ساختمان از هر گونه گرد و غبار و آلودگی تمیز شود. اگر سطح نما دارای خوردگی یا آسیب است باید آن را با بهره از ملات ترمیم کنید تا حین اجرای پوشش محافظ با مشکل روبرو نشوید.

اگر نمای ساختمان شما دارای پوشش روغنی یا امولسیونی است باید ابتدا توسط یک سمباده مخصوص زبر شود. 

برای اجرای محافظ نما ابتدا یک لایه به عنوان آستر با نسبت ۱ به ۱ با آب رقیق شده و با استفاده از غلتک یا پیستوله روی سطح مورد نظر اعمال شود. لایه نهایی محافظ حداقل یک ساعت پس از اجرای لایه آستر، با نسبت ۱ به ۰.۵ با آب رقیق شده و با همان روش اجرای آستر انجام گردد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما