ورق اچ پی ال (HPL)

ورق اچ پی ال (HPL)

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت ورق اچ پی ال با توجه به ضخامت، کیفیت، طرح و رنگ آن متفاوت است. با توجه به مزایای زیاد آن، ورق hpl قیمت مقرون بصرفه ای دارد. عمران مدرن مرکز فروش ورقهای اچ پی ال در طرح های متنوع با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد. کاربران گرامی می توانند محصول مورد نیاز خود را به همراه مشخصات و قیمت ورق hpl مشاهده نموده و سپس اقدام به خرید نمایند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

renov_banner

ورق اچ پی ال (HPL)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ورق اچ پی ال (hpl)

ورق اچ پی ال ورق هایی هستند که تحت فشار بالا فشرده و تولید می شوند. HPL مخفف عبارت High Pressure Laminate می باشد، به همین دلیل به آن ورق hpl گفته می شود. در ساخت آن از لایه های سلولزی و رزین استفاده می گردد. این ورق ها با عنوان ورق اچ پی ال فرمیکا نیز شناخته می شوند. ورقهای اچ پی ال کاربرد وسیعی در زمینه های مختلف دارند.

 

ورق اچ پی ال
ورقهای hpl

 

قیمت ورق اچ پی ال

قیمت ورق hpl به ضخامت آن وابسته است. با نگاهی به لیست قیمت ورق اچ پی ال مشاهده می گردد که ضخامت های مختلف ورق hpl قیمت متفاوتی دارند. استعلام لیست قیمت ورق اچ پی ال پیش از خرید و واریز وجه می تواند به خریدی مقرون بصرفه تر منجر گردد. البته باید توجه داشت که لیست قیمت ورق hpl برندهای مختلف به دلیل تفاوت در کیفیت آنها با هم متفاوت است. این محصول در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود می باشد که می تواند سبب این شود که ورق اچ پی ال قیمت متفاوتی داشته باشد. در برابر مزایای متعدد، ورق اچ پی ال قیمت مقرون بصرفه ای دارد. در حال حاضر با توجه به نوسانات بازار و تغییر دائمی قیمت ها، لیست قیمت ورق hpl به صورت روزانه در حال تغییر می باشد.

 

قیمت ورق اچ پی ال
تنوع ابعاد و ضخامت ورق اچ پی ال

 

فروش ورق hpl

فروش ورقهای اچ پی ال به دلیل مزایا و کاربرد فراوان آن افزایش یافته است. به هنگام تهیه آن از مراکز فروش ورق hpl باید محل کاربری آن را مدنظر قرار داد. برای نماهای بیرونی باید از Exterior HPL و برای نماهای داخلی باید Interior HPL استفاده کرد. استفاده از Interior HPL برای نماهای بیرونی موجب رنگ پریدگی ورق ها می گردد.

فروش ورق اچ پی ال هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. خرید و فروش آنلاین ورق hpl دارای مزایایی می باشد. از جمله اینکه موجب جلوگیری از اتلاف وقت و حذف هزینه های رفت و آمد به فروشگاه می گردد. به کمک سایت های فروش ورق اچ پی ال می توان طرح ها و رنگ های مختلف آن را به همراه مشخصات و لیست قیمت ورق اچ پی ال مشاهده کرده و در نهایت مناسب ترین نوع را خریداری نمود.

 

قیمت ورق hpl
تنوع طرح و رنگ ورق اچ پی ال

 

خرید ورق اچ پی ال

برای خرید ورق اچ پی ال باید پارامترهای متعددی را در نظر گرفت. یکی از این موارد، محل کاربرد آن است. ضخامت، کیفیت و ابعاد محصول دیگر پارامترهای تاثیرگذار بر خرید آن می باشند. پیش از اقدام به خرید باید متراژ کار تعیین گردد. طرح و رنگ ورق hpl نیز باید انتخاب شود. با توجه به همه این موارد قیمت ورق اچ پی ال مشخص می گردد. به طور کلی قیمت ورق hpl یکی از مهم ترین عوامل موثر بر خرید می باشد.

 

فروش ورق اچ پی ال
استفاده از ورق HPL در سرویس بهداشتی

 

ساخت ورق hpl

در ساخت ورق اچ پی ال از کاغذ کرافت، کاغذ دکوراتیو و رزین استفاده می گردد. این ورق ها دارای سه لایه می باشند. لایه بالایی یا در واقع سطح رویی، لایه محافظ ورق است. لایه میانی، یک لایه کاغذ رنگی آغشته به رزین ملامین است. در زیر این لایه ها، لایه ای از کاغذ کرافت آغشته به رزین های فنولیک وجود دارد. استفاده از رزین، مقاومت و دوام ورق را افزایش می دهد. لایه های ورق اچ پی ال به مدت حدود ۹۰ دقیقه تحت فشار و دمای بالا قرار می گیرند و در نهایت تبدیل به یک ورق متراکم و یکپارچه می شوند.

ضخامت های ۸،۶ و ۱۲ میلیمتر از جمله ضخامت های تولیدی این ورق ها می باشد. برای نمای بیرونی ساختمان ضخامت های ۶ و ۸ میلی متر معمول است. ابعاد استاندارد بین المللی ورق اچ پی ال ، ۳۰۵۰×۱۳۰۰ و ۲۸۰۰×۱۳۰۰ میلیمتر می باشد، اما در ایران در ابعاد مختلف دیگری نیز تولید می گردد.

 

لیست قیمت ورق اچ پی ال
ورق HPL طرح چوب

 

مزایای ورق hpl

این ورق ها به دلیل شرایط تولید در برابر رطوبت، سایش و حرارت مقاوم هستند. این ورق ها غالبا با طرح چوب تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. اما فروش ورقهای اچ پی ال در طرح های دیگری نیز امکان پذیر است. این ورق ها در ضخامت و ابعاد مختلفی تولید می شوند و برای کاربری های مختلف قابل استفاده می باشند. ورق hpl هم برای فضای بیرونی و هم برای فضای داخلی کاربرد دارد. اچ پی ال خاصیت آنتی باکتریال داشته و قابل شستشو می باشد. خاصیت آنتی الکترواستاتیک از دیگر مزیت های آن است.

چگالی کم و خاصیت ارتجاعی از جمله ویژگی های این ورق است که موجب ایمنی لایه ها در برابر زلزله می گردد. خاصیت ارتجاعی همچنین سبب مقاوم بودن آن در برابر وارد شدن ضربه و فشار باد می شود. نسبت به متریالی همچون ترموود و سرامیک، مقاومت مکانیکی ورق اچ پی ال بیشتر است. رنگ و فرم آن با گذشت زمان و تابش اشعه خورشید ثابت مانده و تغییر نمی کند. این ورق ها در برابر آتش سوزی مقاوم بوده و ذوب یا منفجر نمی شوند. ورق hpl طرح چوب ، ضمن القا نمودن حس چوب در برابر حملات موریانه مقاوم می باشند. این ورق ها سبک بوده و باز مرده چندانی به سازه وارد نمی کنند.

استفاده از آن در نمای ساختمان موجب کاهش تبادل دمایی و صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. این ویژگی به دلیل فضای خالی ایجاد شده در پشت ورقهای اچ پی ال و ایجاد لایه عایق می باشد. استفاده از رزین ملامین در سطح نهایی ورق، موجب افزایش مقاومت آن در برابر اسیدهای ضعیف همچون باران های اسیدی می شود.

 

لیست قیمت ورق hpl
صفحه کابینت HPL

 

کاربرد ورق اچ پی ال

با توجه به مزایای زیاد ورق hpl ، کاربرد آن بسیار زیاد است. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت سرویس بهداشتی عمومی
  • در آسانسور به منظور زیباسازی
  • استفاده در ساخت کابینت
  • ساخت کمد رختکن استخر
  • استفاده در آزمایشگاه و بیمارستان
  • رستوران ها و تالارها
  • نمای ساختمان
  • درب خانه ها

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما