موتور برق اضطراری در بندرعباس

موتور برق اضطراری در بندرعباس

دسته بندی

برق اضطراری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت موتور برق ژنراتور اضطراری متناسب با ظرفیت آن متغیر است. خرید و فروش انواع موتور برق ژنراتور دیزلي ، بنزینی و گازی بر اساس بودجه و نوع کاربرد موتوربرق صورت می گیرد. به طوری که موتور برق های بنزینی اضطراری بر خلاف نوع دیزلی ، برای استفاده در ساختمان ها کاربرد دارند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

بندرعباس x

موتور برق اضطراری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

بندرعباس

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

موتور برق اضطراری در بندرعباس

موتور برق اضطراری ساختمان مولد الکتریکی است که انرژی مکانیکی ناشی از سوخت دیزل ، بنزین و گاز را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند. خرید و فروش موتور برق ژنراتور در انواع دیزلي و بنزینی صورت می گیرد. به موتوربرق موتور ژنراتور برق نیز گفته می شود چرا که مشابه ژنراتور ها این موتورها جریان الکتریکی در حجم کم تری با قیمت مناسب تر تولید می کنند. قیمت دستگاه موتور برق اضطراری متناسب با مدل ، برند و ظرفیت آن متغیر است. همچنین میزان صدای تولید شده توسط انواع دستگاه موتور برق دیزلی ، گازی و بنزینی از دیگر عوامل بسیار تأثیرگذار بر قیمت و در نتیجه خرید و فروش موتوربرق است. خرید موتور برق ژنراتور به منظور برق رسانی به مناطق دور دست (دائم کار) و یا موارد اضطراری صورت می گیرد. در ادامه عوامل مؤثر بر قیمت و هزینه موتور برق ، انواع آن بر اساس نحوه عملکرد (دائم کار و یا اضطراری) ، نحوه اتصال آن به برق ساختمان (اتوماتیک و یا دستی) و نوع سوخت بنزینی ، دیزلی و گازی بررسی می شود.

قیمت موتور برق اضطراری
خرید موتور برق اضطراری

قیمت موتور برق اضطراری در بندرعباس

قیمت موتور برق ژنراتور اضطراری متناسب با ظرفیت آن در برند های مختلف تغییر می کند. به طوری که قیمت خرید یک دستگاه موتور برق دیزلی 5 کیلووات با قیمت نمونه های مشابه آن در سایر برندها کاملا متفاوت است. خرید و فروش انواع موتور برق ژنراتور دیزلي ، بنزینی و گازی بر اساس بودجه و نوع کاربرد موتوربرق صورت می گیرد. به طوری که موتور برق های بنزینی اضطراری بر خلاف نوع دیزلی که کاربرد صنعتی دارند، برای استفاده در ساختمان های مسکونی کاربرد دارند. قیمتموتور برق بنزینی در مقایسه با دیزلي کم صدا بسیار مناسب تر است. این در حالی است که با توجه به قیمت بالاتر بنزین نسبت به دیزل ، استفاده از موتور برق های بنزینی در طولانی مدت، هزینه زیادی به همراه دارد. با این حال توصیه می شود پیش از اقدام به خرید ، مشاوره لازم در ارتباط با انواع موتوربرق دریافت شود.  چرا که در بعضی موارد خرید UPS به جای موتور برق های دیزلی و بنزینی انتخاب بهتری برای برق اضطراری ساختمان خوهد بود.

انواع موتور برق  در بندرعباس

همانطور که پیش تر گفته شد دستگاه موتور برق بر اساس نوع سوخت در سه نوع بنزینی ، دیزلی (گازوئیلی) و گازی قابل خریداری است. هر یک از انواع موتور برق ژنراتور مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آن پرداخته می شود.

موتور برق اضطراری ساختمان
موتور برق اضطراری ساختمان

 

موتور برق اضطراری دیزلی

عملکرد موتور برق دیزلي از طریق سیستم احتراق داخلی است. به طوری که عملیات تولید انرژی از طریق فشرده سازی هوا و سوخت صورت می گیرد. این نوع موتوربرق به دلیل عملیات احتراق داخلی دارای سروصدای زیادی است. بنابراین استفاده از آن بیشتر در فضای صنعتی و بزرگ رایج است. با این حال با توجه به قیمت مناسب دستگاه موتور برق دیزلی اضطراری ساختمان و همچنین سوخت آن، می توان با پرداخت هزینه بیشتر و خرید نمونه های بی صدا مشکلات مربوط به آلودگی صوتی را به حداقل رساند. استفاده از موتور برق دیزلي در مناطق سردسیر توصیه نمی شود. چرا که در زمان سرما عملیات فشرده سازی و احتراق با مشکل مواجه می شود. در چنین مواردی توصیه می شود تا از دستگاه های گرما ساز استفاده شود.

خرید موتور برق دیزلی

برای خرید دستگاه موتور برق دیزلی لازم است تا اطلاعات مربوط به تجهیزات تحت تغذیه در دسترس باشد. به طوری که با توجه به جریان راه اندازی قطعات و همچنین ظرفیت محدود ژنراتور موتور برق دیزلي ، بایستی تمامی احتمالات در زمان تخمین ظرفیت مورد نیاز در نظر گرفته شود. چرا که در غیر این صورت مدت زمان عملکرد دستگاه موتور برق دیزل اضطراری ساختمان با مشکل مواجه می شود.

قیمت انواع موتور برق
موتوربرق دیزلی

موتور برق اضطراری بنزینی

یکی از راه حل های حذف آلودگی صوتی ژنراتور موتور برق دیزلی ، استفاده از موتوربرق بنزینی است. در واقع این نوع موتور برق با استفاده از فرآینده جرقه و ترکیب سوخت و هوا انرژی لازم برای تولید برق را فراهم می کند. در نتیجه این امر، صدای ناشی از عملکرد این موتور تا حد قابل قبولی کم تر از موتور برق های دیزلي است. با این حال با توجه به وجود جرقه در سیستم عملکرد این موتوربرق ، خطر انفجار یکی از مزایای اصلی و غیر قابل انکار آن است. بنابراین قیمت خرید دستگاه موتور برق بنزینی با توجه به امنیت بالاتر و همچنین تکنولوژی مورد استفاده، از موتور برق دیزلی بیشتر است. همچنین بنزین در مقایسه با دیزل قیمت بالاتری دارد که این خود باعث افزایش هزینه های بهره برداری موتور برق بنزینی می شود.

موتور برق اضطراری گازی

گاز طبیعی در مقایسه با بنزین و دیزل سوخت پاک تری است که خطرات کم تری برای محیط زیست دارد. در مقابل با توجه به قدرت پایین تر موتور برق های گازی ، خرید آن ها برای بعضی کاربردها از قبیل برق اضطراری آسانسور ساختمان و به طور کلی مصارف با توان بالا توصیه نمی شود. 

فروش انواع موتور برق
خرید موتور برق گازی

قیمت انواع موتور برق

 دستگاه موتور برق اضطراری دیزلی معمولی در مقایسه با نمونه های دیگر موجود در بازار در همه ظرفیت ها و برندها قیمت مناسب تری دارد. این در حالی است که نمونه بی صدا آن یکی از انواع گران قیمت موتوربرق در برندهای مختلف است که تنها برای کاربردهای خاص خریداری می شود. موتور برق بنزینی گزینه کم صدا و قیمت مناسبی است که برای مصارف اداری و مسکونی توصیه می شود. این تنها در صورتی است که هزینه سوخت برای مصرف کننده مشکل ساز نباشد. در صورت داشتن انشعاب گاز طبیعی ، موتوربرق گازی بهترین و در عین حال کم خطر ترین راه حل برای تولید الکتریسیته خواهد بود. با این حا در بعضی موارد می توان با پرداخت هزینه ای بسیار کم تر سیستم UPS برای برق اضطراری ساختمان به جای موتور برق خرید.

عملکرد موتور برق اضطراری در بندرعباس

نحوه اتصال موتور برق ژنراتور اضطراری به برق ساختمان به دو صورت دستی و اتوماتیک صورت می گیرد. در نوع دستی در زمان قطع برق ، اتصال موتور برق اضطراری به شبکه برق ساختمان به صورت دستی صورت می گیرد. این در حالی است که در موتور برق اتوماتیک با وجود قیمت بالاتر ، چند ثانیه بعد از قطع برق ، برق ساختمان به طور کامل از موتور برق تامین می شود. عملکرد اتوماتیک موتور برق به واسطه وجود تابلو برق چنج اور می باشد. به طوری که این تابلو با قطع برق شهری شبکه برق ساختمان را به منبع تغذیه ثانویه موتور ژنراتور برق دیزلی ، بنزینی و گازی متصل می کند. قیمت تابلو برق چنج اور برای عملکرد اتوماتیک دستگاه موتور برق بر اساس نوع کلید ها و کنتاکتورهای مورد استفاده و همچنین برند آن ها متغیر است.

خرید دستگاه موتور برق
نحوه اتصال موتور برق به برق ساختمان

موتور برق دائم کار

علاوه بر عملکرد دستی و یا اتوماتیک ، مدت زمان عملکرد موتور برق موضوع دیگری است که در زمان خرید و فروش دستگاه موتور برق اهمیت می یابد و موتور برق دیزلی دائم کار برای مواردی کاربرد دارد که برق رسانی به یک منطقه دشوار و غیر ممکن است. در چنین حالتی موتور برق های دیزلی دائم کار در ظرفیت های بالا برای تأمین کل برق مورد نیاز منطقه استفاده می شوند.

موتور برق اضطراری در بندرعباس در بندرعباس، موتور برق اضطراری در بندرعباس در تخت، موتور برق اضطراری در بندرعباس در فین، موتور برق اضطراری در بندرعباس در قلعه قاضی، موتور برق اضطراری در بندرعباس در ابوموسی، موتور برق اضطراری در بندرعباس در تنب، موتور برق اضطراری در بندرعباس در بستک، موتور برق اضطراری در بندرعباس در جناح، موتور برق اضطراری در بندرعباس در کوخرد، موتور برق اضطراری در بندرعباس در بشاگرد، موتور برق اضطراری در بندرعباس در گافروپارمون، موتور برق اضطراری در بندرعباس در گوهران، موتور برق اضطراری در بندرعباس در بندرلنگه، موتور برق اضطراری در بندرعباس در شیبکوه، موتور برق اضطراری در بندرعباس در کیش، موتور برق اضطراری در بندرعباس در پارسیان، موتور برق اضطراری در بندرعباس در کوشکنار، موتور برق اضطراری در بندرعباس در جاسک، موتور برق اضطراری در بندرعباس در لیردف، موتور برق اضطراری در بندرعباس در حاجی آباد، موتور برق اضطراری در بندرعباس در احمدی، موتور برق اضطراری در بندرعباس در فارغان، موتور برق اضطراری در بندرعباس در خمیر، موتور برق اضطراری در بندرعباس در رویدر، موتور برق اضطراری در بندرعباس در رودان، موتور برق اضطراری در بندرعباس در بیکاه، موتور برق اضطراری در بندرعباس در جغین، موتور برق اضطراری در بندرعباس در رودخانه، موتور برق اضطراری در بندرعباس در سیریک، موتور برق اضطراری در بندرعباس در بمانی، موتور برق اضطراری در بندرعباس در قشم، موتور برق اضطراری در بندرعباس در شهاب، موتور برق اضطراری در بندرعباس در هرمز، موتور برق اضطراری در بندرعباس در میناب، موتور برق اضطراری در بندرعباس در بندزرک، موتور برق اضطراری در بندرعباس در توکهور، موتور برق اضطراری در بندرعباس در سندرک.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما