لوازم دیوار سبز

لوازم دیوار سبز

دسته بندی

دیوار سبز

تعداد ارائه دهنده ها

۵ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت لوازم دیوار سبز به جنس و ابعاد تجهیزات بستگی دارد. تجهیزات دیوار سبز شامل گلدان گرین وال ، پروفیل ها و استند ها و پنل ها می شود. بهترین انواع لوازم گرین وال با کیفیت مناسب و قیمت پایین در عمران مدرن ارائه می شود. فروش گلدانهای گرین وال به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز امکان پذیر است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

https://omranmodern.com/files/products/keVSotslXucDx5LCgWpHEHEEUHSjo27I.jpg

مش و گلدان دیوار سبز طبیعی

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۴۴x۱۰۶

توضیحات:

شامل ۲ عدد مش مسوار و ۲۴ عدد گلدان
https://omranmodern.com/files/products/NnQaZrS1TD22DdIqyRIxyzplFDpdai86.jpg

گلدان دیوار سبز طبیعی

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۴۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۲۱x۲۲x۲۱
https://omranmodern.com/files/products/J1hKbr0lLT6Kyfd5MetW0A0zdZkrwTyH.jpg

مش فولادی زیرسازی

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۳۵۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۴۴x۱۰۶
https://omranmodern.com/files/products/CX4jgjpU0QWf0C8kixL961Ag6hoU6Ttj.jpg

تجهیزات آبیاری قطره ای

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۷۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات:

شامل نازل های آبچکان وارداتی و شلنگ ماکارانی
https://omranmodern.com/files/products/GULA5ZhhB35Gz6EtODk2L6UWk2yOOW1C.jpg

درخت شکوفه

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

لوازم دیوار سبز

دیوار های سبز یا گرین وال از تنوع بالایی در قیمت و طرح برخوردار است. از جمله ملزومات خرید این محصول، لوازم دیوار سبز می باشد. معمولا منظور اصلی از تجهیزات دیوار سبز ، گلدان گرین وال و پنل دیوار سبز مصنوعی است. گلدان دیوار سبز از تنوع قیمت بالایی دارد که بسته به جنس آن متغیر است. جنس لوازم دیوار سبز یا گلدانهای گرین وال بر اساس نظر طراح و مورد استفاده آن مشخص می شود. فروش لوازم دیوار سبز در جنس ها و مدل های مختلف صورت می گیرد.

 

لوازم دیوار سبز

 

قیمت لوازم دیوار سبز

عوامل بسیاری بر قیمت لوازم دیوار سبز یا به عبارتی استند ها و پنل ها و یا گلدان دیوار سبز تاثیر گذار است. برای خرید تجهیزات دیوار سبز لازم است ابتدا نوع دیوار سبز خود را (مصنوعی یا طبیعی) مشخص نموده و سپس به بررسی عوامل موثر بر قیمت لوازم دیوار سبز بپردازید. در ادامه عواملی که در تعیین قیمت لوازم گرین وال موثر هستند، بررسی شده است.

 

جنس لوازم گرین وال

تجهیزات دیوار سبز معمولا در دو جنس فولادی و پلاستیک فشرده تولید می شوند. بدیهی است فولاد ماندگاری و قوام بیشتری داشته و استفاده از آن عمر بیشتر لوازم دیوار سبز را تضمین می کند. گرچه نگرانی هایی مانند زنگ زدگی یا پوسیدگی فولاد ممکن است برای خریداران به وجود بیاید که در این صورت می توان اطمینان داد فولاد ها از نوع ضد زنگ بوده و دوام بالایی نز دارند. جنس پلاستیک فشرده برای گلدانهای گرین وال از طرفی سبک تر بوده و جابجایی این گلدان ها را نیز ساده تر می کند.

 

تجهیزات دیوار سبز
قاب پلاستیکی دیوار سبز

 

ابعاد تجهیزات دیوار سبز

از جمله عوامل موثر ابعاد یا مساحت فضایی است که قرار است با دیوار سبز پوشانده شود. پنل ها و هم چنین گلدان دیوار سبز در ابعاد مختلفی برای فضاهای گوناگون تولید شده و به فروش می رسند. بدیهی است هر چه ابعاد گلدان ها بیشتر بوده و پنل ها نیز به صورت جداگانه فضای وسیع تری را پوشش دهند، از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. فروش لوازم دیوار سبز به خصوص گلدان دیوار سبز با قیمت متنوعی صورت گرفته و برای تهیه آن باید تمامی این عوامل را در نظر داشت.

 

گلدان دیوار سبز
ابعاد گلدان دیوار سبز

 

انواع لوازم دیوار سبز

لوازم دیوار سبز در دسته بندی های متنوعی جای می گیرد. در ادامه به معرفی لوازم گرین وال به تفکیک پرداخت شده است.

 

لوازم دیوار سبز
نصب گلدان به روی پروفیل دیوار سبز

 

گلدان گرین وال

تنوع در انتخاب گلدان گرین وال بسیار زیاد است. این گلدان ها باید بتوانند جلوه زیبایی به دیوار بدهند زیرا در مواردی پیدا هستند و در ایجاد نمای دیوار سبز نقش مهمی را ایفا می کنند. جنس گلدانهای گرین وال معمولا پلاستیک سبک است تا هم وزن مناسب داشته و اتصال آن به دیوار راحت باشد و هم بتوان در هر رنگ و مدلی آن ها را تولید کرد. در میان لوازم دیوار سبز ، گلدان گرین وال قیمت مناسب خریداران و طرفداران بیشتری دارد. نوعی از گلدان دیوار از جنس پلاستیک UV دار دارای مقاومت و ماندگاری بالاتری بوده عمر بیشتری نیز دارد.

 

گلدان دیوار سبز
گلدان گرین وال پلاستیکی

 

گلدان دیوار سبز قیمت مناسب فولادی نیز از ورق گالوانیزه ساخته شده و دارای دوام خوبی در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. نوع دیگری از گلدانهای گرین وال که به عوان لوازم دیوار سبز به فروش می رسد، از جنس نمد است. گلدانهای نمدی می توانند تا ۳۰ سانتی متر قطر دهانه داشته باشند.

 

گلدان گرین وال
گلدان نمدی دیوار سبز

 

صافی کف و زهکش گلدان دیوار سبز

برای هدایت آب باقی مانده در کف گلدان بهتر است از سیستم زهکش گلدان و یا صافی کف استفاده شود. این سیستم مقدار آب اضافی در هر بار را جمع آوری کرده و به صورت تبخیر سطحی به گیاه باز می گرداند. 

 

پنل دیوار سبز

پنل ها به عنوان لوازم دیوار سبز مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این پنل ها در واقع صفحاتی هستند که شاخ و برگ گیاهان مصنوعی دیوار سبز به روی آن قرار گرفته و با اتصالات مخصوص فیکس می شوند. پنل ها معمولا در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده و امکان ایجاد مناظر زیبا و چشم نوازی را در هر مکانی فراهم می سازد. جنس این نوع تجهیزات دیوار سبز معمولا از پلاستیک فشرده است اما در مواردی که به عنوان استند برای گلدان های گرین وال طبیعی به کار می روند، نوع فولادی آن ها نیز دیده می شود.

 

لوازم دیوار سبز
پنل پلاستیک فشرده دیوار سبز

 

پروفیل های گرین وال

پروفیل های گالوانیزه از جمله لوازم دیوار سبز است که به عنوان استندی برای نصب گلدانهای گرین وال به کار می روند. این پروفیل ها ضد رطوبت هستند و منحصرا برای دیوار های سبز طبیعی که نیاز به گلدان و سیستم های آبیاری دارند استفاده می شوند. روی پروفیل ها تجهیزات دیوار سبز آبیاری قرار گرفته و به صورت قطره چکانی گیاهان را سیراب می کند.

 

گلدان دیوار سبز
پروفیل نگهدارنده گلدان دیوار سبز

 

لوله کشی دیوار سبز

برای آبیاری دیوار سبز طبیعی به سیستم آبیاری اقتصادی و اصولی نیاز است. لوله های پلی اتیلن جزو لوازم دیوار سبز به شمار می رود که در اجرای گرین وال طبیعی به کار می رود. این لوله ها که جزو لوازم دیوار سبز هستند، به صورت عمودی و افقی اجرا شده و از طریق قطره چکان گیاهان را آبیاری می کنند. 

 

فروش لوازم دیوار سبز

فروش لوازم دیوار سبز معمولا به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز امکان پذیر است تا بدین وسیله هم در زمان صرفه جویی شود و هم انواع مدل ها و طرح ها برای انتخاب مشتری به صورت یکجا در اختیار آن ها قرار گیرد. برای اطلاعات بیشتر جهت خرید تجهیزات دیوار سبز یا لوازم گرین وال می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما