فوم پلی اتیلن ورقه ای

فوم پلی اتیلن ورقه ای

دسته بندی

فوم پلی اتیلن

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

فوم پلی اتیلن ورقه ای

فروشندهمحلشماره تماس
شرکت آهن دپو

شرکت آهن دپو

۳

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

آراد فوم

آراد فوم

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

فوم پلی اتیلن ورقه ای

فوم پلی اتیلن ورقه ای نوعی ورق فوم ، با کیفیت بالا و دارای کاربرد های گسترده ای می باشد.  فرمولاسیون فوم پلی اتیلن ورقه ای ، حاوی حباب های هوا و نوعی از  پلی اتیلن صنعتی است. این ساختار باعث ایجاد ویژگی های منحصر به فردی در فوم پلی اتیلن ورقه ای می شود. از مهم ترین ویژگی های فوم پلی اتیلن ورقه ای این است که عایق حرارتی و برودتی بسیار مطلوبی است. از این رو به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی در کف یا سقف ساختمان ها استفاده می شود.  امروزه به طور گسترده از فوم های پلی اتیلن ورقه ای در سالن های همایش، سینما و آمفی تئاتر استفاده می شود، چرا که این محصول عایق خوبی برای صدا می باشد و نقش به سزایی برای حذف آلودگی های صوتی محیطی دارد. همچنین تاثیر قابل توجهی در حفاظت لوله های آب در برابر سرما، یخ زدگی و آفتاب سوختگی دارند .

پلي اتيلن چيست؟

فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا ، که بدلیل داشتن خواص ویژه یکی از بهترین ایزولاسیون ها و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد.

فوم پلی اتیلن ورقه ای

مزایای فوم‌های پلی اتیلن ورقه ای

-سبک

-انعطاف پذیر

-مقرون به صرفه

-نرم

-با دوام

برش ورق فوم‌های پلی اتیلن به راحتی صورت می‌گیرد و همچین لایه لایه کردن آن نیز به آسانی انجام می‌شود.

 

فوم پلی اتیلن ورقه ای یک فوم بسته سلولی است که از قرار گرفتن میلیون‌ها حباب در کنار یکدیگر تشکیل شده است.

ورق فوم پلی اتیلن و به طور کلی فوم پلی اتیلن دارای یک ساختار بسته سلولی هستند که این امر سبب مقاومت بالا در برابر آب و دوام آن شده است.

فوم‌های پلی اتیلن ورقه ای در برابر حلال ها نیز مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.

نکته مهم دیگر این است که ورق‌های فوم پلی اتیلن ضد باکتری است و امکان رشد قارچ‌ها بر روی سطح آن بسیار اندک است.

بنابراین می توان از آن در مصارف پزشکی و بهداشتی هم استفاده نمود. همچنین فوم پلی اتیلن ورقه ای سبب آسیب دیدن پوست نمی‌شود.

ورق فوم پلی اتیلن بسیار انعطاف پذیر است و همچنین قابلیت ارتجاعی بالا دارد. فوم پلی اتیلن ورقه ای برای پوشش محصولات شکستنی مناسب است.

ویژگی های ورق فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن ورقه ای  مقاوم در برابر سرما و گرما است.

فوم پلی اتیلن ورقه ای  ضد عوامل قارچی و بیولوژیکی

جا به جایی فوم پلی اتیلن ورقه ای آسان و راحت است.

فوم پلی اتیلن PE عایق صوتی بسیار بالایی می باشد.

فوم پلی اتیلن ورقه ای عایق حرارتی و برودتی  خیلی خوبی است.

فوم پلی اتیلن ورقه ای سبک و نرم است.

فوم پلی اتیلن ورقه ای  دارای خاصیت ضربه گیری است.

فوم پلی اتیلن ورقه ای  مقاوم در برابر عوامل نامساعد محیطی میباشد.

فوم پلی اتیلن ورقه ای  مقاوم در مقابل فشار و ضربه می باشد.

ورق فوم پلی اتیلن

تولید فوم پلی اتیلن ورقه ای

تولید فوم پلی اتیلن ورقه ای در کارخانه ای بزرگ و مجهز انجام می شود. مواد اولیه مرغوب و بهداشتی طبق فرمول های خاص که توسط مهندسین و کارشناسان حرفه ای تعریف شده به این فوم ها تبدیل می شوند. برای تولید فوم پلی اتیلن ورقه ای از دستگاه های جدید و پیشرفته استفاده می شود تا در نهایت محصولی با کیفیت و استاندارد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.پس از تولید، محصول مجدد از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. پلی فوم بصورت ورقه های به عرض 110 سانتی متر و به طول دلخواه با ضخامت 1 تا 5 میلی متر قابل عرضه می باشد در حال حاضر فوم پلی اتیلن ورقه ای در رنگ‌های مختلف قرمز، آبی، زرد، سبز و سفید عرضه شده و رنگ های دیگر با سفارش قبلی قابل تولید می باشد.

فوم پلی اتیلن ورقه ای نسوز

یکی از قابلیت‌های مهم ورق فوم پلی اتیلن مقاومت آن در برابر آتش و حرارت است که نکته قابل توجهی است.

این ویژگی آستانه تحمل ورق فوم‌های پلی اتیلن را در برابر حرارت افزایش می‌دهد.

حتی انواع ضد حریق فوم پلی اتیلن ورقه ای  هم وجود دارد که برای مواقعی مناسب است که ممکن است حرارت منجر به یکی آتش سوزی گسترده شود.

برای برخی استفاده‌ها نیاز است که فوم پلی اتیلن مورد استفاده هم ضد حریق باشد و هم ضد الکتریسته ساکن.

فوم پلی اتیلن ورقه ای چیست ؟

فوم ورقه ای  یک ماده بسیار سبک می باشد که براحتی بریده می شود و برای نصب چاپهای عکاسی، به عنوان تخته شاسی در قاب بندی عکس، در نقاشی و طراحی سه بعدی قابل استفاده می باشد. فوم پلی اتیلن ورقه ای  را همچنین در رده موادی به نام “تخته فومی رو کاغذی” دسته بندی می کنند. این نوع فوم برد از سه لایه تشکیل است: یک لایه درونی که از جنس پلی استایرن فوم پوشیده شده می باشد و لایه بیرونی (دوطرف) که از کاغذی از جنس خاک رس پوشیده شده سفید یا کاغذ کرافت قهوه ای ساخته می شود .

کاربرد فوم پلی اتیلن ورقه ای

ورق فوم‌های پلی اتیلن یک گزینه مناسب برای استفاده در عایق حرارتی به شمار می‌روند.

همچنین علاوه بر این قابلیت، این فوم ضدآب نیز هست. بنابراین استفاده از آن در بسته‌بندی؛ مخصوصا بسته‌بندی وسایل گران‌قیمت گزینه‌ای ایده‌آل به شمار می‌رود. برخی وسایل نیاز دارند خشک باقی بمانند تا رطوبت به آن‌ها آسیب وارد نکند؛ به‌همین دلیل خاصیت ضدآب بودن ورق فوم‌ های پلی اتیلن می‌تواند پاسخی به این نیاز ما باشد.

فوم یک محصول فوق العاده است نه فقط به خاطر اینکه کاربردهای آن بی شمار است بلکه به خاطر طبیعت آن! فوم را می‌توان با توجه به نوع کاربرد آن در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید کرد.

ورق پلی اتیلن برای عایق و بسته‌بندی به کار می‌رود.

دو ویژگی فوم پلی اتیلن یعنی مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر آب و مایعات این فوم را به یک گزینه ایده‌آل برای استفاده در بسته‌بندی تبدیل کرده است.

همچنین می‌توان از چسباندن فوم پلی اتیلن قطعات ضخیم‌تری ساخت و در موارد دیگری به کار برد.

دو کاربرد عمده ورق فوم‌های پلی اتیلن در صنعت حمل و نقل و بسته‌بندی است. همچنین در صنعت خودروسازی هم فوم پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت در پیشرانه ماشین‌ها استفاده شده است. علاوه بر این درب اتومبیل هم فوم پلی اتیلن را به همراه خود دارد.

یکی از کاربردهای ویژه فوم پلی اتیلن  ورقه ای استفاده از آن به عنوان عایق صدا است. همان‌طور که قبلا گفته شد فوم پلی اتیلن  ورقه ای علاوه بر عایق صدا به عنوان عایق حرارتی هم کاربرد دارد.

قیمت فوم پلی اتیلن ورقه ای

شاید مقرون به صرفه بودن فوم پلی اتیلن ورقه ای مهم‌ترین دلیل شما برای انتخاب این فوم باشد.

نکته بسیار مهم در مورد فوم پلی اتیلن ورقه ای این است که با وجود کاربردهای بی شمار شما با قیمتی ارزان مواجه هستید که اهمیت استفاده و انتخاب فوم پلی اتیلن ورقه ای را دو چندان می‌کند.

با توجه به مواد اولیه استفاده شده و کیفیت ورق فوم ها می توانیم بگوییم که قیمت این محصول مناسب است.

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما