فوم پلی اتیلن لوله ای

فوم پلی اتیلن لوله ای

دسته بندی

فوم پلی اتیلن

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

فوم پلی اتیلن لوله ای

فروشندهمحلشماره تماس
آراد فوم

آراد فوم

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

فوم پلی اتیلن لوله ای

فوم پلی اتیلن لوله ای از ترکیب پلی اتیلن و گاز تولید می‌شود. پلی اتیلنی که طی فرآیند تولید استفاده می‌شود، به‌صورت فشرده درآمده و این فشردگی در عملکرد عایق گونه فوم تأثیر بسزایی دارد و جایگزین خوبی برای عایق‌های سنتی ازجمله پشم‌شیشه و پلی رول و چسب و ماستیک، پشم سنگ و … می‌باشد. فوم لوله دارای تراکم بالایی است و از انواع فوم سلول بسته می‌باشد. در مقابل رطوبت، برودت و حرارت مقاومت بالایی دارند. در برخی مواقع در مقابل صدا نیز از خود مقاومت نشان می‌دهند و مانع عبور صدا می‌شوند. به همین دلیل باعث حفاظت لوله در مقابل عواملی چون گرما و سرما و ضربه و خط و خش می‌شود. درنتیجه عمر لوله را افزایش داده و باعث می‌شود استفاده از این فوم لوله‌ها توجیه اقتصادی داشته باشد.

فوم پلی‌اتیلن لوله ای چیست؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید دانید که پلی‌اتیلن خود نوعی پلیمر بوده که جزئی از فرآورده‌های نفتی به‌حساب می‌آید. بیشترین کاربردی که پلی‌اتیلن‌ها دارند، در ساخت انواع پلاستیک است. اما یکی از محبوب‌ترین کاربردهای فوم‌های پلی‌اتیلن، تولید انواع فوم پلی اتیلن لوله ای است. باید بدانید که فوم‌های پلیمری قیمت بسیار ارزان‌تری در مقایسه با محصولات هم‌رده و مشابه خودشان دارند. مواد اولیه فوم‌های  پلی اتیلن لوله‌ای عبارت‌اند از مواد PE، گاز مایع، گلیسیرین خوراکی و پودر تالک.

شما می‌توانید فوم موردنظر خودتان را به‌صورت رولی با روکش آلومینیوم یا متالایز، به‌صورت تشک، به‌صورت لوله‌ای و یا توری تهیه کنید. فوم‌های لوله‌ای را در سایزها و اندازه‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌کنند. رنج ضخامتی فوم لوله ای رنگی پلی‌اتیلن که در سایت تاسیسات سلامتی به فروش می‌رسد، بین 1 تا 120 میلی‌متر است. این فوم‌ها ترکیبی فشرده‌شده از پلی‌اتیلن بوده که به دلیل تراکم بالایی که دارند، بهترین گزینه برای عایق‌بندی انواع لوله‌های مختلف به‌حساب می‌آیند. اما این تمام ویژگی‌های فوم‌های پلی اتیلن لوله‌ای نیست. فوم‌های  پلی اتیلن لوله‌ای عایق مناسبی برای انواع لوله‌ها در صنعت هستند.

فوم پلی اتیلن لوله ای

کاربرد فوم پلی اتیلن لوله ای

استفاده فوم پلی اتیلن لوله ای در عایق صوتی و آکوستیک :

خاصیت سلول بسته فوم پلی اتیلن لوله ای  موجب گردیده است که بتوان از این نوع فوم در استودیوها ، آمفی تئاتر ها ، سالن سینما ، دیوارهای مشترک، لمسه کاری در( عایق سازی در) و هر مکانی که نیاز به عایقکاری صوتی دارد به عنوان زیر سازی به منظور جلوگیری از انتقال صوت استفاده نمود. ترکیب فوم پلی اتیلن لوله ای  به همراه فوم های آکوستیک ( نظیر فوم شانه تخم مرغی ، ابر ساده آکوستیک و فوم هرمی ) می تواند نقش موثری در عایق سازی صوتی داشته باشد. قطرهای قابل توصیه برای این منظور 20 میلی متر تا 40 میلی متر می باشد.

استفاده فوم پلی اتیلن لوله ای در عایق سازی برودتی و حرارتی:

فوم پلی اتیلن لوله ای یک عایق برودت و حرارت مناسب می باشد. در نتیجه می توان از فوم پلی اتیلن لوله ای در عایق سازی منبع انبساط و شوفاژخانه ، سیستم های گرمایش کف ، منبع آب ، عایق سازی سقف های ایرانیت و حلبی و هرمکانی که نیاز به عایق سازی حرارتی و برودتی دارد استفاده نمود. قطرهای قابل توصیه برای این منظور 10 میلی متر تا 40 میلی متر می باشد.

استفاده فوم پلی اتیلن لوله ای در بسته بندی:

خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری فوم پلی اتیلن لوله ای  موجب می گردد بتوان از این محصول به منظور بسته بندی کالا ها و محصولات ، مبلمان ، یخچال ، محصولات صوتی و تصویری ، چینی و شکستنی ، محصولات صنعتی و… استفاده نمود. قطرهای قابل توصیه برای این منظور 5 ، 10 و 20 میل می باشد.

استفاده فوم پلی اتیلن لوله ای در سایر موارد:

ویژگی های خاص فوم پلی اتیلن لوله ای موجب گردیده است که فوم پلی اتیلن لوله ای در در مواردی نظیر صنعت مبلمان ، ساخت تشک های خواب ، تشک های ورزشی ، ایمن سازی مدارس و مهدهای کودک ( به عنوان ضربه گیر دیوار و وسایل بازی) و بسیاری از موارد دیگر کاربرد داشته باشد.

 فوم پلی اتیلن لوله ای در عایق کاری لوله های آب سرد و گرم و تاسیسات ساختمان ها استفاده می شود .فوم های  پلی اتیلن لوله ای در عایق کاری تاسیسات برودتی در صنایع مختلف به کار برده می شوند .

عایق فوم  پلی اتیلن لوله ای به عنوان محافظ لوله های ساختمان برای جلوگیری از ضرب دیدگی استفاده می شود .

فوم پلی اتیلن لوله ای عایق های مناسبی از لحاظ رطوبت و حرارت و صدا می باشند می باشند .

کاربرد فوم پلی اتیلن لوله ای

از این رو ، از آن ها در قطر ها و اندازه های مختلف برای ایزوله کردن سقف های سالن های مرغداری و گاوداری ها و سردخانه ها و همچنین سقف های تولیدی ها و صنایع خودرو سازی و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود .

فوم پلی اتیلن لوله ای به دلیل وزن بسیار پایین و تنوع رنگی و ضخامت بسیار مهم و با اهمیت می باشند.و استفاده از آن ها موجب کاهش وزن بناها می باشد . و همچنین به دلیل سهولت در حمل و نقل  ،آن ها  (فوم پلی اتیلن لوله ای) می‌توان به راحتی آن ها را در جدا سازی طبقات از قبیل کف و سقف و دیوارهای جدا کننده سالن های بزرگ و صنعتی مورد استفاده قرار داد .

عایق ها و فوم پلی اتیلن لوله ای از سایز ۱۶ تا ۶۳ میلیمتر در رنگ بندی های متفاوت وارد بازار می شود. و به دلیل انتقال حرارت پایین جهت عایق کاری لوله های ساختمان ها به جای پشم شیشه استفاده می شوند.

ویژگی های فوم پلی اتیلن لوله ای

فوم لوله ای از جنس  پلی اتیلن یکی ازانواع  پرکاربرد این فوم میباشد . ساختار منحصر به فرد فوم پلی اتیلن موجب شده است که امروزه از این فوم به عنوان عایق حرارتی استفاده شود چرا که بهره گیری از فوم پلی اتیلن لوله ای میتواند از انتقال سرما و گرما تا حد زیادی جلوگیری نمایید .به همین دلیل این فوم به صورت لوله ای نیز تولید میگردد تا از حدر رفت انرژی از لوله های آب گرم و تاسیسات جلوگیری نماید . معمولا فوم پلی اتیلن لوله ای در ضخامت های مختلف تولید میشود و در نتیجه میتوان از آن برای لوله های مختلف استفاده نمود قیمت پایین و سهولت نصب و کارایی بالای فوم پلی اتیلن لوله ای موجب شده که امروزه فوم پلی اتیلن لوله ای در صنعت ساختمان کاربرد فروانی داشته باشد .فوم پلی اتیلن لوله ای ترکیبی است از فوم فشرده و حباب های ریز هوا که به دلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالی ترین عایق برودت حرارت و رطوبت و صدا میباشد . فوم پلی اتیلن لوله ای در دمای -35 درجه تا +900 درجه سانتی گراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوارض مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت میباشد واز نفوذ آب جلوگیری می نماید.

مزایای فوم پلی اتیلن لوله ای

فوم های پلی اتیلن لوله ای در مقابل هوای مرطوب و نفوذ آب مقاوم هستند و این امر سبب پیشگیری از پوسیده شدن آنها و زنگ زدن لوله ها می شود. کاربرد این فوم ها در گستره دمایی ۳۵- درجه سانتیگراد الی ۹۰+ سانتیگراد است. فوم پلی اتیلنی مانند فوم الاستومری در مقابل شرایط مخرب شیمیایی و محیطی مقاومت خوبی دارد

قیمت فوم پلی اتیلن لوله ای

فوم های پلی اتیلن را با کیفیت بالا و در ضخامت های متفاوت تولید و به صورت خرد و عمده عرضه می نماید . فوم های پلی اتیلن در اشکال مختلف و رنگ های متفاوت متناسب با نیاز مصرف کنندگان به صورت لوله، رول، ورق، میله و توری تولید می گردد . از کاربرد های فوم پلی اتیلن لوله ای می توان به استفاده از آن درعایق سازی ساختمان ها و تاسیسات، بسته بندی محصولات صنعتی و خانگی ، بسته بندی محصولات کشاورزی، تولید انواع خوشخواب و مبلمان و ... اشاره نمود . خصوصیاتی مانند سبکی ، زیبایی ، مقاومت بالا در سرما و گرما، خاصیت ضربه گیری، قابلیت بازیافت و قیمت مناسب فوم پلی اتیلن لوله ای را در برابر محصولات مشابه منحصر به فرد نموده است.

 

 

 

 

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما